Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lähdette joulunviettoon?

Vierailija
22.12.2022 |

Meillä on pieni mökki, sinne huomenna.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu kotona, sen jälkeen ulkomaille.

Vierailija
2/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vietän joulun

Vierailija
4/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä lähtenyt mihinkään. Vietän joulun aina kotona.

Vierailija
5/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan miehen kanssa kahden,ei lapsia.

Vierailija
6/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt anoppilaan kuten aina, mutta sairastuin kovaan flunssaan (en tiedä onko korona vai mikä, mutta kova kuume ja muuta ikävää). Muu perhe lähtee, minä en jaksa nyt. Tämä joulu menee pipariksi. Lisäksi joudun tekemään ensi viikolla ne työt, mitä en jaksanut tällä viikolla. Jos siis toivun sen verran siihen mennessä. Ehkäpä uusi vuosi sitten jaksetaan juhlia.

Vierailija
7/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähtenyt anoppilaan kuten aina, mutta sairastuin kovaan flunssaan (en tiedä onko korona vai mikä, mutta kova kuume ja muuta ikävää). Muu perhe lähtee, minä en jaksa nyt. Tämä joulu menee pipariksi. Lisäksi joudun tekemään ensi viikolla ne työt, mitä en jaksanut tällä viikolla. Jos siis toivun sen verran siihen mennessä. Ehkäpä uusi vuosi sitten jaksetaan juhlia.

Eikö ole riski muunkaan perheen mennä?

Vierailija
8/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoonnumme aattona erään sukulaisen luokse toiseen kaupungiin. Sinne tulee mm. mun aikuiset lapset.

Vierailija
9/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummona yksin asuvana, Helsingistä  lähden 300km päähän Onnipussilla.Aikuisen lapseni perheeseen.

Vierailija
10/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin mennään mökille.  Toivottavasti siellä olisi vielä jouluna lunta 

Vierailija
11/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen.Yksin vietän joulun omasta halustani. Ihana levätä ja nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta. Luen, lepään, käyn kävelyllä. Aattoaamuna lähden käymään kylässä kahveilla.

Vierailija
12/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona olen.Yksin vietän joulun omasta halustani. Ihana levätä ja nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta. Luen, lepään, käyn kävelyllä. Aattoaamuna lähden käymään kylässä kahveilla.

Hyvältä kuulostaa.

Vierailija
13/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin varmistetaan, että tauti kiertää koko suvun, hienoa!

Vierailija
14/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan joululoma, ihanaa. Saa levätä rauhassa.

Vierailija
15/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuloimaan niin että joutuu yöksikin jäämään. Ei millään huvittaisi mutta kun tuli luvattua niin ei kehtaa perua...

Vierailija
16/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Oma sohva, takka ja kahvikuppi. Hieman (lue liikaa) suklaata siihen kahvin kylkeen.

Vierailija
17/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rukalla ollut jo yli viikon. Tulen ensi tiistaina kotiin. Täällä mökissä vietän yksin joulua. Täällä on hyvä sauna joten olen saunonut lähes joka päivä.

Vierailija
18/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kotona vietetään joulu.

Vierailija
19/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilleni menen. Asuvat tuossa ihan vieressä parin kilometrin pässää, eli ei mene joulu ajellessa. 

Vierailija
20/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sunnuntaina yhden naisen luokse syömään maalle tohon 10 kilsan päähän. Muuten olen kotona jouluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi