Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"S-market on vähän keventänut "miltäs, se teidän joulu maistuu" - mainosta, lisäämällä "hyvältä tietysti" tanelin sanomana

Vierailija
20.12.2022 |

Lukivat varmaan tätä palstaa lun mielensäpahottajat taas pääsi loukkaantumaan ja näkivät viattomassa mainoksessa ylimielisyyttä.
Kyllä minä ainaki heti tajusin että se kyselee mitä hyvää me on ostettu joulun aikaan S-marketista.. Mutta kun joillekin pitää kaikki rautalangasta vääntää, niin nyt on tehty lisämainos jossa väännetään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkelän naaman irvistys ja sanojen sävy kyllä tekevät siitä mainoksesta vittuilevan oloisen. Onneksi on Lidl

Onneks Lidlillä ei oo enää sitä rumaa mainospoikaa.

Mun mielestä se oli symppis. Ei kaikkien tarvitse aina olla jotain kiiltokuvia, pieni särmä on hyväksi.

Mutta tiesit kuitenkin kenestä puhutaan 😂

Vierailija
22/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toistuvat mainokset kuvottavaa. Tämä Taneli Mäkelän mainostama on yksi inhottavimmista....

Myös Iholla- sarjan mainos saa oksentamaan. Ja pari muuta. Kun kipeenä katselee kaikenmaailman sarjoja ja hömppää huomaa kuinka ala- arvoisia näiden kanavien mainoksetkin ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua järkyttää että k-marketissa soi välillä radiosta kappale jossa hoetaan "suicidal" ja siellä käy nuoria ihmisiä asioimassa. Miksi radiokanava saa soittaa sitä. Se jää korvamatona kaikkien korvaan ja tuo alitajuisen viestin. Luulen että se on soinut muuallakin, ei vain yhdessä kaupassa.

Vierailija
24/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näissä mainoksissa oikein teitä ärsyttää?

Vierailija
25/27 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki.

Vierailija
26/27 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Vierailija
27/27 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä aloin taas miettimään kun Taneli alkanut kyselemään miltä kevät maistuu. Paljon kuulee valitusta mutta itse en pysty ymmärtää mikä tuossa voi ärsyttää. Onko se jotenkin keskiluokkainen vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme