Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****3-kuumeilijat viikkoon 46*****

13.11.2006 |

Taas ollaan ajoissa hereillä: esikoinen heräs ku mies lähti töihin puol seittemältä ja päätin taas tulla koneelle ku tyttö kattoo lasten aamuohjelmia.

Viime viikko oli tosi hiljanen täällä: iteki aloin olla jo aktiivisen tuntunen vaikken ees joka päivä kirjotellu...Missäs kaikki on ollu? Entä miten meni isäinpäivän vietot?

Me käytiin kyläilemässä ja meillä käytiin kylässä. Aamu alko sillä et leivottiin isille tyttöjen kaa. Hyvää tuli kääretortusta vaikkei se sit tytöille maistunukaan: kerma ja karkit kyllä maistu! Eilen tilattiin pitsatki ettei tarvinnu tehä ruokaa ja saunottiin illalla eli oli oikeen mukava päivä.

Tänään kp 18/28 ja piinailua alkaa sit tän viikon loppupuolella. Tällä hetkellä ei omassa olossa mitään uutta!

Tarald yk3 18/28

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ajattelin aikani kuluksi pinoutua. :-) Esikoinen lähti mummin kanssa kauppaan ja kuopus on kotosalla eli tässä on hetki aikaa istahtaa.

Ovis tais olla eilen tai sitten se on tänään. Maanantaina pupuiltiin eli tänään ois taas SE päivä. :-) Kaksi viikkoa onkin sitten pientä odottelua. Odotellaan siis tätiä saapuvaksi. Kuten mainitsin; mulla ei ole kilpirauhasta ollenkaan eli se saattaa vähän vaikeuttaa raskautumista. Tämän takia olen hyvin jalat maassa.

Molemmilla lapsilla on korvatulehdukset ja toisella vielä silmätulehdus. Yöt ovat menneet hyvin eli kumpikaan ei taida kärsiä suuremmista säryistä, onneksi!

Plussaonnea ja tsemppiä oviksen bongailuihin.

Terkuin Ona yk3 ja kp 20/31-34

Vierailija
22/51 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, voin siis vähän relata:) Mutta tulipas pitkä kierto!

Ona me taidetaan olla aika samoissa päivissä, siis parin viikon jännitys edessä. Ei se meikäläinenkään mikään pupu lisääntymään ole ja ihan hyvä niin. Osaapahan arvostaa mitä saa. Toivottavasti sinulla tärppää pian!

Onko teillä kaveripiirissä supersikiäviä tyyppejä, silleen et riittää kun istuu samalla lauteella? Meillä on ja niille vauvoja tulee ovista ja ikkunoista vaikka eivät haluisikaan. Joskus toivoisin, että nekin vauvat olisi suotu joillekin, jotka oikeasti niitä haluavat kun niitäkin ystäviä on hirvittävän paljon.

Ovispongailu iloa ja onnea sekä plussatuulia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistikkuun alkaa pikkuhiljaa ilmestymään viiva, joten eiköhän se sieltä parin päivän päästä tule...

Ona; mulla ei myöskään ole koko kilpparia, ollut poissa jo yli 15 vuotta.Silti edelliset raskautumiset sujuneet hyvin, kuten jo mainitsinkin.

Ja sitten niistä helposti sikiävistä kavereista, joo onhan niitäkin, mutta löytyy myös lapsettomuushoidoissa käyviä ja niitäkin, jotka eivät lasta edes halua...moneen junaan löytyy

-Happy kp10/26-28

Vierailija
24/51 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tuulettaa täälläkin, nimittäin sain meidän tytöltä (1 v.9 kk.) tutin pois. Nyt ollaan oltu ilman tuttia ensimmäinen yö kokonaan, ja eilen nukkumaan mennessä tyytyi ihan helposti siihen, että " orava-vauva tuli ja haki, kun tarvitsee sitä enemmän" . Oltiin nimittäin luettu toissa iltana satua oravista. Tuntui tällainen narraaminen helpommalta, kuin vain ottaa tutti ja heittää roskiin. Hyvin vain tällaiset pienetkin ymmärtävät ja löytyy empatiaa, kun selittää. Ja meidän tytölle tutti on ollut ihan ehdoton vielä tämän syksyn aina nukkumaan mentäessä.

En vielä tiedä miten hoidossa ovat olleet ilman, isosisko nimittäin äänekkäästi peesaa meidän pikkuista, että tutti on saatava päikkäreille. Jee!! Onnistumisen iloa välillä näissä kasvatustehtävissä. Toivottavasti ei tule takapakkia...

