Miten tehdä itsestään suhteessa taas mielenkiintoinen?
On mennyt " vähän" kaverisuhteeksi ja siihen että minä täällä kotona pyykkään ja kokkaan ja mies käy töissä ja illalla puhutaan lapsista. Seksiä ei ole eikä muutakaan ja pelottaa, että tämä tästä vielä huononee.
Mitä suosittelet miten taas saada kipinää suhteeseen?
Kommentit (26)
" Niin siis eikö osata lukea? Mies ei meillä sitä seksiä halua."
Sanoinkin jos SINÄ haluat seksiä. Ruuanlaitto menee siinä vihellellen, kun on saanut hyvän mielen lasten päikkäri aikaan pyykkituvassa :)
21
Tämä on tietyn tyyppistä valtapeliä ihan suoraan ja rumasti sanottuna. Jos nainen käyttäytyy siten, kuin hän olisi (vaikkei olisikaan) kaikkien miesten haaveiden kohde ja alti sellainen, aviomies alkaa tajuamattaankin tsemppaamaan ja tavoittelemaan uudestaan naisen huomiota. Nyt kuvio on niin päin, että mies on ikään kuin valitsemassa, keitä ja millaisia naisia olisi pantavissa lähiympäristössä. Varma nakki ei kiinnosta niin paljon kuin hieman epävarmempi.
itse en mennyt kyllä ulkonäön kanssa naimisiin, mutta ok, voi olla sitten se syynä ettei miestä haluta. Ja sinulle voi kyllä haluan seksiä ja olen kysynyt että koska en sitä saa suhteessa niin mitä asialle voisi tehdä. Mies ei halua että minulla on rakastaja.
ap
Te olette vain ystäviä, ette pariskunta. Minä elän mukavan mieheni kanssa, mutta tyydytän tarpeeni muualla.
21
ap: