voiko 27 vuotias nainen olla kiinnostunut ja seurustella 40 vuotiaan miehen kanssa?
Kommentit (22)
Tietenkin voi. Monella naisella on vanhempi mies. Ja toisinpäinkin olevia suhteita on.
Sitä voi sanoa rakkaudeksi. jos puhutaan h..raamisesta ja hyväksikäytöstä niin eri juttu. rakkautta et voi valita. se tulee tai sitten ei.
Tottakai golddiggerit seurustelee. Tasan niin kauan kun rahaa riittää.
Silloin kuin olin itse 27 olisin voinut olla 40-vuotiaan miehen kanssa. Mutta nyt kun olen 43 olen iloinen ettei mulla ole 60-vuotiasta miestä. Että onko tuollaisilla suhteilla joissa iso ikäero sitten tulevaisuutta... nainen joutuu lopulta vanhuksen hoitajaksi.
Ei voi. Kyllä oma käsi on tuon ikäisen sedän ainoa toivo. Jos siis vielä ottaa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kuin olin itse 27 olisin voinut olla 40-vuotiaan miehen kanssa. Mutta nyt kun olen 43 olen iloinen ettei mulla ole 60-vuotiasta miestä. Että onko tuollaisilla suhteilla joissa iso ikäero sitten tulevaisuutta... nainen joutuu lopulta vanhuksen hoitajaksi.
Se mies olisi heivannut sut ennen kuin olisit täyttänyt 35. Joten ei pelkoa joutua omaishoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies olisi heivannut sut ennen kuin olisit täyttänyt 35. Joten ei pelkoa joutua omaishoitajaksi.
Totta naisessa menee parasta ennen päiväys noin kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta naisessa menee parasta ennen päiväys noin kolmekymppisenä.
25 vuotiaana alkaa jo rummoutuun, Leonardo Di Caprio tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olen 27-vuotias nainen. Ja juuri tätä itsekin ajattelin. Moni 40-vuotias on vielä nuori monella tavalla. Riippuu ihmisestä. Jotkut on jo kolmekymppisenä setämiehiä. Jos toinen jää vaikka 10-vuotta aiemmin eläkkeelle tms. niin ei oo kivaa.
ONNEKSI ON RAHAA, RAHALLA SAA RAKKAUTTAA, RAHAA, RAHAA, RAHAAA, AAAAHHHHH!!!!!
Kunhan et ole pahasti setäytynyt yh-faija joka haluaa "raikasta" nuorta äitipuolta esiteineilleen
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Kyllä oma käsi on tuon ikäisen sedän ainoa toivo. Jos siis vielä ottaa eteen.
Kyllä sullekin pitäis sedän joskus näyttää miten pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kuin noolin itse 27 olisin voinut olla 40-vuotiaan miehen kanssa. Mutta nyt kun olen 43 olen iloinen ettei mulla ole 60-vuotiasta miestä. Että onko tuollaisilla suhteilla joissa iso ikäero sitten tulevaisuutta... nainen joutuu lopulta vanhuksen hoitajaksi.
Tämä. Olen 27-vuotias nainen. Ja juuri tätä itsekin ajattelin. Moni 40-vuotias on vielä nuori monella tavalla. Riippuu ihmisestä. Jotkut on jo kolmekymppisenä setämiehiä. Jos toinen jää vaikka 10-vuotta aiemmin eläkkeelle tms. niin ei oo kivaa.
"Nuorella" en kuitenkaan tarkoita mitään yli-ikäistä jonnea... :)
kysypä siltä nimenomaiselta 27-vuotiaalta, ku ei me hänen puolestaan oikeen voida vastata. 50-50 et on kiinnostunut tai ei