*~* Ensikot maanantaina 13.11 *~*
Kommentit (21)
Paasin pitkasta aikaa linjoille.
Lisbetille superonnittelut ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!
Repuli oli ainakin uusi, ja jos joku muukin, niin tervetuloa mukaan.
Aqualle tsemityshali...kylla se viela siita.
Nellamaija: ihana toi sun ukkos...on ne niin sulosia kun ne alkaa itsekin kuumeilemaan pikkuisen. Mun miehesta saa hyvin harvoin mitaan vauva juttuja irti...jotenkin tuntuu etta taa oli mun oma proggis. No eikohan se viela innostu nayttamaan fiilareitaan enemman joskus kun on oikeesti pieniin pain:)
hatahousu: vahan siistii, etta mies alkaa lampenemaan...siita se lahtee!!! Ma ainakin lomailisin ihan normaalisti. makin oon ottanut ihan normaalisti oviksen jalkeen. Lauantaina meni kylla ihan biletyksen puolelle ja tuli juotua tequila shotteja kaksin kasin...no kerrankos sita...
Sara-Maria: sa olet kylla uskomattoman reipas ja vahva...tolla asenteella paasee varmaan pitkalle. Toivottavasti sun kierto kaynnistyy pian ja paasette jatkamaan yritysta kun silta tuntuu.
Rouvavauva: kiva kuulla susta...toivottavasti saat pian selvyytta asiaan, jos tuliskin yhden hinnalla kaksi;)
Niin kuin joku mainitsikin, niin kaksoset periytyy aidin puolelta, eli oviksen aikaan irtoaa ja hedelmoittyy kaksi munasolua. Identtiset jakautuvat yhdesta munasolusta.
Viela halaukset kaikille enskoille...nyt vaan lisaa plussia peliin!
Nuutti
Oon tossa jo jonkin aikaa taustaillu ja nyt aattelin rohkastuu ja kirjoitella. Oon 23v. Ja poikakaverini 27v. ensimmäisen yritys lähti käyntiin 11/06 eli ensimmäinen kierto. Ollaan kotoisin Itä-suomesta. Ja onhan meillä jo yksi vauvakin semmoinen karvainen versio 2v. kultainennoutaja uros.
Jännää on juuri odotellaan et tuleeks täti käymään vai ei. Mut onneks on saanu lukee toistenkin jännityksiä.
Ja onnea vaan siellä tuntui toisilla jo haamuja tulevan toivotaan parasta.
T:Dizku83
Sara-Mariahan on ollut yökyöpelinä liikenteessä...
Kiitokset tsempistä sinne :)
Pikaisesti ennen töihinlähtöä tulin kuikkimaan tännekin. On taas normaalia vaikeampi aamu... täti tuli ja yllätti... hävytön, yöllä :( Ei sitten minkäälaisia käytöstapoja sillä tädillä. Tavallaanhan tämän jo tiesi... eli ei sitten tärpännyt meillä vielä... Täytyy koittaa koota ajatuksia taas. Töissä kaikki kuitenkin odottaa mun hymyilevän aurinkoisena ja nauravan... tällä hetkellä vaan ei oikein hymyilytä. Sitten, jos on vaisu, niin kaikki tivaa syytä... enkä mä siellä ole tästä " projektista" kertonut kuin yhdelle kaverille ja siihen saa jäädäkin, kunnes on jotain raportoitavaa.
Sara-Marialle paljon jaksamisia myöskin, uutena kun tulin mukaan, niin vasta pikkuhiljaa aukesi tuo tilanteesi. Ikävä juttu...
Muutenkin käsittääkseni suositellaan, ettei keskenmenon jälkeen ihan heti alettaisi laittamaan " uutta putkeen" , ihan jo siksikin, että saa käsiteltyä tapahtuneen kunnolla + sitten kaikki noi fyysiset jutut vielä päälle. Sitten kun aika on kypsä... paljon haleja sinnepäin.
Kaksosista vielä... juu, siis ne erimunaiset (???) nimenomaan periytyy, identtisia kaksosia ei meidän suvussa ole lainkaan. Mutsi on kaksonen, eli sitäkin silmällä pitäen...
Rouvavauvalle paljon kiitoksia jutuista, kiva lukea jonkun omia kokemuksia.
