Minua häiritsee sairaasti käsien liikuttaminen kävellessä. Voitteko lopettaa sen!!
Suurinosa ihmistä kävelessä liikuttaa käsiään. Miksi? Minä pidän ne paikoillaan kävelessä. Laite, vaikka taskuun jos on vaikea olla liikuttamatta. Minua ärsyttää se.
Kommentit (44)
Minua häitsee ap:n kaltaisten neuropoikkeavien olemassaolo. Lopeta se!!
Tiettyjen lääkkeiden käyttäjät eivät liikuta käsiään kävellessä. Ja mt-potilaat.
Minä heilutan vain vasenta kättä kun marssin yhden hengen muodossa kauppaan laulaen marssilauluja, oikea käsi on tiukasti virtuaalisen rynkyn hihnalla.
"Käsien heilunta antaa näyttävyyden marssiin". Opetettiin jo armeijassa. Aivan ensimmäiseksi.
Tulee mieleen kiinalaiset naisjuoksijat aikoinaan kun pitivät käsiä suoraan alaspäin juostessaan, oli koomisen näköistä se.
Vierailija kirjoitti:
"Käsien heilunta antaa näyttävyyden marssiin". Opetettiin jo armeijassa. Aivan ensimmäiseksi.
Joo ja meillä: "KÄSI HEILUU.... koskee osastoa poislukien alokas Nönnönnöö, te älkää enempää heiluttako"
Kyllä se aika koomisen näköistä on, kun avaaja kävelee käsiään heiluttamatta vammansa vuoksi. Herra V.V. Putinkin pystyy sentään heiluttamaan toista kättään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja meillä: "KÄSI HEILUU.... koskee osastoa poislukien alokas Nönnönnöö, te älkää enempää heiluttako"
Hauska.
jos heilutat käsiä kävellessäsi olet kirjaimellisesti stalin
Voi olla Parkinsonin taudin oire, jos käsien heiluminen ei toimi kävellessä normaalisti.
Kaikesta sitä tehdään nykyään ongelma. Suomessa ei saisi enää heiluttaa käsiä kun kävelee. Tyhmiä aloituksia.
Oikeaoppinen überkäsiheiluttaja kävelee siten, että saman puolen käsi ja jalka heilahtavat aina samaan suuntaan. Ns. apuva style.
Nimenomaan kuuluu heiluttaa käsiä kävellessä ja juostessa.
Vähän tuntuu siltä, että joku käsien heiluttelija (ap) tekee pilaa niistä, jotka eivät käsiään liikuttele. Hehän yleensä ovat niin henkeen ja vereen sosiaalisten normien mukaisia.
Pistä silmät kiinni kun kuljeksit ihmisten ilmoilla niin ei häiritse toisten käsien heiluttelu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeaoppinen überkäsiheiluttaja kävelee siten, että saman puolen käsi ja jalka heilahtavat aina samaan suuntaan. Ns. apuva style.
🤣
Armeijassa marssi tehdään käsiä heiluttaen, tahti katsotaan käsistä.
Mää olen jo vähän iäkäs ja kävelen kädet selän takana. Onko nätempää? Minua häiritsee sitten oiken perkkeleesti nuoret joilla on ne käsivarret aina taivasta kohden ja kiljuvat ja karjuvat hullun tavalla jossain konserteissa ja muissa tapahtumissa. Näkyy ottaneen maan resitenttikin tuon tavan, kädet levällään taivasta kohden sielä Pariisissa oli yhdessä kuvassa, oli ihan kuin Jeesus, ehkä tuntee ittensä semmoiseksi.
😂