Lapsen kaverin isä pitää mustia aurinkolaseja päässä sisällä
Lapsi ihmettelee kun joskus ollut yötä kaverillaan, ja perheen isä istuu sohvalla mustat lasit päässä ja juo energiajuomaa. Joskus isä istuu illalla autossaan parkkiksella, kuuntelee musaa ja juo sitä energiajuomaa, ja taas ne mustat lasit päässä. Mikä voi olla syynä tuollaiseen hieman erikoiseen käytökseen?
Kommentit (48)
Minä käytin, kun oli rasittuneet silmät täyspäiväisessä näyttöpäätetyössä.
En voi enää tehdä näyttöpäätetyötä.
No huh huh. Onpa erikoista käytöstä? ;-)
Minulla valot saattavat aiheuttaa migreeniä ja siksi olen usein aurinkolasit päässä.
Riittävästi energiajuomaa, niin haudassa ei tartte pitää aurinkolaseja.
Se on lyönyt joskus vetoa jostain. Häviäjä joutuu pitämään mustia aurinkolaseja päässä koko loppuelämänsä ajan.
Jos ne on silmälasit itsetummenevilla linsseillä?
Vierailija kirjoitti:
Migreeni
Tiedän parikin migreenistä kärsivää, jotka pitää toisinaan aurinkolaseja sisällä migreenikohtauksen ollessa päällä tai tuloillaan, eivät kestä valoa silloin.
Ihmisillä voi olla monenlaisia vaivoja, jotka aiheuttavat valonarkuutta. Esimerkiksi Bono pitää aina aurinkolaseja silmäsairauden vuoksi.
Energiajuomista ja eri paikoissa istumisesta en sitten tiedä.
No, mä pidän just nyt aurinkolaseja ihan vaikka kaupassakin sisällä, sillä suojaan silmiäni silmäleikkauksen jälkeen roskilta, pölyltä, tuulelta ym. Harmi, että tuli vähän pilvisemmät kelit. Hölmöltä näyttää, mutta näillä mennään vielä pari viikkoa.
Mä luin otsikon että pitää mustia laseja päänsä sisällä
Mulla on ainakin ihan vaan valonarat silmät. Kirvelee, vuotaa ja kutisee yhtään kirkkaalla kelillä varsinkin jos olen ollut töissä koneella päivän. Ja kyllä, kirkas valo laukaisee myös migreeniä.
Eli kuulun myös aurinkolasien vannoutuneisiin käyttäjiin. Välillä myös sisätiloissa.
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Lapsestasi tulee se tyypillinen ihmettelijä. Olet vissiin itsekin sellainen. Mene kysymään miksi pitää aurinkolaseja niin ei tartte enää lapsesi ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
No, mä pidän just nyt aurinkolaseja ihan vaikka kaupassakin sisällä, sillä suojaan silmiäni silmäleikkauksen jälkeen roskilta, pölyltä, tuulelta ym. Harmi, että tuli vähän pilvisemmät kelit. Hölmöltä näyttää, mutta näillä mennään vielä pari viikkoa.
Kaupassahan on pakkokin pitää kun ei ole mukana tavallisia silmälaseja
Huumeita käyttää