Lue keskustelun säännöt.
Onko muistipeli kiva joululahja juuri 2 täyttäneelle? Osaakohan pelata?
Kommentit (5)
Kuopus (2v2kk) ei osaa vielä pelata muistipeliä, joten pelaamme hänen kanssaan " lottoa" . Laitetaan kortit kuvapuoli ylöspäin ja taapero saa sitten etsiä niille parit. Yleensä laitetaan ainoastaan max 10 paria esille. Esikoinen (5v) oppi pelamaan muistipeliä n. kolmevuotiaana, taisi olla pikkasen alle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja meillä siitä on tykätty kun sai 2v jouluna.
Tai näitä uusia kirjoja missä musiikkinappulat&satu,olivat meillä hittejä :D
parempi tuo muistipeli kolmevuotiaalle, mun mielestä
kaksvuotiaalle jotain yksinkertaisempaa, palikoita, palapelejä tms
mutta ihan kohta. Ja muistipeliä voi harjoitella jo 2-vuotiaana parilla-kolmella kuvaparilla. Sitten vähitellen lisätä niitä kuvapareja mukaan - muuttuu peli siitä vaativammaksi.