♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥ viikko 46
Uuden viikon kunniaksi uusi pino. Tehkäämme tästä yhtä pitkä kuin edellinenkin...
Kommentit (58)
Olen siis 26v ja mieheni 28v sekä lapset Pinja 8.5v, Veeti 5.5v,Saana 4v ja Niilo 2v. Olen koko vuoden enemmän tai vähemmän syönyt primolutia jotta kuukautisten toimintahäiriö saatais korjattua ja nyt siis eka kuukausi ilman lääkkeitä takana ja heti kuukautiset pois. Aiemmin ongelmani on ollut kolmet kuukautiset per kuukausi...
Tuon testin tekemisen odottelu ottaa kyllä hermoille,en millään malttais olla ryntäämättä apteekkiin :o) mutta pelkään pettymystä. Nyt kun tajusin että voin olla raskaana niin kuume nousi hetkessä nollasta sataan ;o)
Nyt yritän malttaa viikonloppuun asti vaikka suurinosa oireista on olemassa oli ne sitten mentaalisia tai oikeita ;oD
Tänään tuossa kutoessani tunsin hassua sähköistä nipistelyä ala mahassa ja kuvotus lähti kun söin kaksi pullaa cappuccinon kera...
plussaa odotellessa!
Kertauksen vuoksi ,vanhoille jotka ei muista ja uusille jotka ei tiedä.
Ikää mulla 31 miehellä 39 ,lapset 91 ,94 ja97 heidän jälkeen km 01 ,03 ja 04 tämä jälkimmäinen hoidoilla alkuun saatu (clomifen/inseminaatio) viimeisen km jälkeen tehty 3 tuloksetonta inssiä. Nyt gynen suosittelema tauko menossa joka piti keväälle kestää ,mutta opiskelun vuoksi todennäköisesti kestää vähän kauemmin.
Nyt olen käyttänyt kokeiluluontoisesti Metforminia tasapainottamaan sokeri-ja rasva-aineiden jotain tasapaino juttuja ,kun epäiltiin niiden heittävän ja vaikeuttavan raskautumista...kasaten ylipainoa jne.
Tutkimuksissa löytyi myös tukostaipumus joka mahdollisetsi syynä noihin km ,lääkitys tulee heti jos plussaa testit millon näyttää. Alkuun ilmeisesti tabletteina ja sitten pistoksina.
Kello kiitää...naama kampaamatta jne. palaan taas paremalla ajalla:)
Meitähän on täällä mahtavan iso porukka...ja sitten jotkut ihmiset kehtaa väittää, että nykyään perheet on nelihenkisiä...ja pah ja hah hah. Ei ainakaan täällä palstalla.
Kyllä sen huomaa että suurperheet on tuntematon käsite kun myydään esim. kylpylälomia. Viestissä on aina, että 2aik. ja 2 lasta...
Nooh, mitäs me niistä välitetään...mun mielestä on mahtavaa, että ihmiset uskaltaa tänäpäivänä tehdä lapsia just niin paljon kun itse haluaa, eivätkä tyydy siihen, että kun täyttää jonkin tietyn verran niin ei muka vois enää tehdä lasta.
Meiän täti se lähti eilen...huusin perään, että ei tarvitse tulla kun ens vuonna uudestaan, mutta tuskinpa uskoo kerrasta. Se on niin sitkeä tapaus, että muutaman kerran pitää ajaa ulos ennen kun uskoo puhetta.
Eipä sen ihmeempiä...
T. Risella kp 1/28
Muistitko Risella antaa kartan sille tätiliinille, että osaa meill tulla?
Ja kyllä nyt on kuule kiertopäivät sekaisin.. eikös 1.kp ole se kun täti ilmestyy? Pohdin vain kun sanoit sen eilen lähteneen ja kp:si on tänään 1? Voin kyllä olla olla jo niin sekaisin tätien ja setien kanssa, että almanakka on vinksahtanu väärin päin ;)
NiiloAkseli: oletkos jo testin tehny? Tiedän kyllä, että tulos pistää miettimään.. mulla on negatiiviset lyöny päin näköä tässä parin kuukauden ajan. En enää edes viitsi testata ennenkuin tosissaan tulee oireita. Viimeisimmältä tikulta väänsin niskat nurin ja kaivoin sisuskalutkin ulos.
Mä kyllä ihmettelen tän palstan tehoa.. toimii paremmin kuin ehkäisyrengas. Kuukautiset jäi heti pois kun ilmestyin teksteineni tänne..
Tai sitten on luontoäiti nyt päättäny suojella mua ja kunnolla, saattais kyllä mennä aika rankaksi kun vielä meidän juniori valvottaa. Saan öisin nukkua keskimäärin 3-5 h.. sen kolmessa pätkässä. Alkaa olla huumorintaju koetuksella.. siks saatte lukea näitä hervottomia mielikuvitustarinoita.. (Ihan vaan tiedoksi jos uudet ihmettelee, että mikä ihme muija siellä taustalla häärii.) Tänään sai poitsu lähetteen allergiatesteihin kun on kaikennäköistä vaivaa ollu.
Tänään yritän vielä pitää viimeisimmän simppasadon hengissä, jos siellä joku taistelija sinnittelis apujoukkojen tuloon asti. Ja koska Miss Munasolu ei ole ilmoittanut paluustaan, on hyvä siellä Mesilaaksossa pitää agentit valmiudessa. Paha kyllä mennä sanomaan pojujen laadusta mitään kun niin harvoin pääsevät tositoimiin mukaan.. onhan tässä jo editystä tapahtunu, aiemmin oli kerran kuussa nyt saattaa yhteenottoja olla jo kerta/viikko. Voi kyllä pojilla olla olla sotisopa ja kypärät ruosteessa ja siitä 1%:sta taistelukuntoisia vaan yks rykmentti.
Ei mitään uutta ja eikä ihmeellistä. Täti suunnistaa toivottavasti meille päin.. ellei pidä sitä karttaa väärinpäin kädessä. Tulisit nyt, mulla olis sulle uus, käyttämätön kuukuppi valmiina.
Neppis, kahvin tarpeessa..
Neppis: Et varmaan ole ainoa joka joskus sekoilee :o) hyvässä mielessä.
Minä juoksin apteekin ohi kerhoreissulla kun en uskalla testiä tehdä viimeisin negatiivinen oli ihan kamala kokemus joten odotellaan vielä.
Ja haluan käydä apteekissa rauhassa niin ettei 4 lasta roiku kiinni minussa kaada apteekin hyllyjä yms. Siinä saa jos jonkinmoista ilmettä kun läväyttää testin tiskiin ;oD
Huomenna yritän uskaltautua koska jos se on nega niin tartten lääkärin apua perjantaina kun tuon kierron piti idiootti varmasti olla nyt oikeassa.
Laittakaapa pahimpia mokia mitä väsyneenä olette tehneet.
Tässä mun top 4
Kävin kaupassa hattu vuori ulospäin päässä
Unohdin poikani (2v) kaverilleni kun lähdin kotia
Yhtenä iltana mietin kuumeisesti mitä voisin kattilan päälle laittaa ettei kastike kuivu. Tähän mieheni totesi että miten olis kattilankansi!
Olen myöskin istunut neuvolan käytävällä väärinä päivinä ja pari kertaa väärän lapsen kanssa oikeana päivänä
Jotenkin pitää aika saada neljään asti kulumaan :)
Meillä oli eilen kylässä yksi ystäväni. Hänellä on kaksi jo hieman isompaa lasta. Juttelin hänelle vauvahaaveistani ja sain aikas tarmokkaan puhuttelun " että unohda tuollaiset höpinät heti" ...
Mainosti sitä, kuinka elämä on helppoa ja erilaista kun lapset saa hieman kasvamaan...
Hänkin kuulemma on nyt elämänsä kunnossa kun on aikaa itselle ja harrastuksille. Mene ja tiedä sitten...
Ei se minun orastava kuume kuitenkaan vielä noilla sanoilla mihiinkään häipynyt!!!
