Mitä olette saaneet töistä joululahjaksi?
Itse sain 50€ lahjakortin K-ryhmälle ja herkkukassin. Mies sai 100€ lahjakortin K-ryhmälle ja herkkukassin. Ihan kiva, joulun ruoat melkein kustantaa jo noilla.
Kommentit (54)
Saatiin vapaapäivä. Kiva lahja mielestäni.
Sähköinen joulukortti joka piti itse intrasta ladata
200 euroa epassiin, oikein hyvä! Kulttuuriin ja liikuntaan, tulee käyttöön joka euro.
125€ lahjakortin paikalliseen lihaliikkeeseen ja pullollisen konjakkia.
Ei saatu mitään. Tuli paha mieli ja aloitin italialaisen lakon kostoksi.
En mitään ja ehken tulossa Joululounas työpaikalla siis ,,,,hoito-alalla ,,,mutta ehkä
Me saimme jouluisen kakun työporukan kanssa kahvitauolla jaettavaksi. Ja glögitiivistettä samoin. Harmi, kun tauolle ei ikinä pääse samaan aikaan oman tiimin kanssa, olisi ollut ehkä kakkuakin ihanampi muistaminen sen 7min tauon ajan viettää rauhassa tiimin kanssa.
- Kunta-ala
Asiakkailta sain mm. viinipullon, namusia, lahjakortin kahvilaan... ihania kaikki, lahjoivat tai eivät 😊.
Puolisoni sai laskettelutakin ja pipon. Kateeksi käy, mehän emme saa edes minkäänlaisia työvaatteita, vapaa-ajan hyödykkeistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Karkkipussin.
Puolikas karkkipussi. Sote-ala.
Oikeasti en tarvitse työnantajalta joululahjaa, eri asia jos olisin töissä yksityisellä sektorilla ja yrityksessä joka tekisi hyvää tulosta.
Kaksi suklaakonvehtia ja ja tulostettavan joulukortin.
Kaikki saivat meillä noin 100 euron arvoisen tuotepaketin, kahvi, suklaata, teetä, erilaisia lihatuotteita, kynttilöitä ym. Lisäksi me toimihenkilöt saimme ulkoilutakin ja 100 euron latauksen Edenredin virike-etua.
Saadaan joka vuosi 50 € ruokakori, josta jää suurin osa syömättä. Sisältää liian outoja makuja ulkomaalaisilta tuottajilta.
Joululounas ja suklaarasia. Olen hyvää tulosta tekevässä pörssiyhtiössä.
Lahjakortin, jolla saa verkkokaupasta jonkin edullisen tuotteen, esim. kakkulapion.
Vierailija kirjoitti:
Saadaan joka vuosi 50 € ruokakori, josta jää suurin osa syömättä. Sisältää liian outoja makuja ulkomaalaisilta tuottajilta.
Onneksi tuotteet voi lahjoittaa jollekin, joka pitää niistä.
Niin tein, kun aiemmissa firmoissa jaettiin viinipulloja.
500e, toki siitä verot pois.