Liikunnallista vaimoa haluavat, millä ajalla se vaimonne ehtii liikkumaan?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Käyn illalla hiihtämässä, lenkillä, salilla tai joogassa kun mies katsoo lapsia. On se vähän sumplimista välillä kun on lapsilla harrastukset jne., eikä tuo klo 20 jälkeen urheilu ole oikein optimaalista kun töihin pitää nousta jo kuuden maissa, mutta joskus ainoa vaihtoehto. Etäpäivinä tietty helpompaa kun tulee sitä arkiliikuntaakin lasta päiväkotiin viedessä ja hakiessa, eikä mene aikaa työmatkoihin.
Ja ei missään nimessä joka ilta onnistu urheilla, mutta n. 3 kertaa viikossa. Koiriakin on jotka pitää ulkoiluttaa, ja lähipäivinä menee työmatkaan tunti/suunta autolla. Osansa hoitava etätöitä tekevä mies, sehän sen liikunnallisuuden mahdollistaa.
Vierailija kirjoitti:
työmatkat juosten, kävellen, pyörällä. hissin sijaan portaat. klapeja hakkaamaan ja takkapuita kantamaan. pihatöihin, haravoimaan, imuroimaan, kaupasta pienet täydennysostokset ilman autoa, seksissä päälle, eikä vaan alla lahnana makaamista...
Suoritathan kaiken tuon päivittäin myös itse?
Vierailija kirjoitti:
Sen ajan minkä roikkuisi netissä voi käyttää liikkumiseen.
Siksipä kannattaa pysyä sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
työmatkat juosten, kävellen, pyörällä. hissin sijaan portaat. klapeja hakkaamaan ja takkapuita kantamaan. pihatöihin, haravoimaan, imuroimaan, kaupasta pienet täydennysostokset ilman autoa, seksissä päälle, eikä vaan alla lahnana makaamista...
Työmatka 50 km,hissitön talo,klapeja kerrostalossa?pihatyöt,haravointi?,kauppaan 20 km,itse olet lahna.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin junan sijasta alkaa juoksemaan kyllä nuo työmatkat kun juoksemisesta pidän, ei sitä ole kun 103 kilsaa suuntaansa.. Mies voikin hoitaa muun arjen.
(onneksi ei ole lapsia, tämä ketju on taas hyvä muistutus asiasta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää n. tunnin päivässä liikkumiseen eli sitä omaa aikaa, jonka jälkeen käy suihkussa ja menee nukkumaan.
Omaa aikaa? Nainen siis toimii miehelle työntekijänä.
mieshän sitä elättää, joten kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatka 50 km,hissitön talo,klapeja kerrostalossa?pihatyöt,haravointi?,kauppaan 20 km,itse olet lahna.
kerrostalosta kauppaan 20km? mikä sellainen kaupunki on? varmaan porvoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää n. tunnin päivässä liikkumiseen eli sitä omaa aikaa, jonka jälkeen käy suihkussa ja menee nukkumaan.
Haha, ette saa muita kuin köyhiä naisia :'D
naisilla on aikaa somettaa 5h päivässä. siitä voi ottaa vaikka puoli tuntia liikuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä kuvitteellisen vaimoni kanssa ole lapsia. Nehän vie kaiken ajan.
Kyllä nukke voi pusertaa maailmaan rebornin
Meillä tehtiin juoksulenkkejä vaunuja tai rattaita työntäen, kun lapset olivat pieniä.
Isompana lapset kulkivat pyörällä mukana.
Näin onnistui 15 kilometrin lenkit.
Nykyään lenkkeillään välillä kaikki yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
naisilla on aikaa somettaa 5h päivässä. siitä voi ottaa vaikka puoli tuntia liikuntaan.
Möhnämuna siivoaa munansa ja kämppänsä. Aloita näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, ette saa muita kuin köyhiä naisia :'D
niinhän se kaikilla miehillä menee. nainen haluaa itseään rikkaamman miehen. nainen pariutuu aina ylöspäin
Mitä teillä oikeastaan tekee? Naisen olisi suotavaa tienata sen verta hyvin ettei tarvi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vaarallinen ja valitettavan yleinen harhakäsitys, että siivoamisella ja pihatöillä voi korvata liikunnan. Näin voi kuvitella ainoastaan ihminen, joka ei ole koskaan harrastanut raskasta liikuntaa ja hengästyy pienestäkin rasituksesta. Olen itse menossa tänäänkin klapihommiin, mutta ei tulisi mieleenkään uskotella, että se korvaa salitreenin tai tunnin juoksulenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pieni paikkakunta jossa nyt sattuu olemaan pari kaksikerroksista kerrostaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn töissä ja satun tienaamaan enemmän kuin mieheni.
Myös kotiin voi hankkia välineitä. Juoksumatto, kuntopyörä tai crosstrainer käy hyvin kiireiselle ja tehokasta treeniä lihaksille voi tehdä kotonakin. Kahvakuula ja painojakin voi hankkia. Onhan joillain jopa ihan salihuone kotona. Säästää aikaa paljon kun ei tarvitse kulkea mihinkään, suihku lähellä ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vaarallinen ja valitettavan yleinen harhakäsitys, että siivoamisella ja pihatöillä voi korvata liikunnan. Näin voi kuvitella ainoastaan ihminen, joka ei ole koskaan harrastanut raskasta liikuntaa ja hengästyy pienestäkin rasituksesta. Olen itse menossa tänäänkin klapihommiin, mutta ei tulisi mieleenkään uskotella, että se korvaa salitreenin tai tunnin juoksulenkin.
Mutta kyllä se silti menee aivan loistavasta peruskuntoharjoituksesta, jos tekee reippaalla temmolla. Mä harrastan liikuntaa siksi että jaksan tehdä esim. klapihommia ja lumitöitä ja että muutenkin kestäisin toimintakykyisenä vanhuuteen saakka. Liikunta on väline, ei itseisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pieni paikkakunta jossa nyt sattuu olemaan pari kaksikerroksista kerrostaloa.
Kerrostaloja keskellä ei mitään. Muakin kiinnostaa, missä näin. Asun itsekin maalla, mutta kyllä niiden kyläkeskuksen kerrostalojen vieressä nököttää sentään kauppa, kioski ja terveyskeskus. -Eri
Sen ajan minkä roikkuisi netissä voi käyttää liikkumiseen.