Joku kyseli telkan katselusta. Kyllä meillä sitä katsellaan ihan turhankin paljon. Monta kertaa kuitenkin huomaa, että ohjelmat vaan rullaa yksinään ja kaikki touhuaa kaikkea muuta. Itse olen totaalisen koukussa täydellisiin naisiin :) Maanantai-ilta on meillä lähes pyhä. Ei saa meluta eikä häiritä äitiä.
Jaahasta jaa... Kai sitä voisi painaa koneen kiinni ja lähteä kotia kohti.
pakko oli tulla kertomaan kun mun mies joka ei ikinä ole kuumeillut on vain aina ollut tulee jos on tullakseen linjalla soitti mulle töistä että minkä merkkinen testi pitää olla jos hän töistä tullessa käy apteekissa :o)
Elikkä siis huomenna pääsen testaamaan heti aamusta! Huomenna onkin kp 37/28-29
JÄNNITTÄÄ!!!! apua!
Uskaltaako niitä listatakaan kun joku varmaan hälyttää lastensuojelun paikalle ;)
- lompakko hukassa, pitkän etsinnän jälkeen löytyi jääkaapista margariini- ja makkarapaketin välistä
- tiskiluutu jääkaapissa
- lähdin autolla, lämmitysjohto oli seinässä kiinni
- herätän lapsen kouluun, väärä lukujärjestys tai päinvastoin
- tv:n kaukosäädin meikkipussissa tai vessassa tai paperinkeräyksessä
- lapset ulos, ovi lukkoon.. avaimet sisällä, kännykkä myös
- lapset vinttikomerossa lukkojen takana
- kakkavaippa kerhoon asti rattaiden alakorissa
- lähden usein ulos, kauppaan, muistamatta katsoa peiliin.. usein kaupan ovella tarkastan mitä sattuu olemaan päällä.. Nykyisin on hyvä kun on pakkasta. Jos hirveästi paleltaa voi huomata jo kotiportilla, että on kalsarit vaan jalassa
Hirvittävän usein mulla on ne tavarat hukassa. Kun mä meen täällä ympäriinsä, järjestelen ja kuljen, ei mulla hetken kuluttua ole aavistustakaan missä mikäkin on. Onneksi on kuitenkin sellaiset vakipaikat esim. lautasille, haarukoille ja likapyykille.
Mä en oikeasti ole tällainen vaan mulla on norsun muisti.. ja varsinkin kauhea pilkun viilaaja ;)
Niiloakseli- käy sit heti kertomassa ettei tarvi meidän hermostuksissaan täällä odotella ja syödä kynsiä. +++++-tuulia sinnepäin.
Neppis, sisar hento valkoinen, sairastupa kutsuu..
Töistä juuri kotiuduin ja buranaa ja kahvia tässä nautin näin aluks..hirveä päänsärky on ollut jo monta päivää..
TERVETULOA UUSILLE sorry nickejä en nyt muista...
Kohelluksista oli ollut keskustelua,, kaikenlaistahan sitä on sattunut mutta muistan ainakin seuraavat...
Silmälasit hukassa ja ne löytyivät jääkaapista
Päiväkodilta lähdin töihin siniset muoviset kengänsuojat jalassa ja ihmettelin miks on niin pirun liukasta ( talvella,...)
Usein huomaan töissä että olen pukenut aamulla kiireessä paidan nurinperin tai että mulla on sukat kun Peppi Pitkätossulla eriparia !
Telkkarin katsomisesta oli myös keskusteltu, meillä muksut katsovat kausiluontoisesti telkkaria ja viikonloppuaamuina katsovat ne ohjelmat..
Videoita pääasiassa kuopukset katsovat ja suosikkina ovatkin Marikki ja Lotta-leffat,Eemelit Pepit sekä Heinähattu ja Vilttitossu .
Tietsikalla saavat olla vain kaksi isompaa 13-v ja 10-v ja yksi ainoa tiesikkapeli meiltä löytyy onko joku heppajuttu mikä tullut jonkun lehden mukana..
Aika paljon käyttävät tietsikkaa messaamiseen kavereidensa ja serkkujensa kanssa sekä kyllä koulutehtäviäkin sillä tekevät.
Meillä lapset ovat kaikenkaikkiaan paljon omalla pihalla leikkimässä kavereidensa kanssa ympäri vuoden. Se hyöty tälläisestä rivitaloasumisesta on, että kavereita ja muksuja pihalla riittää.
Oliskohan jotain muuta vielä mitä oli kyselty noh en muista nyt..
Täälläkään ei ole tätiä näkynyt viimeiseen 39 päivään ja testit huutavat negaa.. enään en moisiin tikkuihin edes k...e kun ei tule kun paha mieli.
Olen aivan metrinen ky..ä otsikossa kun ei moinen mamselli suvaitse
saapua vaikka tarjoilin sille terolutiakin tuossa 15-26 pvä kiertoa.
Kohta kait se on mentävä tohtorin juttusille, ei vaan millään kamalasti innostais mennä sinne taas ronkittavaksi.
Oireita olis vaikka millaisia ,yt parina päivänä olen kauhukseni huomannut itsessäni aivan raivotautisuuden merkejä...tähän asti se on ollut takuuvarma merkki tädin tulosta vaan eipä näytä enään mikään olevan kuin ennen...
Nyt on pakko lähteä katsomaan mitä täällä tapellaan raivotautisuus äyttää olevan jo lapsillakin...mutta sehän onkin vaarallinen tartuntatauti...
Moikkis ja ai niin plussapöllyä NiiloAkselille !!!
Isotikru
Neppis...kyllä lähti täti kartta ja kassi mukanaan. Siitä ei tosin ole tietoa minnepäin täältä tampereelta seuraavaksi suuntaa. Meille ei tosiaankaan tarvis tulla kun mies vihdoinkin antanut periksi vauvajutuille ja on innolla mukana. Aika hyvä saavutus meikäläiseltä kun ekaksi ylipuhuin hänet vielä yhteen vauveliin ja pillerit piti lopetella vasta maaliskuussa. Hmmm. Olin ilmeisesti hyvin rasittava tapaus kun mies suostui alottamaan sovittua aikasemmin.
IIIK apua auttakaa ja selvittäkää miten ja mistä te siis laskette noi kiertopäivät. Siis siitä kun täti tulee niin on kp 1...vai? Mulla on siis nyt kp 6/28...sorry kun en heti ymmärtänyt. Järki jäätynyt.
Niiloakseliko se kyseli mokia?????
-minä kanssa seissyt tarhan pihassa siniset muovitossut jalassa
-lähdin kauppaan ja unohdin ottaa rahaa mukaan
-pankkiautomaatilla huomasin, että rahapussi jäi kotiin
-kännykkä löytyi jääkaapista
-avaimet unohtunut kotiin useammin kuin kerran
Risella+3 naperoa ja kp6/28
Menikö nyt oikein?
mijora:
Ikää mulla 31 miehellä 39 ,lapset 91 ,94 ja97 heidän jälkeen km 01 ,03 ja 04 tämä jälkimmäinen hoidoilla alkuun saatu (clomifen/inseminaatio) viimeisen km jälkeen tehty 3 tuloksetonta inssiä. Nyt gynen suosittelema tauko menossa joka piti keväälle kestää ,mutta opiskelun vuoksi todennäköisesti kestää vähän kauemmin.
Nyt olen käyttänyt kokeiluluontoisesti Metforminia tasapainottamaan sokeri-ja rasva-aineiden jotain tasapaino juttuja ,kun epäiltiin niiden heittävän ja vaikeuttavan raskautumista...kasaten ylipainoa jne.
Tutkimuksissa löytyi myös tukostaipumus joka mahdollisetsi syynä noihin km ,lääkitys tulee heti jos plussaa testit millon näyttää. Alkuun ilmeisesti tabletteina ja sitten pistoksina.
Tunnut olevan hyvin samantyyppinen " tapaus" kuin minä. Eli me saatiin neljä lasta ongelmitta (paitsi esikko sai alkunsa inssillä), mutta sen jälkeen alkoi vaikeudet, neljä perättäistä keskenmenoa. Tutkimuksissa todettiin tukostaipumus. Siinä vaiheessa kun epäilin raskauden olevan mahdollinen, aloitin minidisperiinin. Rv8 tuli uusintakokeesta vahvistus tuolle tukostaipumukselle ja hepariinipistokset aloitettiin saman tien. Disperiiniä söin rv36 loppuun ja hepariinia pistin vielä 6 vk synnytyksen jälkeen. Raskaus sujui täysin ongelmitta, mutta stressi oli keskenmenojen takia tosi kova tuonne rv18 asti. Siinä vaiheessa alkoi helpottaa, kun liikkeet rupesi tuntumaan päivittäin. Mutta rv14-18 kävin kerran viikossa neuvolassa kuunteluttamassa sydänäänet. Usko sikiön elossa oloon kesti aina viikon. Sitten oli taas päästävä sydänäänet kuulemaan. Oli todella stressaavaa aikaa nuo 14 vk (stressi alkoi siis plussasta eli rv4). Synnytys käynnistettiin lääkitykseni takia rv40+0 ja nyt tyttö on reilut 2 kk. Onnellisesti kaikki siis meni. Toivottavasti sinullakin seuraava raskaus onnistuu ja saatte tuhisevan nyytin syliinne!!!
neronja & viisikko (98, 00, 01, 02 ja 06)
nega oli tuo aamun testi ja nyt ei niinkään tuon takia harmita kun en uskonutkaan tulevani näin äkkiä raskaaksi mutta harmittaa nuo kuukautiset jotka on edelleen sekaisin koko vuoden kestäneen lääkityksen jälkeen edelleen :o( Ensi kerralla pettymys on varmaan suurempi jne.
Yritystähän voin heti jatkaa toisin kuin hyvä ystäväni joka on yrittänyt 5 vuotta ja tänä vuonna meni kaksi hoitoa pieleen ja seuraavaa aikaa inssiin joutuu odottamaan 8kk minä kuitenkin voin heti jatkaa.
Laskin tuossa että taloudellisesti munolisi järkevää raskautua viimeistään maaliskuussa :o)
No täytyypä ottaa yhteyttä lääkäriin ja kysyä missä se luulee nyt mättävän.
Eli minäkin etsintä kuulutan tädin joka ilmeisesti on ferrarillaan juuttunut pohjolan lumihankiin. Voisi joku valaista ettei ferrari ole talvi auto!
tädin vierailua odotellessa...
Kelit huomioon ottaen, ymmärtäisin kyllä. Niin on harmaata ja märkää, kertakaikkisen inhaa keliä.
Jouluvalmisteluja tietysti itse kukin aloittelee. Miten äkkiä se ovesta taas sisään tupsahtaakaan. Lapset juuri eilen keskustelivat tonttu Toljanterista, se on heidän lempiohjelmiaan telkkarista ollut aina joulun aikaan. Lasten kanssa päiväkerhossa aiotaan jo ens viikolla leipoa pipareita, jää sitten hiukan aikaa jouluisille askarteluillekin myöhempinä päivinä. Koulussa ei kuulemma vielä ole puhuttu sanaakaan jouluasioista.
Kakkonen oli eilen ollut hammaslääkärissä oikojan vastaanotolla ja saman tuomion sai raukka kuin isosiskonsakin. Kaikki hampaat eivät suuhun tule mahtumaan, vaan poistoihin joudutaan. Ne on vihoviimeisiä juttuja kun muutenkin poika pelkää kaikkia toimenpiteitä. Väkisinhän ei tekemään pysty, mut niin suuresta tilanahtaudesta on kysymys, ettei kovin paljoa vois lykätä eteenpäinkään. Sama homma tulee olemaan edessä kahdella nuoremmallakin, pienet leukaluut ja isot hampaat - mahdoton yhtälö.
Heh noh ehka mua ei lasketa, vai mita Tuulitii, kun taalla alvariinsa olen? Tanaan kuitenkin aurinkoista ja +25 astetta, hiukan tuulee!
Neppiksen runosuoni se jatkaa kukintaansa; taitaa ollakin joku koko vuotinen lajike?
