Mies haluaisi seksiä jouluyönä, minä en
Hän jo vihjailee että sitten kun lapset ovat nukkumassa niin voisimme pelehtiä ja kaikkea sellaista. Haluaisin vain lukea kirjaa ja nukkua.
Kommentit (21)
Meillä sovittiin vasta Tapanin iltana klo 21.25. viime vuonna oli jouluiltana klo 22.17-22.57. ei ollut kovinkaan hyvää seksiä.
Hoida homma pois alta jo ennen joulurauhan julistusta niin saat viettää aattoillan rauhassa nenä kirjassa.
annatko hänelle joululahjaksi lahjakortin thai hierontaan sellasen 5x sarjan mällin irrotukseen
mikset?
Elikkä sinä et välitä miehestäsi ollenkaan. Hän on todennäköisesti sinulle vain se,joka takaa sinulle kohtuullisen elintason. Minulla ei koskaan ole käynyt edes mielessä tuollainen henkinen väkivalta. Toivottavasti miehesi tajuaa erota sinusta, koska on olemassa myös inhimillisiä naisia.
Taas menitte porvooseen. Aplla on munat.
Äänikirja on hyvä vaihtoehto. Voit kuunnella sitä samalla kun harrastatte seksiä.
muistan kaverin jonka luokse mentiin yökerhosta ja sillä oli sängyn pöydällä kuulosuojaimet
kysyin miksi niin se sanoi että ei jaksa kuunnella naisten huutoa koko yötä
aamulla ymmärsin miksi, olin itse äänikirjana
Minä haluaisin vaihtaa naista jos olisi tuollainen nainen, joka tietää jo etukäteen ettei halua. Meillä on oletuksena että molemmat haluaa ja päivittäin sitä harrastetaan. Surullista että ihmiset ovat huonoissa suhteissa.
Mies päätti harrastaa seksiä jouluyönä, naisen tehtävä on päättää onko paikalla vai ei. Mies vetää siitä johtopäätöksen missä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas menitte porvooseen. Aplla on munat.
Nykyisen hallituksen mukaan se ei kerro mitään sukupuolesta. Tarkoitan vaan että porvoo ei ole enää entisensä.
Meillä aamulla harrastettiin jo, ja haluaa kuulemma vielä tänään. Huomenna tulevat "lapset siippoinen" joten silloin ei ehken.
Miten se voi olla joillekin vaikeaa!
Asenteesi sopii hyvin jouluteemaan: Mariakaan ei ollut päästänyt Joosefia pökkimään.
Jos uskoo Marian neitseelisen raskauden onnistuvan itsensä kohdalla,ei päästä miestä söhrimään.
Nyllä niitä impotentteja miehiäkin on. Vaihtamalla saa mieleisensä.
Sopikaa että sen kerran kun panette, panette pääsiäisenä!! Ei tarvitse mokoman takia Joulua pilata!
Ei tietenkään tarvitse harrastaa seksiä jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse harrastaa seksiä jos ei halua.
Läheisyys ja seksi kuuluvat parisuhteeseen! Jos ne eivät kiinnosta on vain yksi vaihtoehto! Ketään ei voi piinata olemaan ilman! Se on jo rankkaa kiusaamista! Vakavat sairaudet ja vanhuus on eri juttu!
Mikä vika sinussa on?