Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päätellä tapailumiehen käytöksestä?

Hermoja raastaa :D
23.12.2022 |

Tapasimme Tinderin kautta muutama viikko sitten. Aluksi kirjoittelimme tiiviisti ja sitten ryhdyimme tapailemaan. Viimeeksi, kun tapasimme niin hän vaikutti tosi väsyneeltä ja stressaantuneelta. Oli jo aikaisemmin sanonut, että hänellä on liikaa kaikkia työhommia nyt yhtä aikaa päällä. Ajattelin, että annan vähän tilaa ja en viestitellyt yhtä intensiivisesti. Odottelin, että hän laittaa viestiä, kun on sopiva hetki.

Nyt lähdin joulunviettoon toiselle paikkakunnalle. Häneltä tuli pari päivää sitten pitkä ääniviesti, jossa vaikutti todella stressaantuneelta ja sanoikin viestissä, että hän on ihan loppu. Ennen joulua on vielä miljoona hoidettavaa asiaa ja kaikki jouluhommat täysin tekemättä.

Vastasin hänelle vain, että nou hätä keskity vaan kaikessa rauhassa hommien tekemiseen. Laitoin myös, että mulla on ikävä häntä ja hänen läheisyyttään. Hän vastasi, että niin hänelläkin mua. Tästä on nyt kulunut kolme päivää ja kumpikaan ei ole laittanut mitään viestiä.

Sitä tässä pohdin, että voiko nyt niin kiire olla, että ei ennätä laittamaan edes lyhyttä viestiä missään kohtaa vai olisiko kiireen lisäksi myös kiinnostus laskemassa...

Mistäs sitä kukaan toisen ajatuksia tietää ja en nyt viitsi suoraan kysyäkään tässä vaiheessa. Huomaan, että tilanne vaivaa mua. Pistääkö joku viesti vai odottaa, että hän laittaa? Jotenkin kyllä sitä mieltä, että jos hän jouluaattonakaan laita mitään, niin sitten ei häntä ei kyllä kovin kaksisesti kiinnosta, jos ollenkaan.

Onko teillä itsellänne ollut niin, että olette olleet aidosti kiinnostuneita mutta silti ette viesti kovinkaan usein?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vastaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyen viestin kirjoittamiseen menee parijymmentä sekunttia. Jos siihen ei ole aikaa moneen päivään niin ihmisen täytyy olla todella kiireinen.

Kun töissä kunnolla kiire, niin vaikka aikaa olisi kyse on onko halua. Kun vielä puhutaan juuri tavatusta suht vieraasta ihmisestä, niin hän menee prio-listalla helpolla aika alas. 

Voi hyvinkin olla näin. Itse lopettaisin suhteen, jos ei kiinnosta niin olisi ainakin yksi "murhe" vähemmän. Kaikki ei tietty toimi samalla tavalla. 

Kun tavatta muutaman kerran, nini tuskin kyseessä on mikään suhde. Menossa vahvasti tutustuminen toiseen ja pakosti mitään ihastumistakaan ei ole olemassa.

Vierailija
22/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aidosti kiinnostaa, niin kyllä sen viestin tai pari ehtii päivän aikana laittamaan. Tekosyitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa viikossa pitkän suhteen kaari?

Haluatko joku päivä elää arkea hänen kanssaan?

En nyt osaa näin lyhyellä tutustumisella sanoa mihin tää suhde voisi johtaa vai johtaako mihinkään. Mutta haluaisin ihan ehdottomasti tutustua. En ole muutamaan vuoteen ollut kiinnostunut kenestäkään ja hänestä olen. Olen myös sanonut tämän hänelle. 

Vierailija
24/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap vastaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyen viestin kirjoittamiseen menee parijymmentä sekunttia. Jos siihen ei ole aikaa moneen päivään niin ihmisen täytyy olla todella kiireinen.

Kun töissä kunnolla kiire, niin vaikka aikaa olisi kyse on onko halua. Kun vielä puhutaan juuri tavatusta suht vieraasta ihmisestä, niin hän menee prio-listalla helpolla aika alas. 

Voi hyvinkin olla näin. Itse lopettaisin suhteen, jos ei kiinnosta niin olisi ainakin yksi "murhe" vähemmän. Kaikki ei tietty toimi samalla tavalla. 

