Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailu: kenellä jouluvalmistelut onnettomimmassa jamassa?

Vierailija
22.12.2022 |

Kertokaa tilanteenne! Meillä tyhjä jääkaappi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiörempan piti valmistua tänään. Ei valmistunut. Tiskikone toimii muttei uuni eikä liesi

Vierailija
2/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä jouluvalmistelut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin millä sitä "onnettomuutta" mitataan?

Vierailija
4/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safkat on ostettu ja kuusi on pystytetty. Mitään muuta ei mielestäni tarvi tehdä.

Vierailija
5/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin lasten lahjat on ostettu (ei paketoitu) ja joulutähti ikkunassa. Pukki on kyllä myös etukäteen sovittu. Ajateltiin askarrella vielä joulukuusi, muttei tule oikeaa kun se varistaa ja koira veisi koristeet. Jouluruokia pitäisi hankkia joitain... Paremmat vaatteet on tietysti olemassa ihan kaapissa.

Vierailija
6/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti siivoamatta, jääkaappi tyhjä, lahjat paketoimatta.....

Vierailija
7/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouluruokaa eikä lahjoja ja onnellisempi kuin ikinä tähän aikaan vuodesta. Ihan parasta että tämä joulu vaikuta elämääni enää mitenkään.

Vierailija
8/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eilen persiilleen koko joulumieli, laitoin ne vähätkin esille laittamani koristeet pois.

Enkä aio niitä esille kaivaa uudestaan.

EI joulua tänne!

Vierailija
9/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ikinä ollut tyhjiä kaappeja ja pidetään aina vähintään kolmen päivän hätävara jääkaapissa. Pakastimessa ja kuiva kaapissa on hätävaraa pidemmällekkin ajalle. 

Kerran viikossa täydennetään. 

Vierailija
10/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti viettää sukujoulua valmiissa pöydässä, mutta tuli esteitä. Mies reissussa perheen ainoalla autolla. Minä yksin kolmen lapsen kanssa. Tänään viimeinen päivä noutaa lahjat postista.

Kyllä tästä joulu tulee, mutta nyt pitää vähän priorisoida.

Vierailija
11/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona perus siistiä kuten yleensä. Ei mitään joulukoristeita missään, eikä jouluruokia. Käyn aattona vanhemmilla syömässä ja sen jälkeen nautin vain kotona valkoviiniä ja hyviä elokuvia

Vierailija
12/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi valmistella? Ketä varten?

En tykkää jouluruoista enkä koristeitakaan juuri näe, koska pyhät olen visusti töissä. Kotonani on aina perussiistiä, joten mitään erityistä suursiivousta ei oikein koskaan tarvitse tehdä. Lahjoja ei ostella kenenkään kesken, jos tarvitsen jotakin niin saan sen hankittua itsekin.

Kynttelikön nostin ikkunalle tällä viikolla. Loppiaisena otan pois. Muuten elän ihan tavallisesti.

Vierailija
13/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joulusuunnitelmat ihan metsikössä. Rempan takia asutaan evakossa. Sairastettiin korona reilu kk sitten eikä vieläkään olla parannuttu. Mieheltä meni lisäksi myös selkä. Tuskin päästään äitini luo jouluksi.

Vierailija
14/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusta ei päästä ostamaan ennen perjantaita.

Vierailija
15/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee flunssa iski, korkea kuume. Nyt ei kiinnostais joulu, mutta pakko tsempata, ettei lapset pety.

Vierailija
17/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut monikuukautinen remontti. Paikat ihan hujanhajan. Mennään kyllä mun vanhempien luo aatoksi ja joulupäiväksi, mutta kotona ei ole ainoatakaan koristetta, ei edes mitään valoja. Lapset pettyivät tosi paljon, kun sanoin, ettei tule kuusta. Lahjoja pitäis vielä hankkia. Olen tehnyt tosi pitkiä työpäiviä ja joulunpyhinä sitä hyvää on lisää. Ei puhettakaan joululomasta. Tänään oon jo itkenyt kahdesti, kun mietin, miten jaksan taas vuodenvaihteen jälkeen, kun ei kummoista lomaa ole.

Vierailija
18/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Onks nyt joulu?

Vierailija
19/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut monikuukautinen remontti. Paikat ihan hujanhajan. Mennään kyllä mun vanhempien luo aatoksi ja joulupäiväksi, mutta kotona ei ole ainoatakaan koristetta, ei edes mitään valoja. Lapset pettyivät tosi paljon, kun sanoin, ettei tule kuusta. Lahjoja pitäis vielä hankkia. Olen tehnyt tosi pitkiä työpäiviä ja joulunpyhinä sitä hyvää on lisää. Ei puhettakaan joululomasta. Tänään oon jo itkenyt kahdesti, kun mietin, miten jaksan taas vuodenvaihteen jälkeen, kun ei kummoista lomaa ole.

Enkä siis millään jaksaisi lähteä jouluksi vanhempieni luo, koska se edestakaisin rehaaminen on niin rasittavaa, mutta kai nyt lapsille pitää edes jotain joulua olla.

Vierailija
20/32 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakoita ei saa koko (merenranta) kaupungista ja niitä olin ajatellut ihan lahjaksikin antaa, siis jalostettuina toki sinappisilakoiksi yms. Kai mä sitten lähikaupasta haen jotain suklaata niiden sijaan. Kaupunkiin en enää lähde. Lahjat on paketoimatta ja kuusikin pitäisi hommata, kaikki on vaiheessa. Torttuja pitäis leipoa, mutta ei ole motivaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi