Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko 27 vuotias nainen olla kiinnostunut ja seurustella 40 vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
21.12.2022 |

Vai olenko jo toinen jalka haudassa. Rahaa on.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysypä siltä nimenomaiselta 27-vuotiaalta, ku ei me hänen puolestaan oikeen voida vastata. 50-50 et on kiinnostunut tai ei

Vierailija
2/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se 4-kymppinen vähän pappa tuon ikäisen naisen mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti  voi ja miksei voisi myös tosin päin.

Vierailija
4/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Monella naisella on vanhempi mies. Ja toisinpäinkin olevia suhteita on.

Vierailija
5/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten golddigger-henkinen.

Vierailija
6/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tuon ikäinen on Setämies.

Vierailija
7/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi sanoa rakkaudeksi. jos puhutaan h..raamisesta ja hyväksikäytöstä niin eri juttu. rakkautta et voi valita. se tulee tai sitten ei.

8/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset voi seurustella, pitääkö tätäkin kysyä.

Vierailija
9/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai golddiggerit seurustelee. Tasan niin kauan kun rahaa riittää.

Vierailija
10/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kuin olin itse 27 olisin voinut olla 40-vuotiaan miehen kanssa. Mutta nyt kun olen 43 olen iloinen ettei mulla ole 60-vuotiasta miestä. Että onko tuollaisilla suhteilla joissa iso ikäero sitten tulevaisuutta... nainen joutuu lopulta vanhuksen hoitajaksi. 

Vierailija
11/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Kyllä oma käsi on tuon ikäisen sedän ainoa toivo. Jos siis vielä ottaa eteen.

Vierailija
12/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kuin olin itse 27 olisin voinut olla 40-vuotiaan miehen kanssa. Mutta nyt kun olen 43 olen iloinen ettei mulla ole 60-vuotiasta miestä. Että onko tuollaisilla suhteilla joissa iso ikäero sitten tulevaisuutta... nainen joutuu lopulta vanhuksen hoitajaksi. 

Se mies olisi heivannut sut ennen kuin olisit täyttänyt 35. Joten ei pelkoa joutua omaishoitajaksi.

Vierailija
13/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies olisi heivannut sut ennen kuin olisit täyttänyt 35. Joten ei pelkoa joutua omaishoitajaksi.

Totta naisessa menee parasta ennen päiväys noin kolmekymppisenä.

Vierailija
14/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta naisessa menee parasta ennen päiväys noin kolmekymppisenä.

25 vuotiaana alkaa jo rummoutuun, Leonardo Di Caprio tietää.

Vierailija
15/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen 27-vuotias nainen. Ja juuri tätä itsekin ajattelin. Moni 40-vuotias on vielä nuori monella tavalla. Riippuu ihmisestä. Jotkut on jo kolmekymppisenä setämiehiä. Jos toinen jää vaikka 10-vuotta aiemmin eläkkeelle tms. niin ei oo kivaa.

Vierailija
16/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI ON RAHAA, RAHALLA SAA RAKKAUTTAA, RAHAA, RAHAA, RAHAAA, AAAAHHHHH!!!!!

Vierailija
17/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi.Ihan normaali ikä ero.

Vierailija
18/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ole pahasti setäytynyt yh-faija joka haluaa "raikasta" nuorta äitipuolta esiteineilleen

Vierailija
19/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Kyllä oma käsi on tuon ikäisen sedän ainoa toivo. Jos siis vielä ottaa eteen.

Kyllä sullekin pitäis sedän joskus näyttää miten pannaan.

Vierailija
20/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kuin noolin itse 27 olisin voinut olla 40-vuotiaan miehen kanssa. Mutta nyt kun olen 43 olen iloinen ettei mulla ole 60-vuotiasta miestä. Että onko tuollaisilla suhteilla joissa iso ikäero sitten tulevaisuutta... nainen joutuu lopulta vanhuksen hoitajaksi. 

Tämä. Olen 27-vuotias nainen. Ja juuri tätä itsekin ajattelin. Moni 40-vuotias on vielä nuori monella tavalla. Riippuu ihmisestä. Jotkut on jo kolmekymppisenä setämiehiä. Jos toinen jää vaikka 10-vuotta aiemmin eläkkeelle tms. niin ei oo kivaa.

"Nuorella" en kuitenkaan tarkoita mitään yli-ikäistä jonnea... :)