Miten sanoa, että en innostu naisen "seksikkyysyrityksistä"?
Nainen yrittää olla seksikäs käymällä kuntosalilla ja ostamalla jotain alusvaatteita, mutta nämä eivät vetoa minuun yhtään. Sen sijaan innostuisin, jos nainen hankkisi museokortin ja lukisi kirjallisuutta. Voiko tästä sanoa jotenkin nätisti ilman tappelua ja loukkaantumisia?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Se nainen pitää itsestään niissä alusasuissa ja tuntee olevansaniissäseksikäs. Ap on aika itsekeskeinen kun kuvittelee, että ne olisivat vain häntä varten. Jos hän alkaa väheksyä naisen pukeutumista niihin, lopputulos on seksitön parisuhde ja ero.
Tämä. Mikään ei tunnu seksikkäämmältä kuin köysi perseessä.
T28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis saat munan pystyyn vain jos nainen käy museoissa ja lukee kirjoja? Annatko siis pakkeja jatkuvasti kun yrittää?
Se salilla käyminen ei liity seksikkyyteen vaan terveyteen. Kivat alusvaatteet piristää naista itseäänkin, mutta normaali mies kyllä olisi otettu.
Ei mene tasan onnen lahjat, eikö yleensä valiteta kun akka vaan lihoo sohvalla.
Pitäisiköhän teidän erota ja antaa sen etsiä joku mies joka arvostaa ja haluaa panna fittiä milliä.Mikään sinä olet määrittelemään mikä on "normaali"? Kumpikaan poikkiksistani ei koskaan halunnut paritella. Ihan yleinen ilmiö nykyään kun vesistöt ovat täyttyneet naishormoneista.
N45kg
Miksi kypsä keski-ikäinen nainen puhuu poikkiksista? Sori, kuulostaa teineihinsekaantujalta.
Vierailija kirjoitti:
Se nainen pitää itsestään niissä alusasuissa ja tuntee olevansaniissäseksikäs. Ap on aika itsekeskeinen kun kuvittelee, että ne olisivat vain häntä varten. Jos hän alkaa väheksyä naisen pukeutumista niihin, lopputulos on seksitön parisuhde ja ero.
Olisipa näin. Selvästi kuitenkin näyttää, että nainen on hankkinut hepeneet ainakin osittain minua varten ja että minun pitäisi innostua niistä.
Ap
Ap taitaa olla aika kontrolloiva ja henkisesti väkivaltainen. Ei nimittäin ole ihan normaalia valittaa ja tehdä ongelmaa siitä, että kumppani yrittää piristää seksielämää asusteilla, vaikkei itse niistä niin välitäkään. Kuulostaa siltä, että ap on lajia, jossa kaiken pitää mennä tasan hänen oman mielensä mukaan ja muita tapoja ei hyväksytä. Lisäksi kumppanin pitää lukea ap:n ajatuksia ja kumppanin pitää yrittää muuttua toisenlaiseksi kuin mitä on. Suosittelen eroa, kumpikin voittaa.
No innostu tai ole onnistumatta, poishan ne alusvaatteet joka tapauksessa otetaan. Voithan sanoa sille, että sua kiihottaisi kun lukisi kirjaa niissä alusvaatteissa.
Olisiko kannattanut hankkia vähän erityyppinen nainen. Miksi valitsit juuri hänet?
Nythän on niin, että naisilla on aika paljon painetta yrittää olla seksikäs ja miellyttää. Tämä "seksikkäiden alusvaatteiden" vaatimus on yksi niistä lukuisista, joita naisille on syötetty pienestä pitäen. Sitten tosielämässä on kuitenkin niin, että ihmisillä on omia, yksilöllisiä mieltymyksiä eivätkä esim. kaikki miehet syty seksikkäistä alusvaatteista. Parisuhteessa näistä oletuksista, toiveista ja omista haluista olisi hyvä pystyä puhumaan, tai muuten voi joutua tilanteeseen, jossa toinen yrittää vuosikausia miellyttää onnistuneiksi luulemillaan tavoilla ja se miellyttämisen kohde lähinnä kärvistelee ja kehittelee salaa inhoa puolisoaan kohtaan. Sitten ihmetellään, miksi kipinä sammui.