HAPPY: Mullakin ovis taitaa napsahtaa kohta, en vielä kuitenkaan ole alkanut tikuttelemaan vaan mennään tuntemusten mukaan. Mies tulee työmatkalta perjantaina, joten täytyy alkaa kaivamaan lähtökuoppia, että pääsee hyökkäämään kimppuun.

pandariini

yk 2, kp 10/ 22-29

Vierailija
25/51 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut tutti vieroituksesta. =)

Meillä otettiin tutit pois kun poika oli 2v1kk ja tyttö 1v2kk.

Hermostuin vaan yhtenä päivänä kun ne oli aina kateissa tai rikki.

Joten sanoin ukolle että kerätään ne vaivihkaa pois ja laitoin kaappiin odottamaan että jos siitä tuleekin ihan kauhee kriisi.

Kumpikaan ei tuttia muistanu ei edes nukkumaan mentäessä.

Siellä kaapissa ne tutit oli varmaan kuukauden kunnes heitin roskiiin.

Tyttö nyt ei edes tutista kauheesti piitannu, mutta pojalle se oli tosi tärkeä. Vieläkin jos löytää tutin niin meinaa laittaa suuhun ja yli puol vuotta oltu ilman tuttia.

Tsirppana ja kp 13/28-34

Vierailija
26/51 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsikynkässä noiden päivien kanssa: )) Sulla on vain vaihtelevampi kierron pituus kuin mulla ja yrityskertakin on meillä 2.

Kaivahan oikein syvät ja pitävät kuopat sitten perjantaiksi, otatte hyvät alkulämmittelyt, kisaatte tasavertaisesti ja saavutatte maalin yhdessä...hih.

Meillä ei ole koskaan kumpikaan tytöistä syönyt tuttia, tuttipullot on sitten jätetty pikkutontuille jotka niitä tarvitsevat enemmän.

-Happy

Vierailija
27/51 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava löytää kohtalotoveri näitten kilpparijuttujen tiimoilta.

Miten sun raskaudet ovat menneet? Oliko erikoisseurantaa? Olivatko lapsen ns. normaalin kokoisia?

Olisi kiva kuulla kommentteja. :-)

Plussatuulia Sinullekin!

Terkuin Ona

Vierailija
28/51 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jatkuu aikaset heräilyt eli tänäänki esikoinen heräs vähän yli kuus. Onneks sain ite viel unta ku olin laittanu tytölle videon pyörii. Ei ihme et tyttö on välillä tosi äksy ja ei oikeen tottele: tosin taitaa olla sitä 4v uhmaa vai mikskä sitä joku nimittikään :(

mp73: Ikävää et toi vesivahinko aiheuttaa ylimäärästä stressiä. Ei ihme et piinailujen stressit jää siinä sivuun!

Ona: Onpa siellä kipeetä porukkaa vaikka hyvä et yöt ootte saanu silti nukuttuu. Paranemisia sinne!

Lumituuli: Mäkin oon joskus miettiny ku on ollu tässä pari kaveria jotka on tullu raskaaks ees yrittämättä ja toinen viel teki abortin...harmittaa sellanen et niille suodaan jotka ei haluu ja toiset saa yrittää yrittämällä. En tosin tarkota et me mitenkään oltais kaameesti yritetty ku 3 raskautta on kaikki saanu alkunsa viidennestä kierrosta.

Happy: Mukavia pupuilupäiviä! Kiva ku sait ovistestiin viivaa :)

Pandariini: Kuulostaa siltä et tutin vierotus sujuu mukavasti! Mekin vietiin aikanaan tutit oravavauvoille ja kivasti suju vierotus kummanki kohdalla. Mitä nyt pientä (oikeesti tosi pientä) itkua oli...

ON: Piinaviikkoa aletaan kohta elellä. Tänään saunassa tuli outo olo rintoihin: ku koski ni aristi. Tuskin voi mitään raskauteen viitttaavaa tuntemusta olla ku oviksesta vasta viikko. Muuten ei mitään uutta kuulu tänne odotteluun.

Tarald yk3 21/28

Vierailija
29/51 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti löysi sitten tännekin! Vähän jo piti jännityksessä ja kerkesin testinkin ostamaan. Mut kun aloin testata, huomasin ettei sitä enää tarvittukaan.

