Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua häiritsee sairaasti käsien liikuttaminen kävellessä. Voitteko lopettaa sen!!

Vierailija
03.08.2024 |

Suurinosa ihmistä kävelessä liikuttaa käsiään. Miksi? Minä pidän ne paikoillaan kävelessä. Laite, vaikka taskuun jos on vaikea olla liikuttamatta. Minua ärsyttää se.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häitsee ap:n kaltaisten neuropoikkeavien olemassaolo. Lopeta se!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen lääkkeiden käyttäjät eivät liikuta käsiään kävellessä. Ja mt-potilaat.

Vierailija
4/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heilutan vain vasenta kättä kun marssin yhden hengen muodossa kauppaan laulaen marssilauluja, oikea käsi on tiukasti virtuaalisen rynkyn hihnalla.

Vierailija
5/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käsien heilunta antaa näyttävyyden marssiin". Opetettiin jo armeijassa. Aivan ensimmäiseksi.

Vierailija
7/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kiinalaiset naisjuoksijat aikoinaan kun pitivät käsiä suoraan alaspäin juostessaan, oli koomisen näköistä se.

Vierailija
8/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Käsien heilunta antaa näyttävyyden marssiin". Opetettiin jo armeijassa. Aivan ensimmäiseksi.

Joo ja meillä: "KÄSI  HEILUU.... koskee osastoa poislukien alokas Nönnönnöö, te älkää enempää heiluttako"

Vierailija
9/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika koomisen näköistä on, kun avaaja kävelee käsiään heiluttamatta vammansa vuoksi. Herra V.V. Putinkin pystyy sentään heiluttamaan toista kättään.

Vierailija
10/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja meillä: "KÄSI  HEILUU.... koskee osastoa poislukien alokas Nönnönnöö, te älkää enempää heiluttako"

Hauska.

Vierailija
11/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heilutat käsiä kävellessäsi olet kirjaimellisesti stalin

Vierailija
12/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla Parkinsonin taudin oire, jos käsien heiluminen ei toimi kävellessä normaalisti.

Vierailija
13/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä tehdään nykyään ongelma.  Suomessa ei saisi enää heiluttaa käsiä kun kävelee. Tyhmiä aloituksia.

Vierailija
14/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppinen überkäsiheiluttaja kävelee siten, että saman puolen käsi ja jalka heilahtavat aina samaan suuntaan. Ns. apuva style.

Vierailija
15/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kuuluu heiluttaa käsiä kävellessä ja juostessa.

Vierailija
16/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuntuu siltä, että joku käsien heiluttelija (ap) tekee pilaa niistä, jotka eivät käsiään liikuttele. Hehän yleensä ovat niin henkeen ja vereen sosiaalisten normien mukaisia. 

Vierailija
17/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä silmät kiinni kun kuljeksit ihmisten ilmoilla niin ei häiritse toisten käsien heiluttelu.

Vierailija
18/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeaoppinen überkäsiheiluttaja kävelee siten, että saman puolen käsi ja jalka heilahtavat aina samaan suuntaan. Ns. apuva style.

🤣

Vierailija
19/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa marssi tehdään käsiä heiluttaen, tahti katsotaan käsistä.

Vierailija
20/44 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen jo vähän iäkäs ja kävelen kädet selän takana. Onko nätempää? Minua häiritsee sitten oiken perkkeleesti nuoret joilla on ne käsivarret aina taivasta kohden ja kiljuvat ja karjuvat hullun tavalla jossain konserteissa ja muissa tapahtumissa. Näkyy ottaneen maan resitenttikin tuon tavan, kädet levällään taivasta kohden sielä Pariisissa oli yhdessä kuvassa, oli ihan kuin Jeesus, ehkä tuntee ittensä semmoiseksi.