Ihastus pudotti pommin: hänellä on avannepussi paidan alla :(
En tiedä mitä tehdä. Ollaan kirjoiteltu WhatsAppissa kesäkuusta asti, käyty neljä kertaa treffeillä ja eilen ekaa kertaa mun luona. Siinä sitten sohvalla istuessaan paljasti, että on jonkin leikkauksen takia avannepussin käyttäjä koko loppuelämänsä. Ja minä kun olin jo kovastikin ehtinyt ihastua :(
Jatkaisitko tapailua?
Kommentit (389)
Älä jatka jos noin kovasti häiritsee.
Jatkaisin, tapailisin henkilöä enkä hänen avannepussiaan.
No ajatteleppa näinpäin, että mitä hän mahtaa ajatella sinusta, jos joutuisit vaikka pyörätuoliin? Toivoisitko, että hän jatkaisi sinun tapaamista?
Vierailija kirjoitti:
No ajatteleppa näinpäin, että mitä hän mahtaa ajatella sinusta, jos joutuisit vaikka pyörätuoliin? Toivoisitko, että hän jatkaisi sinun tapaamista?
Jos ja jos. Kun en joudu.
No kyllä se jollekin muulle kelpaa jos sä et ota.
No en mä oikein osaa ajatella esim. makkarihommia avannepotilaan kanssa. Kiva siinä ratsastaa, yrittää saada orgasmia ja terävä pussin reuna raapii reittä ja rapisee..
Muuttaako avannepussi persoonaa johon olet ihastunut tai vaikuttaako se suhteeseenne jollakin lailla?
Joudut putsaamaan pussin ja kakkaa valuu. Oma asiasi, itse en jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
No en mä oikein osaa ajatella esim. makkarihommia avannepotilaan kanssa. Kiva siinä ratsastaa, yrittää saada orgasmia ja terävä pussin reuna raapii reittä ja rapisee..
No et näköjään tosiaan osaa. Tyhjä kiinnitetään keskivartaloon leveällä vyöllä tai pistetään petihommien ajaksi korkki.
Jos tuo on mielestäsi pommi, niin anna ihmeessä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Yksi liukastuminen, liikenne-onnettomuus, kaatuminen tai isku päähän ja kaikki elämässäsi voikin ykskaks olla aivan toisin kuin suunnittelit.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se jollekin muulle kelpaa jos sä et ota.
Jep. Löytää jonkun ap:ta paremman.
Jos olisi puoli vuotta pimittänyt asian, niin sanoisin että olisi siinä. Jos heti alussa olisi kertonut, niin asia voisi olla toinen.
Vierailija kirjoitti:
Joudut putsaamaan pussin ja kakkaa valuu. Oma asiasi, itse en jaksaisi.
Eiköhän se henkilö tee puhdistamiset ihan itse. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, toivotaan
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap aikaisemmin jo osannut hajusta päätellä että nyt ei ole kaikki kohdallaan? Se meinaan _haisee_ se pussi ja kunnolla haiseekin jos on isompi tavara päässyt.
t. sh
Ei haise.
T: Lääkäriksi opiskellut sairaanhoitaja
Jätä se.