No lohdutukseksi isäntä lupas viedä mut viikon päästä hotelliviikonloppua viettämään. No sattuupahan sopivasti ovulaation aikoihin...

Mä lähden tästä keräämään uusia voimia uuteen kiertoon. Kylläpähän tuo vähän masensi, kun kesävauvatoiveet romuttui..

Mutta plussaonnea kaikille ja vauvaliimaa mukaan jos tärppää!

vuma yk 5, kp 1/25-27

Vierailija
30/51 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laitoin jo eilen et kp 21 mut tänäänhän se vasta on. Kaipa oon niin malttamaton odottelee testausta...

Vumalle pahoittelut tädin saapumisesta! Ihanaa ku mies vie sut hotelliviikonloppua viettämään. Siellä saa ainaki rauhassa pupuilla ;)

Nyt nää tytöt lähtee loskailemaan ulos! Märkää torstaita kaikille!

Tarald yk3 tänään se 21/28

Vierailija
31/51 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Ona; Olin joo erikoisseurannassa äippäpolilla molemmissa raskauksissa.Eli tiuhempaan otettiin verikokeita ja ultrattiin se 4-6 kertaa.Molemmissa raskauksissa thyroxin määrää on jonkin verran jouduttu nostamaan, mutta pian synnytyksen jälkeen palattiin ns. normaaliin annostukseen.

Molemmat tytöt ovat olleet 3400g ja 3490g eli ihan normimittaisia ja synnytykset ovat alkaneet 38+1 ja 39+2....Niinkuin jo aikaisemmin sanoin minua varoiteltiin silloin murkkuiässä, että esim. jodihoidot voivat vaikuttaa raskautumiseen yms. mutta aikasta helposti molemmat tyttelit ovat alkunsa saaneet: ))Onnea myös sinulle vauva-projektiin:)))

Pahoittelut tädin saavuttaneille, onnea oviksen metsästykseen ja kohtahan varmaan saadaan ensimmäisiä plussauutisia kuulla...

-Happy kp12/26-28 (eilen laskin väärin kp:ni)

Vierailija
32/51 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pinotkin sekaisin ei pelkät kp:t...eiköhän niitä plussauutisia satele tasaisin väliajoin, kolmatta kuitenkin kuumeillaan.Elelin elokuumeilijoiden pinossa...

Vierailija
33/51 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päim alkoi ruska, ihanaa. Kyllästyttää jo jatkuva vihreys.

Harmittelut Vumalle, että täti ei tajunnut pysyä poissa. Leuka pystyyn ja reippaasti uuteen kiertoon!

Teille kilppari-immeisille tsemppiä vaivasta huolimatta. Mitä tarkoittaa ettei ole kilpirauhasta ollenkaan, sori mulla on jäänyt kyselykausi päällä ja vaivannut melkein 30 vuotta...

Ja tähän omanapa osastoon, voi prrkule meiän kuumemittari on joko rikki tai sitten minä. No tänään olin taas pakastin lämpötiloissa, eikä se eilinenkään ollut erityisen kohollaan kun vertailin vanhoihin käyriin ja en ottanut huomioon et vedin kalsarikännit edellisenä iltana. Anti olla. Tietääks kukaan tuleeko ovis limat vaikka ei olekaan ovista?? Katsos mulla oli ihan selvät limpit viime ti-pe ja sitten pamahti uudet tiistaina ja masuun koski, kesti vaan päivän ja siitä asti yhtä vettä valuen. Turha kai näitä mietiskellä, täti kertoo mielellään tilanteen;)

Lumituuli kp:t tarkastin juuri kalenterista ja ovat tarkalleen 27/31-33. Neljäs kierto sitten kierukan poiston.

Vierailija
34/51 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis menossa kp 29/31(?) Oon flunssassa ja lämmöt seilaa 36,5 ja 37,5 väliä. Nyt olen taas ihan jäässä ja kananlihalla.. Valkkari on vähentynyt huomattavasti, siitä mitä oli muutamana päivänä, eli kertoopi kaiketi joko lääktyksen puutteen vuoksi myöhästyneestä oviksesta tai täti on tulossa. . Maanantaina on kuopuksen 2v neuvola ja testaan sitte siellä jos tätsy ei ole ilmaantunut. Mulla oli kilppariarvot kohdillaan! Se ei ainakaan häirii raskautumista, jee!

