Miten säilytätte päiväpeittoa/koristetyynyjä?
Löytyykö teidän makuuhuoneesta jokin säilytysratkaisu päiväpeitteelle/koristetyynyille? Vai löytääkö ne paikkansa esimerkiksi lattialta, sohvalta..? :D
Kommentit (13)
Miks mulla ois koristetyynyjä makkarissa, kun siellä vietän aikaa, ajasta 99% olen silmät kiinni.
Kun löytäisi ensin kaupasta peitteen joka mahtuu pyykkikoneeseen, katsotaan sitten uudelleen. Koristetyynyjä ei vielä ole.
Noh, joiltakin löytyy myös niitä koristetyynyjä. :D
Esittelettekö makuuhuonettanne kaikille kun koristetyynyjä tarvitaan sinnekin? Mulla ei ole ainoatakaan eikä tule, turhakkeita ovat. Olohuoneen sohvatkin ovat usein sellaisen tyynypaljouden peitossa, ettei tiedä mihin istuisi. Itsellä on kaksi upeaa designertyynyä sohvalla ja se riittää.
Pitkin lattioita lojuvat.. Paitsi nyt kun pidetään taloa viileämpänä niin päiväpeitto on lisäpeittona.
Yleensä päiväpeitto on sängyn päällä ja koristetyynyt päiväpeiton päällä.
Olen elänyt siinä luulossa, että se on niiden paikka.
Ukko40 kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää, että aloittaja haluaa tietää missä em. tavarat ovat silloin, kun peti on auki ja siinä nukutaan. Ei se mitään, luetun ymmärtäminen ei aina ole helppoa :)
Meillä on tuoli, jolle viikkaan päiväpeiton ja pinoa tyynyt sen päälle. Tyynyjä mulla on sängyllä siksi, että makoilen siinä päivälläkin kun luen ja tyynyt on silloin kiva kasata niskan taakse tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää, että aloittaja haluaa tietää missä em. tavarat ovat silloin, kun peti on auki ja siinä nukutaan. Ei se mitään, luetun ymmärtäminen ei aina ole helppoa :)
Meillä on tuoli, jolle viikkaan päiväpeiton ja pinoa tyynyt sen päälle. Tyynyjä mulla on sängyllä siksi, että makoilen siinä päivälläkin kun luen ja tyynyt on silloin kiva kasata niskan taakse tueksi.
Juu heti on oltu tarkkana kun unohtui tarkentaa, että missä näitä säilytetään nukkumisaikana. :D -alottaja
Meillä ei edes enää pidetä päiväpeittoa. Paljon helpompaa näin 😃
Ne oli monta vuotta vaatehuoneen hyllyllä kunnes vein uffin laatikkoon.
Komerossa tai korituolissa, molemmat sängyn vieressä.