AP kuulostaa jokseenkin epäkypsältä ja neuvoisin häntä tutustumaan paitsi itseensä, myös puolisoonsa avoimen kommunikaation keinoin. Jos taas on selkeä ihannekuva puolisosta (museokortti ja kirjojen lukeminen) eikä puoliso näitä ihanteita täytä, vastuu on yksin AP:lla löytää sellainen puoliso joka ihanteet täyttää. Puolisolla ei ole vastuuta muuttua täksi ihanneihmiseksi.
28 jatkaa. Ap muotoilee ongelman siten, että hänen pitäisi löytää hyvä tapa "sanoa, että ei innostu naisen seksikkyysyrityksistä". Tämä lähestymistapa ei johda muuhun kuin naisen nolostumiseen ja häpeään (mikä toki saattaa olla tavoitekin, jos AP:lla on sadistisia tai kontrolloivia piirteitä). Muotoilu on julma, itsekeskeinen ja väheksyvä (heittomerkit seksikkyysyrityksissä). Rivien välistä on luettavissa, että AP ei alun alkaenkaan halua naistaan sellaisena kuin hän on, sillä jos haluaisi, niin naisen ehkä kömpelötkin yritykset olla seksikäs eivät herättäisi AP.ssa niin vahvoja negatiivisia tunteita ja tarvetta vertailla tätä ihannenaiseensa (kirjoja lukeva ja museoissa käyvä).
Suhde on valitettavasti myrkyllinen ja se on sitä nimenomaan AP:n osalta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun innostua? Miksi sinun pitäisi väkisin innostua? Älä innostu jos et innostu.
Ja miksi siitä pitäisi mitään sanoa?
Anna olla jos ei kiinnosta, niin minä ainakin teen.
Osta itsekin samanlaiset seksikkäät alushousut. Jos nainen ei innostu siitä, sano, että sinunkin reaktio on samanlainen kun näet hänet noissa alushousuissa. Viehätyt älykkäitä naisista, jotka ymmärtävät että seksikkyys on kiinni korvien välistä, ei alusvaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Osta itsekin samanlaiset seksikkäät alushousut. Jos nainen ei innostu siitä, sano, että sinunkin reaktio on samanlainen kun näet hänet noissa alushousuissa. Viehätyt älykkäitä naisista, jotka ymmärtävät että seksikkyys on kiinni korvien välistä, ei alusvaatteista.
Hahhah. Ap nimittäin on selkeästi pinnallinen itsekin, kun on alkanut seurustella salimimmin kanssa ja on itse salimake. Ulkonäkö on siis selkeästi hyvin tärkeää hänelle. Nyt hän vain on sitä mieltä, että tyttöystävä käy salilla väärästä syystä eli ap:n mielestä ulkonäön takia, kun ap itse kuvittelee omaa motiiviaan jalommaksi eli mahtavan suorituksen takia, että voi nostaa penkiltä monta kiloa. Nyt hän on vielä sitä mieltä, että tyttöystävä yrittää miellyttää häntä väärällä tavalla näyttäen kotona seksikkäältä. Ap on itsekeskeinen, kontrolloiva mies, joka haluaa määrätä myös tyttöystävän ajatuksista ja motivaatiosta. Jos hänellä olisi kirjaa lukeva tyttöystävä, hän valittaisi, että tyttöystävä lukee vääristä syistä, ajankulukseen vain, vaikka pitäisi lukea itseään sivistääkseen. Nöitä miehiä on, joiden mielestä mitä tahansa nainen tekeekin, niin se on väärin tehty.
Kiinnostavia analyysejä täällä. En yhtään tiedä mikä tässä on taustalla, mutta minulla on sen sijaan kokemus miehen yrityksistä olla seksikäs. Minulla on ollut sinnikäs ihailija, jota kohtaan en ole osoittanut suurta intoa, vaikka olen flirttaillut hänelle ja toisaalta olisin voinut ehkä kiinnostuakin. Mies sitten muutti tyyliään ja alkoi pukeutua (liian) pieneen nahkatakkiin, isosolkiseen vyöhön ja paitoihin, joilla esittelee rintakarvojaan. Mies siis ajattelee olevansa nyt seksikäs, vaikka minuun tuollainen ei vetoa yhtään. Siten ymmärrän aloituksen. :D
Vierailija kirjoitti:
Etsi sellainen nainen, jota ei ulkonäkö ja siitä huolehtiminen kiinnosta lainkaan. Meitä on monia. Ihan on oma vikasi, että olet mennyt yhteen väärän naisen kanssa, ketään ei ole oikein yrittää muuttaa.
Miksei sellaisen kauniin kanssa, joka suunnittelee ydinvoimaloita muttei tuhlaa aikaa ulkonäköön? Meitä on monia.
Taidat olla sama mies, joka eilen kyseli, minkä kirjan nainen esittelisi kirjahyllystään tehdäkseen kirjallisuuden pääopiskelijamieheen vaikutuksen.
Mielenkiintoisia, joskin todella omituisia, persoonia tälle palstalle pesiytyy!
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavia analyysejä täällä. En yhtään tiedä mikä tässä on taustalla, mutta minulla on sen sijaan kokemus miehen yrityksistä olla seksikäs. Minulla on ollut sinnikäs ihailija, jota kohtaan en ole osoittanut suurta intoa, vaikka olen flirttaillut hänelle ja toisaalta olisin voinut ehkä kiinnostuakin. Mies sitten muutti tyyliään ja alkoi pukeutua (liian) pieneen nahkatakkiin, isosolkiseen vyöhön ja paitoihin, joilla esittelee rintakarvojaan. Mies siis ajattelee olevansa nyt seksikäs, vaikka minuun tuollainen ei vetoa yhtään. Siten ymmärrän aloituksen. :D
Nousi mieleen yksi katastrofaalinen tapaus menneisyydestä: Mies (kaiken lisäksi ylipainoinen) jostain käsittämättömästä syystä kuvitteli suhteemme alkuvaiheessa, että minä kiihottuisin, kun hän makaa sängyllä mahallaan pikkuriikkisissä stringeissä takapuoli hieman koholla :-DDDDDDDDDDDDD
Juuen, en kiihottunut.
Ap haluaa olla kontrollissa ja haluaa naisen, joka miellyttää häntä hänen toivomallaan tavalla. Jonkun, jolla on tarve "tehdä vaikutus".
Samalla kuitenkin halveksuu miellyttämistä. Nainen ei voi voittaa tuossa pelissä, parempi vaan etsiä tasapainoisempi mies.
Rosebrides.com voi hakea search toiminolla museoista innostuneita naisia.
Hitto, mulle kalpais ap ihan koska vaan taiteesta ja kulttuurista kiinnostunut mies olisi äärimmäisen kuuma! Itse en innostu salillakäynnistä, paljon työmatkoilla aikaa viettävänä suosin pidempien matkojen juoksemista ennemmin ja alusvaatteissakin mukavuus edellä, ne pitsihärpäkkeet on pääsääntöisesti enemmän noloja.
Mutta mies, jonka kanssa käydä työpäivän jälkeen galleriassa tai museossa ja jonka löytäisi kotoa uppoutuneena hyvään kirjaan.. huhhuh. Kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, mulle kalpais ap ihan koska vaan taiteesta ja kulttuurista kiinnostunut mies olisi äärimmäisen kuuma! Itse en innostu salillakäynnistä, paljon työmatkoilla aikaa viettävänä suosin pidempien matkojen juoksemista ennemmin ja alusvaatteissakin mukavuus edellä, ne pitsihärpäkkeet on pääsääntöisesti enemmän noloja.
Mutta mies, jonka kanssa käydä työpäivän jälkeen galleriassa tai museossa ja jonka löytäisi kotoa uppoutuneena hyvään kirjaan.. huhhuh. Kuumaa.
Sama minulla. Tuollaisista miehistähän on pulaa ja kysyntää olisi paljon naisten keskuudessa, joten koomista, että sellainen mies on pariutunut naisen kanssa, jota museot ja taide eivät kiinnosta ollenkaan ja sitten vielä valittaa siitä. :D
Sano suoraan tyrkylle. Ymmärtääkö, on eri asia.