Kun tavatta muutaman kerran, nini tuskin kyseessä on mikään suhde. Menossa vahvasti tutustuminen toiseen ja pakosti mitään ihastumistakaan ei ole olemassa.

Totta, ei tätä nyt suhteeksi voi vielä kutsua. Minulla on ihastusta häntä kohtaan, mutta en tietysti olla mitenkään satavarma hänen ajatuksistaan. On kyllä vahvasti vaikuttanut, että tunne on molemminpuoleinen, mutta mistäs sitä ikinä tietää. 

Vierailija
25/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit sille, että keskity ihan rauhassa hommiisi, ja sitten kitiset, kun hän keskittyy ihan rauhassa niihin hommiin..

Vierailija
26/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Miten tinderistä edes löytää tuollaisia miehiä jotka on vaikea luonteisia ja suorastaan tyhmiä? Ilmeisesti valitsit miehen pelkän ulkonäön perusteella kuten naiset aina tekee.

Ilmeisesti piiloudut kilttiverhon taakse, ja olet kerrassaan niin ruma, lihava tai säälittävän huono rakastaja. Itsetuntosikin on pohjamudissa, eikä sinussa ole mitään miehekestä ja maskuliinista. Joten miksi naiset sinusta kiinnostuisi?

Vierailija
27/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon just samanlaisessa tilanteessa ja uskottelin itselleni että johtuu työkiireistä niinkun sanoi mutta taas kerran totuus oli se että miehellä toinen jonka myönsi. :( Kaikenlisäksi toivoi että jäisin odottamaan mitä siinä käy.. Juu enpä jää etsin uuden.

Sanoiko tämä mies, että miksi roikutti sua jos hänellä oli toinen?

Vierailija
28/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanoit sille, että keskity ihan rauhassa hommiisi, ja sitten kitiset, kun hän keskittyy ihan rauhassa niihin hommiin..

Eipä tää taida mitään kitinää olla. Mulla on häntä ikävä ja mietin, että miten kannattaisi toimia tai oikeastaan miten sietää tää ikävän tunne. 

Vierailija
29/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aidosti kiinnostaa, niin kyllä sen viestin tai pari ehtii päivän aikana laittamaan. Tekosyitä.

Muutaman tapaamisen pohjalta eri juttu miten paljon vielä toinen aidosti kiinnostaa. Itse suhtaudun tuossa vaiheessa, että ollaan vahvasti tutustumassa. 

Vierailija
30/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kysyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon just samanlaisessa tilanteessa ja uskottelin itselleni että johtuu työkiireistä niinkun sanoi mutta taas kerran totuus oli se että miehellä toinen jonka myönsi. :( Kaikenlisäksi toivoi että jäisin odottamaan mitä siinä käy.. Juu enpä jää etsin uuden.

Sanoiko tämä mies, että miksi roikutti sua jos hänellä oli toinen?

En ole tuo edellinen vastaaja, toivottavasti hän vastaa kysymykseesi, mutta sinulle tiedoksi, että miehillä ja naisilla on ihan erilainen suhtautuminen ihmissuhteisiin. Miehille ne ovat kovin usein hyötysuhteita, mistä otetaan irti se, mitä saa. Tyypillisesti mies haluaa ihailua monelta eri taholta, eikä hän halua katkaista suhteita keneenkään ettei vain jäisi ilman. Mies itse kokee tämän niin, ettei halua pahoittaa kenenkään mieltä. Hän ei tule ajatelleeksi sitä toista osapuolta, koska ei vain osaa ajatella muuta kuin itseään (=empatiakyvyttömyys). En sano, etteivätkö naisetkin voisi näin toimia, mutta tyypillisempää tämä on miehille. Ja sinä pelaat tähän pussiin koko ajan.

Vierailija
31/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja miehenä itse inhoan sellaista tyhjien mitä kuuluu viestien lähettelyä. Luulisi jo pikkuhiljaa alkavan tympiä kuin kuvailee melko samanlaisena toistuvaa työpäivää toiselle päivä toisensa jälkeen. Ymmärrän tietysti jos sellainen ammatti jossa jokainen päivä on hyvin erilainen ja siitä voi kertoa laajasti niin sitten varmaan haluaa puolisolle näitä viestejä lähettää.