Mijorako se jutteli viela tuosta tukostaipumuksesta? Kun se nyt lahinna kiinnostaa, milloin siis kavit ekalla verikokeella missa se todettiin? Jo raskauden alkaessa vai ennen? Mun taytyy tuohon kanssa nyt menna, aloitin siis yksinani babydisperiinien syonnin jo tassa kierrossa, kun laakari niin suositteli. Viime raskauden aikana kun vasta ekassa ultrassa han kaski aloittaa sen, eika siita ehtinyt enaa olla hyotya, kun km kuitenkin tuli. (jos vika nyt siina olisi). Eli jos tukostaipumus todetaan sitten auttaakin vaan ne hepariinipistokset eiko? Hassua kylla, mutta oikein toivon etta jotain ' vikaa' nyt loydettais etta saisin sitten tietoisuudenkin etta vikaan loytyy laakityskin! Naa keskenmenot kun menee hermoratoihin asti!
Mies muuten asken viestitti, etta ihankos tosiaan ma meinaan ens kuulle asti odottaa uutta yritysta; eli meitin mies kuumeilee taysilla mun kera!
Nyt kuitenkin tyhjentamaan muutamaa talvivaatekassia viela kun ilmatkin suosii ulosvientia! Kun naista tan viikon ' helteista' lammot romahtaa nopeesti talvilukemiin +10 tienoille ja se on kylmaa se taalla!
Ja olis mulla yks munkkikin odottamassa piilotettuna muksuilta kaapissa, hyi aiteeta! Haen vaan kaffekupin seuraksi; heipat kaikille!
yritin siis lääkäriin lääkityksen jälkivaikutuksista soittaa ja vastaus oli tyly viikolla 51 lääkäri vastaa! joopa joo, etsin itse ratkaisun sillä välin :o)
Niin te jotka käytätte ovistestejä. Saako niillä selville onko ovulaatiota ollenkaan? ja miten niillä voisi lähteä jäljittämään ovulaatiota kun kierron kesto on täysin mysteeri? Oletin että se on 28-29pv mutta kroppa on erimieltä siitä. Ajatteli josko siellä olisi jotain selvitettävää. Toista lasta kun tehtiin kierto oli 38-78pv ja yritys kestikin sitten 1.5v ennen kuin saatin plussa. Tuleeko kuukautisia jos ovulaatiota ei tapahdu?
En ole koskaan ottanut odotuksen odotusta välineurheiluna mutta nyt nuo ovulaatiotestit kiinnostaa.
Töistä kotiuduttu ja istahdin tähän koneelle kun lapset " häädetty" harrastuksiinsa.. =)
Tai siis postimyynti tilausta salaa istuin tekemään, josta taasen yllättäen tulikin kaaamaaalan pitkä, mutta täytyy se kai nuo joululahja ostelutkin aloittaa.. Lapsukaiset vääntäneet joulupukin kirjeitä, joita " jätellään" vahingossa äidin nähtäväksi.. Eipä taida kun tuo pieni pukkiin enää jollain tasolla uskoa.. Ja minä tietenkin..
Hitusen väsähtänyt olo kun tuo tätikin täällä kylässä.. Ihan jo odottelen että mahtaako lähteä missä vaiheessa?
Eilen illalla aloin kehittelemaan jo orastavaa joulustressiä.. Ja mies vaan nauroi kun sille asiasta kerroin.. Missä viipyy joulumieli?? Yleensä jo ihan intona ostelen ja pakkailen lahjoja tähän aikaan vuodesta.. Mutta ei.. Joten jos joku on nähnyt mun joulumieltäni, niin sanokaa sille että ois korkea aika tulla kotiin, ettei orastavasta stressistä keerry suunnattoman suuri..
