Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävää tämä joulun aika kun tekis mieli syödä kaikkee hyvää mutta lihominen pelottaa

Vierailija
23.12.2022 |

painan n. 66kg.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aika surullista ja sairasta, että asiasta jonka pitäisi olla ilo (hyvä ruoka) menee se ilo siksi, että yhteiskunta on tehnyt ylipainosta niin kammottavan asian. Mutta toisaalta, kun tässä pari tuhatta vuotta on kristillinen kirkko pitänyt valtaa, niin mitäpä muuta voi olettaa? Näännyttämisestä, nälästä ja kieltäytymyksestä on tehty hyveitä, olevinaan ihminen joka pystyy olemaan syömättä tai muuten nauttimatta asioista on parempi kuin muut. Mä en nyt käske ketään mässäilemään, mutta miettikääpä ihan oikeasti suhdettanne ruokaan, painoon, nautintoon vähän uudesta kulmasta ja koettakaa kyseenalaistaa kaikkia vaatimuksia mitä esitetään.

Kyllähän liikapaino (siis runsas liikapaino) on monenlainen terveysriski ja yhteiskunnallinen ongelma. Sitä voi verrata tupakointiin tai runsaaseen päihteidehkäyttöön sikäli, että ne kaikki ovat kansanterveydellisiä riskejä, vähentävät työntekokokykyä ja johtavat todennäköisesti ennenaikaiseen kuolemaan.

Lisäksi kaikki ovat itse aiheutettuja.

Vierailija
22/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yksikin mummo kuvitteli lihovansa 2kg yhdessä päivässä jos "ei liiku".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei alkeellisintakaan tietoa painonhallinnasta.

Vierailija
24/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Vierailija
25/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä kiinnostaisi syödä mitään jouluruokaa, väkisin joutuu syömään