Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veden tasauslasku lähes 400 euroa

Vierailija
22.12.2022 |

Syyksi paljastui vuotava vessa. Nyt vuokranantaja on ollut todella ilkeä. Tentannut minua, että olenko tunnin suihkussa kun nuin iso lasku tuli. Vaikka syyksi jo paljastui vuotava wc, silti jaksaa kettuilla. Katsoin kellosta, niin suihkussa meni vain 6 min. Yksityinen vuokranantaja. Ollaan sovittu, että maksan koko laskun ja nyt kun huoltomies kävi, niin hän tekee käynnistä raportin jolloin voidaan miettiä isännöintitoimiston kanssa hyvityksiä, jos saisi sittenkin jotain rahaa takaisin. Eniten harmittaa tuo vuokranantajan käytös. Ja kun en ole suihku reissuni kestoa kertonut, niin hän väittää minua salaperäiseksi, vaikka se ei kuulu hänelle. Aivan järkyttävää käytöstä, hän on vanha ihminen ja minä nuori, niin siitähän tämä johtuu, ei kunnioita nuoria. Luulisi, että tuossa iässä jo olisi käytöstavat, mutta ei ole. Olen asunut asunnossa vasta puoli vuotta ja nyt jo tällaista. Edellisessä asunnossa asuin vuosia eikä koskaan ollut tällaista. Katsonko uuden asunnon suosiolla, en halua enää olla juurikaan vuokranantajan kanssa tekemisissä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja edellistä asukasta kehunut, että kuinka hyvä asuakas hän oli ja kuinka hoiti asioita. No, yksi päivä pesin pyykkiä ja kun kone lähti poistamaan vettä, niin ne kaikki oli kylppärin lattialla, kun edellinen asukki ei ollut puhdistanu lattiakaivoa. Että oli hyvä, joo o.

-ap

Olet asunut asunnossa puoli vuotta, etkä ole puhdistanut kertaakaan lattiakaivoa? Niinkö?

Lattiakaivo pestään ja puhdistetaan vähint. kerran kuukaudessa. Kertyy pesuaine jäämiä ja hiuksia. Itse pesen lattiakaivon 2-3 vk välein.

Etkö huomannut, että vessanpönttö vuotaa?

Vierailija
42/50 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkilaisten ongelma. Maalla vesi tulee kaivosta ilmaiseksi.

Kaivo ja pumppu ilmaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho saman verran kuin mun kuukauden vuokra.

Mulla 4 kk lainan lyhennys omakotitalosta. Huhu

Vierailija
44/50 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä maalla kunnallistekniikka ja vesimaksu 33€/kk/henkilö.

Ja kaivon tekeminen olisi maksanut kymppitonnin ja vuosittainen huolto ja jätevesi päälle.

Ettei se ihan ilmaista maallakaan vesi ole. Päinvastoin kallimpaa, kuin kaupungissa, kun kaupunkiasunnosta 27€/kk/henkilö. Molemmista kokemusta.

Vierailija
45/50 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa toi lähdevesikaivo oli ku paikan ostin ja samoin köysi ja ämpäri ja veivi jolla vesi nousee eli kyllä.

Vierailija
46/50 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa toi lähdevesikaivo oli ku paikan ostin ja samoin köysi ja ämpäri ja veivi jolla vesi nousee eli kyllä.

Ja liittyy miten? Siihen ettei kaupunkilaisvukralainen viitsi seurata sen vertaa asuntonsa kuntoa, että ilmoittaa vuokranantajalle vesivuodoista ym rakenteille haitallisista ongelmista..?

Vierailija
47/50 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraisäntä kirjoitti:

Et siis huomannut, että wc-pönttö vuotaa läpi? Voi teitä uusavuttomia.

Miten LÄPI vuotaminen eroaa vuotamisesta?

Voi voi. Kerrotaanpas sitten. Läpivuoto, eli vuotaa viemäriverkostoon. Vuotaminen, eli vuotaa lattialle ohi pytyn. Ole hyvä.

Vierailija
48/50 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi taloa tiedän missä tulee lähteestä ilmaiseksi kun talot mäensyrjässä ja lähde ylhäällä.

Meillä ainakin on pumppu sähköllä, eikä ne pumputkaan ikiliikkujia ole.

Vierailija
49/50 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin kiitämään jos tuollainen vuokranantaja, joka kyselee tyyliin kuinka monta kertaa käy päivän aikana paskalla.

Vierailija
50/50 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mein veslasku oli semmottinen jottao 0e ja vielä seuraavakin 2kk erä menee nollilla liikaa perityn takia.... koska puutarhan kasteluun ei mennyt niin paljoa kuin edellisvuonna, jolloin joutui kastelemaan enemmän.