Katoitteko eilen Bodyguard elokuvan? Minä katsoin.
Joskus olen sen nähnyt ja en muistanut elokuvasta paljon mitään, niin muistin virkistykseksi oli hyvä nähdä.
Kommentit (7)
Tuli eilen kello 23.00 subilta. t.ap
Olen nähnyt joskus vuosia sitten ja elokuva oli kamala. Päähenkilöstä laulajadiivasta oli tehty hankala ja avuton ihminen, joka ei tuntunut osaavan oikein muuta kuin laulaa ja oli ihan hukassa käytännön asioiden, julkisuuden ja suosion kanssa. Tarvitsi myös paljon henkilökuntaa. Usein supertähdistä välittyy oikeastikin kyllä tuollainen kuva. Toki sekopäät uhkailevat julkkiksia ja tavallisia ihmisiäkin. Tällä naisella toki oli rahaa ja valtaa tehdä asialle jotain, tavallinen ihminen jää yksin asiansa kanssa sekopää vainoojan armoille. Elokuvanahan tämä on jo vanha ja liian pitkä. Vaikka elokuva on vanha niin toki mukana on woke-henkeäkin, vaikka suurin sankari onkin sitten valkoinen cis-heteromies. Nykyään tuossa roolissa olisi joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Tuli eilen kello 23.00 subilta. t.ap
Viimeistään 22.30 pitää olla jo sängyssä joten leffan pitäisi alkaa viimeistään klo 21.00
Onko se elokuva jossa whitney laulaa niin että kitarisat näkyvät?
Tämä on kyllä esitetty monta kertaa Suomen television ilmaiskanavilla.
Katsoin siitä eteenpäin kun Farmer juttelee Nickin kanssa siellä mökillä ja Nicki kännissä tunnustaa mitä on tehnyt. Aiemmin olen nähnyt tuon monta kertaa ja tykkään edelleen.
Ja tuohon jonkun kommenttiin, että elokuva on vanha. No mitä sitten? On niitä paljon vanhempiakin elokuvia mitä ihmiset katsoo. Yksi mun lempielokuvista on Tuulen viemää, joka on vuodelta 1939.
En. Näin sen aikoinaan leffateatterissa. En huomannut, että se olisi tullut nyt, olisin voinut kyllä katsoa.