Itsellä työpäivät on suht staattisia ja tiukka salassapitovelvollisuus. En jaksa lähettää itseään toistavia viestejä siitä miten työpäivä meni.

Vierailija
32/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja miehenä itse inhoan sellaista tyhjien mitä kuuluu viestien lähettelyä. Luulisi jo pikkuhiljaa alkavan tympiä kuin kuvailee melko samanlaisena toistuvaa työpäivää toiselle päivä toisensa jälkeen. Ymmärrän tietysti jos sellainen ammatti jossa jokainen päivä on hyvin erilainen ja siitä voi kertoa laajasti niin sitten varmaan haluaa puolisolle näitä viestejä lähettää.

Itsellä työpäivät on suht staattisia ja tiukka salassapitovelvollisuus. En jaksa lähettää itseään toistavia viestejä siitä miten työpäivä meni.

Mä olen nainen enkä itse jaksa viestitellä tai soitella turhanpäiväisistä. Puhun mielummin kasvotusten tai pidemmän puhelun.

Nyt ap on sopinut sen miehen kanssa, että se saa hoitaa omia juttujaan. Turha hänen stressata, kun mies niin sitten tekee.

Vierailija
33/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö voitko olla avuksi jossain asiassa?

Vierailija
34/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä työpäivät on suht staattisia ja tiukka salassapitovelvollisuus. En jaksa lähettää itseään toistavia viestejä siitä miten työpäivä meni.[/quote

Eikö viesteissä voi kertoilla myös vaikka omia hauskoja ajatuksiaan tai hassuja pikku sattumuksia päivästään?

Vierailija
35/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deitti alkaa jo kahden viikon kohdalla lähettämään pitkiä valitusviestejä, niin en kyllä jaksaisi edes jatkaa tutustumista.

Vierailija
36/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö viesteissä voi kertoilla myös vaikka omia hauskoja ajatuksiaan tai hassuja pikku sattumuksia päivästään?

Siis hauskoja ajatuksia...mistä? Hauskoja sattumuksia? Työni on sellaista, että ei siellä yleensä ole mitään hauskoja sattumuksia tai niistä voi kertoa vain hyvin ylimalkaisesti ja silloin se hauskuus jää yleensä matkalle.

Vierailija
37/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hauskoja ajatuksia...mistä? Hauskoja sattumuksia? Työni on sellaista, että ei siellä yleensä ole mitään hauskoja sattumuksia tai niistä voi kertoa vain hyvin ylimalkaisesti ja silloin se hauskuus jää yleensä matkalle.

Siis jutteletko ylipäätään ikinä kenellekään mitään?

Vierailija
38/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos deitti alkaa jo kahden viikon kohdalla lähettämään pitkiä valitusviestejä, niin en kyllä jaksaisi edes jatkaa tutustumista.

Miehiä yleensä kannustetaan kertomaan tunteistaan ja fiiliksistään ja sitten kun niin tekee tulee lunta tupaan. Mutta tämä on tosiaan taas niitä kaksoisstandardeja eli älä tee niin kuin naiset sanovat vaan kuten antavat käytöksellään ymmärtää.

Vierailija
39/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jutteletko ylipäätään ikinä kenellekään mitään?

Juttelen mutta mieluiten kasvotusten ja silloin kun ollaan yhdessä.

Vierailija
40/51 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusta lukiessa tuli mieleen, että valmisteli tuolla kiireen päivittelyllä selitystä ettei jouluna ole aikaa yhteydenpitoon, koska aika kuluu omaan perhejouluun. Vuorotyöläisiä lukuunottamatta lähes kaikki työmaat hiljenevät joulun ajaksi, joten ne miljoona työtehtävää kuulostaa tekosyyltä.

Kommentteja lukiessa huomasin, että syynä voi olla myös toinen nainen, jos perhettä ei ole.

Jos miehellä on perhe, niin eiköhän tämä kehitä jostakin riidan, joka seurauksena lähtee ovet paukkuen pois perheensä luolta ja pääsee sinua tapaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän