Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanoa, että en innostu naisen "seksikkyysyrityksistä"?

Vierailija
22.12.2022 |

Nainen yrittää olla seksikäs käymällä kuntosalilla ja ostamalla jotain alusvaatteita, mutta nämä eivät vetoa minuun yhtään. Sen sijaan innostuisin, jos nainen hankkisi museokortin ja lukisi kirjallisuutta. Voiko tästä sanoa jotenkin nätisti ilman tappelua ja loukkaantumisia?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat niin mustasukkaista, että eivät kestä, että nainen käy salilla. Minulla oli tälläinen mies. Aluksi halusi, että käyn salilla, mutta sitten ei ollutkaan hyvä ajatus. Joogan lopetin myös. Uimaankaan en enää yksin päässyt, koska joku toinen mies voi sukeltaa ja katsoa vartaloani.

Museoon mies päästi, tai ei mököttänyt käynnin jälkeen. Koki turvalliseksi paikaksi.

En kyllä yhtään ihmettele, että jotkut miehet ovat mustasukkaisia salilla käymisestä. Aika seksikästä voi olla venyttely tai pakaraliikkeet. Ihonmyötäisissa vaatteissa, joissa kaikki poimut ja vaot näkyvät.

Vierailija
62/68 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat niin mustasukkaista, että eivät kestä, että nainen käy salilla. Minulla oli tälläinen mies. Aluksi halusi, että käyn salilla, mutta sitten ei ollutkaan hyvä ajatus. Joogan lopetin myös. Uimaankaan en enää yksin päässyt, koska joku toinen mies voi sukeltaa ja katsoa vartaloani.

Museoon mies päästi, tai ei mököttänyt käynnin jälkeen. Koki turvalliseksi paikaksi.

Onneksi OLI. Kuulostaa sairaalloisen omistushaluiselta mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi OLI. Kuulostaa sairaalloisen omistushaluiselta mieheltä.

Niin 👍 Ei tuommoista jaksa. Mustasukkaisuus on sairaus, jolle ei oikein mahda mitään. Ihmisen mieli kuvittelee kaikkea.

Vierailija
64/68 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme itkijä.

65/68 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot asiallisesti.  Jos hän ei innostu lainkaan niin sitten ero.  Voisitko innostua itse kuntosalista?  Muuten jännää tuo että museokortti ja sellainen innostaisi ap: tä seksuaalisesti. !?

Käyn itsekin salilla ja olen aika hyvässä kunnossa, mutta treenaamisessa kiinnostaa vain suorituskyvyn ja voimatasojen kasvu. Nainen tuntuu treenaavan pääasiassa ulkonäön takia ja ajattelee, että pitäisin häntä seksikkäänä treenaamisen vuoksi.

Ap

66/68 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot asiallisesti.  Jos hän ei innostu lainkaan niin sitten ero.  Voisitko innostua itse kuntosalista?  Muuten jännää tuo että museokortti ja sellainen innostaisi ap: tä seksuaalisesti. !?

Käyn itsekin salilla ja olen aika hyvässä kunnossa, mutta treenaamisessa kiinnostaa vain suorituskyvyn ja voimatasojen kasvu. Nainen tuntuu treenaavan pääasiassa ulkonäön takia ja ajattelee, että pitäisin häntä seksikkäänä treenaamisen vuoksi.

Ap

Ellei seksi kiinnosta niin sano suoraan, suotta roikotat naista kurjassa suhteessa.

Vierailija
67/68 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyminen, lukeminen ja museoissa käyminen ovat harrastuksia. Toki voit ehdottaa uutta yhteistä harrastusta #käteväemäntä, mutta on hänen asiansa, mitä harrastaa. Sen sijaan selkeistä viettely-yrityksistä, kuten alusvaatteissa keikistelystä, voi ja kannattaa sanoa, mistä oikeasti innostut. Ensin kannattaa tietysti tutkia omia mieltymyksiäsi, mikä saa sinut siinä hetkessä kiihottumaan.

Vierailija
68/68 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisit naisen museoon seksifantasiasi

takia ! Mitä muuta ? Kyllä jotain on sinussa

nyt pielessä