Muiden napoja.. =)

mp73, jaksuja rempan keskelle ja toivottavasti ahkerat pupuilut tuottaa tulosta!!

Happylle pupuiluintoa! Pandariinille myös!

Onalle ja Lumituulelle plussatsempitykset!

Kuin myös Taraldille! *peukuttaa*

Pahoittelut Vumalle tädin ilmestymisestä..

Jaahas, esikko tuleekin kohta isin kyydillä kerhosta, taitaa olla parempi irrottautua tästä penkistä ettei taas kuule vihjailuja penkkin liimautumisesta... hih!

Vierailija
35/51 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä yritän bongailla kotikonstein ovista.

Tänään tullut hieman limaa ja vauva lehden ovulaatio laskurin mukaan ovis olis la-su. Jotenka osuukohan kohdalleen kun tänään tullut limaa.

En löytänyt niitä keskusteluja missä oli linkki sinne lima sivulle. =)

Kun olis sellanen muistikuva että se lima homma kestää 3päivää ja sillon viimesenä päivänä olis se itse ovis.

Elikkä olisko se sitten lauantaina.

Olis vaan kiva tietää mikä päivä vois olla paras päivä hommailla kun en usko että tuo minun ukko kulta jaksaa joka päivä innostua tai että minä jaksan nähdä hirveesti vaivaa saadakseni sen innostumaan.

Olen tainnut kuluttaa mies paran jo puhki tässä kahden viikon aikana. =)

Tsirppana kp 14/30-31? yk1

Vierailija
36/51 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin ihan eka tänään! Aamu-unisuus vaivaa muita?? No niin, lähtökuopat on kaivettu... Mies hieroo jo karvaisia käsiään tyytyväisenä, että on vilkkaat illat/yöt tiedossa. Täällähän oli muitakin, jotka meinaa olla aktiivisia viikonloppuna makuuhuoneen puolella. Eli tsemppiä Tsirppana ja Happy miehineen, ja oliko muita?

Tutti on meidän pikkuisella pysynyt poissa. Vähän kyselee iltaisin siitä, mutta ei sen kummempaa. Neitiä oikein naurattaa, kun katselee oravakirjaa " tuolla tutti, kopissa" hi hi hii. :) hauska!

Ja töihin taas..

pandariini yk2 kp12/22-29

Vierailija
37/51 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin hauskat viikonloput kaikille!!! Illalla täytyis mennä joulunavaukseen kera lapsien ja naapureiden, tulevat sitten glögille sen jälkeen.Toivotaan että on tämän mamman viimeiset terästetyt glögit tälle vuodelle: )

Lumituuli kyseli kilpparin puuttumisesta, joo saa ainakin multa kysellä:) Elikkäs mulla oli, ei niin mukavan asian takia poistettu se eli kilpparisyöpä.Hengissä ollaan ja eteenpäin porskutetaan ilman sitäkin...joskus kun valittaa pienistä asioista pitäis muistaa kuinka onnellinen on kun saa olla ja elää!!!Tuo äskeinen siis itselleni tarkoitettu, kun aamullakin hiat paloi totaalisesti kuopuksen pukemiseen...Ja minä hullu haaveilen vielä kolmannesta.

Tsirppanalle ja pandariinille jaksamisia ovis-maratoonille...pitää vain muistaa, että sitkeys palkitaan loppupeleissä.

Niin ja pitäkääpäs täti kaukana teidän talouksista, ainakin mamitus ja lumituuli...tais niitä muitakin olla.

-Happy kp13/26-28 yk2

Vierailija
38/51 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kilpirauhanen poistettiin sen takia, koska sairastin Basedownin-tautia ja sitä ei saatu lääkkeillä hallintaan. Nyt siis kilppari pois ja minä voin hyvin. :-)

T: Ona

Vierailija
39/51 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuslääkäri soitti ja kertoi, että kilppiariarvot ovat pielessä:

TSH 8,5

T4V 9,8

Varasin ajan endokrinologille ja meen vastaanotolle jo ens viikon tiistaina. Pääsen juttelemaan itse spesialistin kanssa.

T: Ona

Vierailija
40/51 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkealla.Hyvä et sait ajan endokrinologille: )) Kyllä se siitä järjestyy, onneksi on pillereillä hoidettava vaiva.Mullakin on aika tammikuussa endokrinologian polille, toivottavasti oon jo silloin raskaana, saavat sitten siirtää paprut suoraan äippäpolille...

-Happy