Olen yrittänyt pitää itseni poissa täältä pari päivää kun ei nuo kotihommat tule tehtyä jos koneella vaan istuu:) Hyvin olenkin nyt saanut rästihommia tehtyä niinpä palkitsin itseni hetkisellä laatuaikaa (eli nettiaikaa tietty)
Kyllä nyt on käynyt niin että Risellanko? luona se täti oli viimeksi, niin ei se saakutin muija osaa karttaa lukea alkuunkaan. Tänne se yrittää väkisin koputella oven takana vaikka miten yritän sille vakuuttaa että ei ole aika tulla meille eikä sillä ole oikea osoite ollenkaan. Ei ota uskoakseen ei.
Eli mulla vasta kp24 ja tuhrua! Nyt jo. Ei kiva ei, taitaa tulla ennätys lyhyt kierto jos se tätönen kuiteskin huomenna pääsee ovesta livahtamaan sisälle.
Telkun katsomisesta. Telkkaria meillä katsotaan aika vähän. Myöskin salkkarit sun muut vastaavat ovat kiellettyjen listalla. Nelosen aamuohjelmia nuo isommat katsovat ja kakkosen lasten ohjelmat uppoaa tuohon neloseenkin. Muuten sitten esikoisen kanssa olen tykännyt katsoa Amazing Race ja Selviytyjät. DVD/VHS osastoa meillä katsotaankin sitten paljon enempi. Mulla on melkein kaikki Disneyt joita olenkin kerännyt ihan esikoisesta lähtien. Niitä tykkään itsekin lasten kanssa katsella. Oikein muuta ei sitten kauheasti olekaan, muutama Muumi ja siinä se. Tietokoneella isommat saavat olla tunnin kerrallaan ja jomman kumman vanhemman valvovan silmän alla. Tiukkapipo äiti siis täälläkin.
Nyt täytyy lähteä hakemaan koululaisia 4H-kerhosta.
Medison
pudottu jo toiselle sivulle! Hui!
Ikävä ilma.. Taitaa nuo lumet saada kyytiä.. =(
Eipä ole lapsillakaan juuri mitään tekemistä ulkona, tai ainakin tarvitsisivat sukelluspuvut ettei heti ole kaikki vaatteet märkänä.. Pikku pakkanen olis paljon mukavampi..
Vielä olisi iltavuoro töissä ja sitten vapaa viikonloppu. Olempas jo suunnitellut jos jonkin näköistä puuhaa tuleville vapaa päiville, saapi nähdä mitkä saan toteutettua.. Joskus tuntuu ettei saa itsestään mitään irti ja toisinaan sitten päivässä koko talo tiptop ja rästihommat tehty.. Joten juuri tälläistä puuskaa odottelen..
Täti taitaa tehdä lähtöään.. Kuka sitä kaipailikaan kylään? Vai kaipailiko kukaan? Voisin näyttää tästä sitten suunnan kun on ovella..
Oma napa... kp 4/24-28
vaan lukaisemma, ilmoittelen siis. Kun kaikki kotihommat on viela tekematta, niin en jouda nyt tasssa istuskeleen... nouseehan taa nainkin, siis palsta.
Tervetuloa taas uudet! Niiloakseli (toivottavasti meni nikki oikein) menee nyt vaan apteekkiin ja hakee sen testin ;) Miten te muut ylipäänsä kykenette odottamaan noin monta päivää yli, kun minä kärsimätön olen aina testaillut viimeistään sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa :)
Hitsi, yhtään en muista, mitä piti kommentoida :/
Ai niin, television katselusta. Meillä on kyllä tv aika paljon päällä, mutta dvd:t ovat mallia ti-ti nalle, muumit, disney jne. Eli aika harmitonta kamaa. Pokemonit ja digimonit eivät meilläkään kovin usein ruutuun pääse, vaikka pojat niitä kyllä tilaisuuden tulle katsovatkin. Puolisalaa siis. Mutta äiti kun huomaa, niin kanava vaihtuu välittömästi :) Aamuisin meillä ei tv:tä katsella ja illallakin sensuuri toimii. Aikuisten ohjelmaan vedoten tenavat kyllä katoavat tv:n edestä.
Höh, pää on ihan tyhjä nyt, eli palaanpa sitten, kun on taas jotain järkevää sanottavaa. Käytännössä siis imetyksen loputtua ;)
M ja nelikko sekä rv 5+3