Äipälle sanottiin, kun se odotti sitä mun nuorinta siskoa, että siellä on joko kaksoset tai yksi erittäin vilkas... nojuu, yksi tuli... erittäin vilkas ;)
Nojuu... nyt pitää ottaa paplarit pois ja lähteä konttorille istumaan.
Paljon plussatuulia kaikille jännääjille ja aktiiviaikaa oviksen bongaajille :)
- R
[color=fuchsia]Ja tiedoksi kaikille että minä palaan ruotuun nyt :)) Kyllä oonkin tätä odottanut, tuo yritystauko on tuntunut ihan tuskalta kauheen vauvakuumeen keskellä.. Eli uusille jotka ei tiedä niin mun tilanne on se että meillä on häät ensi heinäkuulla ja sen takia on jouduttu täs taukoilemaan, ettei vauva synny ihan parin kuukauden sisällä ennen häitä eikä häiden aikana :) Ennen tuota yritystaukoa yritettiin muutama kierto mutta ei siis tärpännyt. Mutta siis nyt sitten yritetään niin kauan että tärppää.. jos nyt sattuisi heti tärppäämään niin la olisi elokuulla eli aikas ison mahan kanssa häitä juhlittaisiin, mutta enpä usko että tärppiä niin nopeesti käy. Tai toisaalta jos tässäkin vaikuttais se käänteinen psykologia eli nyt kun ajattelee että ei sen ihan heti tarvisi tärpätäkään niin varmasti tärppää ;)[/color]
[color=blue]Sen verran vielä omaa napaa niin nyt on menossa siis kp 13/27-35 ja tuossa viikonloppuna pöllyteltiin lakanoita siihen malliin että pitkästä aikaa pääsen piinailemaan :) Nyt tauon aikana kierto on ollut yleensä tuo 27-28 eli luulen että ne eiliset peuhaamiset ajoittui aika hyvin kohdalleen. On muuten jännä että aina näin kun ei olla yritetty niin kierto on ollut säännöllinen 27-30, mutta silloin kun muutama kuukausi yritettiin niin oli usein jopa tuon 35.. Ehkä sitä kuitenkin sen verran stressaa ja jännittää[/color]
[color=fuchsia]Kaikenlaista täällä on tapahtunut niin iloa kuin surua tauon aikana.. olen aina välillä yrittänty muistaa käydä onnittelemassa plussanneita, mutta nyt on ainakin LISBET uutena *onnittelurutistus*!! Sitten on sellaisia plussannut jotka ovat vain piipahtanut täällä kuumeilupuolella sillävälin kun minä olen taukoillut.. ihanaa että joillakin tärppää heti! Surullista oli tuo SARA-MARIAN keskenmeno, mutta hienoa että olet päässyt jo asiasta noin hienosti yli.. tai ei kai siitä kokonaan voi ikinä ylipäästä mutta jatkaa eteenpäin.[/color]
[color=blue]Monta uuttakin on tullut, tervetuloa vaan kaikille! :) Eiköhän tässä tutustuta ajan myötä.. Onneksi sentään joitakin tuttujakin täällä vielä, oli turvallista tulla takaisin ku oli Sara-Marian aloittama pino :) Titin kanssa varmaan eniten tunnetaan mutta hän taitaa palstailla nykyään tuolla l-puolella *vilkutukset kamulle jos tätä luet* L-puolelle melkeimpa kaikki muutkin tutut on siirtynyt tai vielä parempaa niin plussanneisiin. Minä en kuitenkaan vielä viitsi l-puolelle mennä kun varsinaista yritystä on takana niin vähän aikaa vaikka täällä oonkin pyörinyt jo pitkään.[/color]
[color=fuchsia]Tässä sellaista yleistä asiaa, kommentoin varmaan sitten seuraavalla kerralle kullekin henkilökohtaisesti :)[/color]
[color=blue]Mukavaa päivänjatkoa kaikille!! Mukava olla taas täällä!![/color]
[color=fuchsia]T. Juli[/color]
Haluan vielä kertaalleen kiittää Teitä kaikkia ihanista onnitteluista, tarrasukista sekä vauvaliimoista :) En unohda teitä, tulen katsomaan vähän väliä tänne teidän kuulumisia.. Mutta en nyt ainakaan heti siirry tuonne O-puolelle.. Oon täällä tiedän " riesana" varmaan ainakin pari viikkoa vielä..
Sitten vielä: Tein siis vielä tänä aamuna yhden testin ja huomattavasti tummempi viiva siihen ilmestyi. Soitin sitten sinne äitiysneuvolaan ja sain ajan 5.12. Tulen ilman muuta kertomaan sitten mitä siellä käsiteltiin.. Siihen on kuitenki vielä n. 3 viikkoo aikaa, pitää saada se 8 raskausviikkoa täyteen..
Mutta nyt kutsuu työt.. PALAILEN KUN KERKIÄN TAAS!!
;) Lisbet, rv 5+1
... ja niin se vaan pyörähtää uusi viikko käyntiin jälleen.
).( Aloitan tällä kertaa omalla navalla... Kiitos kaikille teille ihanille peukutuksista! Peukut voi kuitenkin laskea: testasin sunnuntaina negan : ( Ja tunti (!!) testin jälkeen alkoi tuhrutus: vessassa tulee paperiin pyyhkiessä tuhrua, siteeseen ei oikeastaan mitään. Tulis nyt täti sitten edes oikeesti, tuhruttelu on inhaa! Eli mie voisin ottaa sen tätsyn tänne nyt kestittäväksi muutaman päivän ajaksi: laittakaa tänne vaan. On kylläkin niiiin oudot tätioireet, ettei ikinä: etova olo, hirveet vihlonnat alamahassa ja nivusissa, tai oikeestaan näitä oli ennen tuon tuhruttelun alkua, nyt on lieventyneet.
Carita: Negapahoittelut... toivottavasti tutkimuksissa selviää jotain. Aika ilkeesti on lääkäri töksäyttänyt painosta: olisihan asian voinut jotenkin muutenkin ilmaista. Tsemppiä kuitenkin, että saisit kiloja lähtemään, aloita pienillä tavoitteilla.
MaryRose: toivotaan, että spontaani puuhailu tuottaisi tulosta : )
Sara-Maria: Kiva, että otit listaemon hommat hoitaaksesi.
Repuli: Negapahoittelut ja tätipahoittelut... Kaksosista ei oikeestaan hirveästi ole tietoutta, sen verran tiedän, että siskon mies on kaksonen, ja kun siskoni odotti, niin kyllä kai sitä jollain tavalla tarkemmin seurattiin, että olisko siellä kaksi ¿sinttiä¿. Ja sitten siskon miehelle tulee kauheat nivaskat aina kaikkia tutkimuskyselyitä kaikkiin mahdollisiin asioihin liittyen.
Aqua: Tuhrupahoittelut...
Hannnah: Ja nyt sitten testin ostoon, vai? Oikein tulpapeukutukset sulle, nappaa se plussa!
Edna: Tervetuloa mukaan palstailemaan! Oho, testailtukin siellä: varovaiset onnittelut!
Hapö: toivotaan, että ¿pöllyttely¿ tuotti tulosta : )
Hätähousu: hienoa, että miehen käännytys on edennyt! Tuosta alkoholin käytöstä yritysaikana on varmaan mielipiteitä yhtä monta kuin yrittäjiäkin. Tottahan se on, että liika alkoholin käyttö ei edistä raskautumista. Mutta tuskin sinä mistään suurkulutuksesta kyseletkään... Itse olen ajatellut asian niin, että kyllä minä ne saunakaljan tai pari viinilasia voin ottaa niin kauan, kun en ole raskaana/tiedä olevani raskaana. Sen enempää juon nimittäin tosi harvoin. Ja loppukierrosta yritän välttää jopa niitä saunakaljoja.
Rouvavauva: heips, kyllä minä ainakin sinun nickisi muistan, taisit siirtyä just tuonne o-puolelle, kun minä tänne tulin. Oi, siellähän elellään jännittäviä aikoja! Peukkuja, että kaikki on kunnossa.
Dizku: Tervetuloa mukaan palstailemaan!
Juliaana: tervetuloa takaisin, varmasti mukavaa jatkaa jälleen yritystä! Häät tiedossa, joko on valmistelut hyvällä mallilla?
Kaikille muillekin hyvää viikonalkua ja ++++ säteitä!
Dajm *vähän mieli maassa ¿olo, mutta kyllä se tästä*
Nyt tää vasta alkaa tuntua todelliselta.. kyllä mutkin saa jo laittaa plussanneeksi, mutta katsellaan sitä la:ta sitten siihen kun paremmin tiedetään. Neuvolan täti pentele soitteli ja siirsi tältä viikolta ajan ensi viikolle, saadaan varmuus sitten kerralla siihen laskettuun aikaan, tai ainakin saadaan selville kuukautta. Jännästi ajattelevat erilailla neuvola tätit täällä meillä, toinen oli sitä mieltä että lasketaan että viimeinen tiputtelu oli menkat ja toinen taas haluaa laskea edellisestä kierrosta kun noi menkat oli niin olemattomat ja oudot minulle.. saas nähdä..
Mutta siis katsellaan ja ihmetellään.
nyt koitan mennä vielä juomaan ja syömään jotain (ei meinaa mikään mennä alas :( paitsi ananas) että selviää työpäivästä.
Pysyttelen vielä tuohon neuvolaan asti teidän seurassa jos se vaan sopii? Ihan vaan varmuuden vuoksi..
kauhean omanapaista mutta ei ole ehtinyt oikein lueskella mitä olette kirjoitelleet..koitetan sitäkin tässä ehtiä jokupäivä..
Emka-
Pikaisesti omaa napaa, ennen kuntoilemaan lähtöä... Toiveissa ois ehtiä tällä viikolla palstaileen vähän enemmän ku mies on työmatkalla.
Eli siis edelleen on täti onnistuttu pitämään loitolla. Tänään jo olin aikeissa ostaa testin, mutta mutta... Ihan noihin lähimpiin kauppoihin/apteekkiin en uskalla testiostoksille lähteä, aivan varmaan törmään johonkin tuttuun. Piipahdin ruokaostoksille tuonne työmatkan varrelle, mutta tais olla liian pieni kauppa, kun eihän siellä mitään testejä myyty, vaikka kaikki hyllyt kiersin. Ja pelkän testin takia en enää viitsinyt lähteä ajelemaan takaisin päin. Ja nyt taitaa olla niin etten ennen torstaita pääse isompiin kauppoihin, ellen sitten illalla erikseen lähde ajelemaan.
Viikonloppunakin yritin keksiä hyviä tekosyitä tuolla sukuloimismatkalla, että lähtisin pikaisesti " asioille" , mutta enpä päässyt yksinäni livahtamaan, joten jäi testit ostamatta.
Mutta kai mun tällä viikolla on pakko se testi vihdoin tehdä (ellei tätiä näy) kun viikonloppuna ois yhdet kekkerit luvassa, niin tietää voiko juoda vai ei.
hannnah kp 48 (oho! kohta menee jo 50 rikki!!!)
Sara-Marialle hurjasti voimahaleja ja jaksamista. Tiedä oikein että mitä osaisi sanoa, kun ei tiedä mitlä sinusta tuntuu. Jotenkin kaikki lohdutukset kuulostaa hölmöltä ja vähäpätöiseltä, ettei osaa lohduttaa mitenkään oikein :(. Vaikka onko sitä sitten oikeaa tapaa?
Juliaana-82: Sullahan lähestulkoon samanlainen kierto kun mullakin, nyt on vaan menossa 14/27-35 :).
Hätähousu: Samaa mieltä kun muutkin tuosta sopan otosta (siis alkoholin käytöstä) että maalaisjärjellä vaan. Kyllä itsekkin ottanut tässä yrityksen aikana, ei kylläkään hirveitä sooseja, mutta jotenkaan kun ei en edes haluta samalla tavalla baareissa kulkea kuin " ennen vanhaan" . Nyt viikonloppuna ei sitten miehen kanssa otettu kumpikaan kun keskityttiin täysillä pupuiluun, ettei niinkuin humala pääse häiritsemään :).
Viikonloppu tosiaan oltiin meillä kotona. Pupuilu onnistui ihan hyvin vaikka kummallakin vähän meinasi naurattaa kun piti puuhailla kuin teinit, ettei äiskä vaan kuule. Vaikka tuskinpa tuo äitikään mua enää neitsyt mariana pitää :D :D.
Miehen suosiollisella avustuksella sain tikuteltuakin ja sunnuntaina (niin siis eilen) illalla tuli kyllä ihan samanvärinen toinenkin viiva. Kävin aina ensin ite vessassa ja mies ryntäsi heti minun jälkeen ettei kukaan muu ehtinyt nähdä testitikkua. Hieman hupaisaa oli mutta ihan äärettömän mukava viikonloppu kuitenkin. Ukkokullan kanssa oli jotenkin ihanan romanttinen ja vasta rakastunut olo :).
Mutta siitä viivasta, siis siitä eilisestä viivasta... Nyt se oli sitten huomattavasti haaleempi kuin eilen. Ihan kummallista, mutta toivotaan nyt että tärppäsi siltikin.
Maanantain jatkoja!
Voi hannnah, kun pidät meitä täällä piinassa... Hyvältä näyttää nuo lukemat! Itse olisin kyllä ajellut vielä vaikka minne testin perässä, hermoheikko kun olen :) Tulehan sitten heti kertomaan jos torstaina tai perjantaina testaat!
HMH82: en ole itse tikutellut, mutta muiden jutuista olen saanut sen käsityksen, että sen viivan kuuluukin haalistua oviksen jälkeen. Jotkut on saanu niillä ovistikuilla raskautumistuloksiakin, mutta vasta sitten myöhemmässä vaiheessa kun raskaushormonia on jo alkanut erittyä. Näin olen ymmärtänyt, kertokoon joku joka oikeesti tietää lisää. Mutta minun nähdäkseni pupuilitte siis hyvään aikaan! Tuosta vastarakastuneesta olosta olen kyllä samaa mieltä, jotenkin tämä vauvaprojekti tekee vähän sellasta jännää eroa arkeen. Tosin mentiin vasta alle 3 kk sitten naimisiin, ja siitäkin tuli jännitystä suhteeseen :) tekee hyvää tällaiset yhteiset ihanat jutut!
Omassa navassa ei ihmeempiä, selkään ja rintaan sen sijaan on ilmaantunut finnejä, yäks. Yleensä niitä ei noihin paikkoihin tule. Siinä mielessähän se on hyvä merkki, että varmaan alkaa olla sitten jonkinlaista hormonitoimintaa, ellei raskaus- niin ainakin normaalia (kun pillereiden lopetuksen jälkeen vasta toka kierto menossa). Mutta nyt ruoan laittoon, hirmuinen nälkä!
Niina kp 24/32
Kävin aikaisemmin päivällä jo lukemassa enkä silloin ehtinyt kirjoitella, ja nyt aivan unohdin: DAJM nega- ja tätipahoittelut! Jotain lohtua ehkä tuo se, että nyt se täti sitten ainakin on ilmaantunut, joten se kierto alkanee palautua ennalleen taas pian. Mutta eihän se nyt hirveästi lohduta, etenkään jos täti on vain epämääräinen tuhru. Voimahali!
Nyt moi!
Ajattelin taas vähän aktivoitua, vaikka onkin vähän masentanut tämän hetkinen tilanne. Kerron siitä sitten viestin lopussa lisää, ensin kommentit!
Sara-Maria: Kiva, että sulla alkaa elimistö palautua! Pian pääsette taas yrittämään, ja jos jotain positiivistä täytyy hakea, niin nyt ainakin tiedätte että voit tulla raskaaksi!
Dizku83: Tervetuloa, täällä on mahtava ja tsemppaava porukka!
Olenkohan vielä toiovttanut Repulia tervetulleeski? No nyt toivotan, tervetuloa!!
Juliaana, sua en muistakaan, olen itse tullut mukaan palstailemaan noin pari kuukautta sitten. Kiva, että meni nyt pupuilut kohdalleen ja pääset taas piinailemaan!
Lisbet, kuulostaa niin ihanalle tuo alkuraskaus, kun saa soitella neuvolaan ja voi testailla plussia tosta vaan jopa raskaustestillä :)
Dajm: pahoittelut negasta ja tädistä. Toisaalta sulla vaikuttaa olevan aika normaali kierto heti pillerien jälkeen, ja sehän on ihan hyvä asia!
Emka, täältäkin vielä suurensuuret onnittelut!!!
Hannnah, saatkin piinailla oikein olan takaa! Onpa sulla jo pitkällä kp:t, kuinka pitkiä sun kierrot muuten yleensä on?
HMH, hienoa että teillä onnistui pupuilut after all! Mekin ollaan tehty tuota anopin luona, ihan hiirenhiljaa :) Ja ovistikuista vielä, että kuivuessaan väri voi vähän muuttua, mutta sitä pitää just kattoo silloin märkänä.
Ja vielä se ON: tänään on ollut pahoja tätioireita, ja luulen että huomenna se tulee tänne taas. Todella ankeeta, kun nyt alan sitten syömään clomeja ja toivon että kierto lyhentyisi niiden avulla. Plääh.Nyt on kp44/44. Aamulla lämpö oli jo laskenut vähän.
Maanantai ja uutta intoa puhkuen uuteen viikkoon¿;)
Sara-Maria olitkin jo ¿aamuvirkku¿¿Toivottavasti keksitte ratkaisun tälle kuulle ja kun siltä tuntuu aloitatte taas =) Mukavaa, kun olet seurassa!
Kiva kun Rouvavauva kävit moikkaamassa ja toivotaan, että kaikki olis hyvin seuraavassa ultrassa ja masussa asustelisi kaksi ihanaa asukkia =)
Repulille iso jätti rutistus! Ärsyttävä akka! Toivottavasti nyt sitten viimeinen vierailu¿ Menikö työpäivä ok?
Dizkulle ja muille keitä en ole toivottanut tervetulleeksi (en voi nyt muistaa onko joku jäänyt välistä¿anteeksi) paljon tervetuloa joukkoon kuumeilemaan! Tähän jää koukkun!
Ja Juliaana mukavaa, että pääset takaisin vihdosta viimein...=)
Lisbe, teitkös jotain listaa oireista? Onkohan mulla mennyt ohitse? Oliko sulla ne rinnat sikakipeet¿Mun lahopää ei muista tänään mitään¿*nolottaa*. Mutta ole vain täällä ja kerrot sitten tosiaan neuvola kuulumiset!
Dajmille kanssa iso rutistus ja pahoittelut negasta! Ärsyttävää ja niin peestä¿Mikä siellä muuten on tilanne? Onko täti tullut jo kunnolla?
Hannahille bdbd, oot sä erimimmi! Toivotaan, että noilla koopeella + pärähtää!
HMH, teillä ollut jännä ja ihanakin vkloppu! Toivottavasti se tuottaa hyvän tuloksen¿Ovishan näkyy tikussa yhtä vahvana tai vahvempana ja haalenee siitä. Eli teillä olis pupuilut hyvässä saumass ollut =) Nyt piinailemaan! Itse olen huomannut, että olen paljon paremmalla tuulella ja ei tapella niin, kun tätä meidän haavetta toteutetaan. Ennen tuli kiukuteltua vaikka mistä¿Miehellekin puhuin tästä ja samaa oli huomannut.
ON: Tänne ei mitään ihmettä¿Alussa mennään. Nyt vain odotellaan ens viikkoa ja tikuttelun alkua. Kaikki keinot on otettu nyt tueksi, jospa jotain tapahtuisi!
+++tuulia kaikille enskoille!
Hei enskattaret!
Arvatkaa mitä? Tänään on menossa kp 34 ja olen ihmetellyt tätä oireettomuutta ja tädin pois pysymistä. No, tänään sitten apteekin uudella testillä (en muista merkkiä) sain ensin haalean plussan, joka minuutin kuluttua testauksesta muuttui vahvaksi plussaksi!!!!!!!! JA VOITTE VARMASTI KUVITELLA, ETTÄ ITKUHAN SIINÄ PÄÄSI JA TÄRISYTTI JA TUNTUI, ETTEI VOI OLLA TODELLISTA!!! :)
Oireita ei tosiaan ole ollut. Muutama yökötys kohtaus, juiliminen munasarjoissa ja ihan vaalea, ruskeahko (todella vaalea) limainen " vuoto" kahtena päivänä, joka loppui kp 31. Tuota limaa tuli siis ainoastaan silloin, kun kävin vessassa, joten esim. housuihin ei tullu juuri ollenkaan.
Nyt siis tämä ilta on mennyt siinä, että ihmettelee....:) On kyllä TODELLA onnellinen olo!
Hymyjä kaikille muillekin ja toivottavasti saatte uutta toivoa yritykseen, kun minäkin kaikkien ongelmien jälkeen sain plussan tikkuun!!!:) Haleja kaikille!
Hymyilevä, *greetas*
...greetasille!! Ja sylin täydeltä onnitteluhaleja!!
Dajm: Paljon haleja... tädin kestitys on aina ärsyttävää, varsinkin, jos mokoma jää nurkalle väijymään, eikä tulekaan kunnolla. Noh, ei se kauaa viihdy... voimia sinne!!!
Greetas: Hirmuisesti onnea :) Todella hieno juttu.
Hannah: Tuntuu oudolta, mutta jotenkin tuntuu että muita täällä jännittää (meikkis mukaanlukien) melkein enemmän kuin teikäläistä itseään... varsinainen teräshermo. Täytyypi ottaa mallia.
Lisbet: Vielä kerran onnea... tarrasukkia masuasukille täältäkin suunnalta.
Emkalle myöskin toivotellaan onnea ja lähetellään tarrasukkia.
Dizku: Kovasti tervetuloa...
Oma napa: Miljoonia pyhiä päätöksiä taas tädinkarkoitukseen. Kävin luontaistuotekaupassa ja apteekissa... Hain vitamiineja joita suositellaan raskautta suunnitteleville / raskaana oleville. Totesin, että ehkä niistä on vain hyötyä, kun oon itse sellainen moniallergiapaketti, etten saa syödä mitään terveellistä (kaikki kasvikset ja hedelmät kiellettyjen listalla), eli päätin aloittaa sitten vitamiinikuurin. Lisäksi nyt yritän luopua vähittäin myös kahvista... ei se 20 kuppia päivässä kenellekään sovi. Siirryn pikkuhiljaa teehen. Mies nauroi mulle, kun lisäsin listaan vielä kaurapuuron aamiaiseksi (nykyisellään päivä käynnistyy kahvilla). Pettynyt sekin oli, kun aamulla kerroin tädin saapuneen, jotenkin tuntuu, että se keskittää energiansa mun piristämiseen taas, vaikka varmasti se itsekin oli pettynyt... Harmittaa, kun ei pääse sen kainaloon. Muuten isoin ketutus meni ohi... Tuhannet kiitokset teille kaikille. Työpäivä meni niin jees, kun vain voi mennä. Kotona oleilen nyt yksinäni ja totesin, että kun ei kerran isänpäiväksi, niin sitten joululahjaksi. Toivon jälleen... mutta joka kerta vähän varovaisemmin.
- R
Hei enskat!
Ihanaa lukea plussauutisia :D Odotin tosin kyllä, että oltaisiin saatu lukea niitä Hannnahilta ;)
Kovasti paljon onnea matkaan Greetas - voin vain kuvitella miten uskomattoman upea tunne on saada nuo kuuluisat viivat :)
Ja koitahan Hannnah päästä sinäkin testikaupoille, että saadaan lisää piristystä tähän viikkoon!
Dizkulle tervetuloa joukkoon!
Juli, kiva kun olet palannut joukkoomme :)
Repulille tuli täti :( Pahoittelut.
Dajmilla kanssa tuhruttelee. Toivotaan, että se täti tulee ihan virallisesti, niin pääsette tosi toimiin uudessa kierrossa :)
hmhlla on ollut ihanan kuuloinen viikonloppu ;)
).( kp26/27-33 Tätiä odottelen ja taitaa tuo nurkan takana ollakin :) Sitten taas tosi toimiin, kivaa!
Voi harmi Dajm että nega tuli!!! Vaikka en ole vielä kauan täällä pyörinyt, niin jotenkin kuitenkin ajattelin sua ja Hannahia eilen, että voi kun teillä kävisi hyvin!
Hannahistahan emme vielä tiedäkkään :) .. uskomaton itsekuri sinulla.. Itse kun ekan kerran tilasin testejä, (joita ei vielä pitänyt tilata) maltoin odottaa kokonaiset 20 minuuttia ennenkuin testasin!
Reppuliko kyseli kaksosista? Meillä suvussa suorastaan vilisee kaksosia, joten oon kanssa aina tuuminut, että en yllättyisi, jos ultrassa joskus kaksi pikkuista näkyisi. Kaksosten hoitoa läheltä seuranneena tiedän, että helpolla siinä ei kyllä tulisi pääsemään ainakaan ensimmäiseen pariin vuoteen, mutta kun lapset sitten kasvaa, on niillä toisaalta aina kaveri lähellä. Mutta voi, kun saisi vaikka sen yhdenkin...
Tännehän ei kummempaa kuulu, uuvuttava työpäivä takana. Ovista odottelen. Tuntuu, että tuo rakkaimpani oli eilen vähän ahdistunut, kun juttelin sille, että mitäs jos sullakin sitten ens vuonna olisi isänpäivä..? Meillähän tämä käännytys kesti Kauan ja vaikka hän nyt on selkeästi sanonut että kyllä, nyt saisi vauva tulla, niin pelkään silti, että mieli muuttuu... En ainakaan saisi ahdistella tällä asialla yhtään ja sitä olenkin yrittänyt välttää. Mutta kun sitä ei ole hedelmällinen kuukauden kaikkina päivinä ja nyt pitäisi olla asialla. Pelkään painostavani, jos nyt olen sitten koko ajan ehdottelemassa... Oikunonvaikeeta :)
Mukavaa viikkoa kaikille!!
Oikein paljon onnea plussasta! Maha-asukille vauvaliimaa matkaan =)
Ihanaa kuulla taas + uutisia! Paljon lisää niitä....
Uskaltauduin avaan uuden pinon jo maanantaille ku kello näyttää melkein puoltayötä. Täällä mä koitan jaksaa pysyä hereillä töissä. Vuorotyötä ku teen.
Olipas meillä rauhallinen viikonloppu, tais porukka olla reissussa ja isäinpäivää viettämässä. Meillä käytiin vain miehen kotona tänään, omalle iskälle lähti kortti postissa ja soitto vielä tänään. Mullaku kotipuoleen on sen verran matkaa ettei ihan joka viikonloppu viitti sinne lähteä. Saatikka sitten tälläisenä viikonloppuna ku on töitä.
[color=blue]Saikku: [\color] Tsemppiä oviksen pongailuun ja ahkeraa peittojen heiluttelua :)
[color=blue]Nella: [\color] Kyllä täällä fiilikset on ihan hyvät jo. Ei olla kuitenkaan vielä miehenpuoliskon kanssa jotenkin kunnolla keskustelu, että kuinka kauan odotellaan että jatketaan. Toiveena tuolta lääkäriltä tuli, että odottais ainakin yhdet kuukautiset ennen kuin jatkaa.
[color=blue]edna: [\color] Toivottavasti viivat sieltä vielä vahvistuu. Mukava isäinpäiväylläri tuo oli :)
[color=blue]Repuli: [\color] Jaksuja sinne " yksinäisyyteen" . Ei oo kivaa olla erossa miehestä viikolla.. Toivon mukaan se plussa sieltä vielä tässä kierrossa yllättää :)
[color=blue]Aqua Ja marge: [\color] Innolla uuteen yrityskiertoon :)
[color=blue]MaryRose: [\color] Toivottavasti krapula on jo hellittänyt. Nyt sitten ahkerasti peittoja heiluttelemaan ku oviksen aika kolkuttelee ovella
[color=blue]Rouvavauva: [\color] Toivottavasti teillä on nyt kaikki siellä masussa kunnossa ja onnellisesti kaksi pienokaista tulossa
Ihan pikkasen omaa napaa. Tiputtelu tuon kaavinnan jälkeen alkaa onneks olemaan jo loppusuoralla ja pitäis varmaan tehdä päätöksiä tuon jatkamisen suhteen eli käytetään ehkäisyä vaiko eikö? Toisaalta tuntuu typerältä ruveta " leikkimään" kumien kanssa, mutta toisaalta varmaan kannattais odottaa ne yhdet kuukautiset ennen jatkamista. Pitääpä tässä pohtia asiaa ja keskustella miehuksen kanssa mitä se on mieltä.
Piinailijoille paljon plussatuulia ja vilkutuksia muille enskoille
Mukavaa viikonalkua,
-Sara-Maria-