"S-market on vähän keventänut "miltäs, se teidän joulu maistuu" - mainosta, lisäämällä "hyvältä tietysti" tanelin sanomana
Lukivat varmaan tätä palstaa lun mielensäpahottajat taas pääsi loukkaantumaan ja näkivät viattomassa mainoksessa ylimielisyyttä.
Kyllä minä ainaki heti tajusin että se kyselee mitä hyvää me on ostettu joulun aikaan S-marketista.. Mutta kun joillekin pitää kaikki rautalangasta vääntää, niin nyt on tehty lisämainos jossa väännetään.
Kommentit (27)
Kaikki toistuvat mainokset kuvottavaa. Tämä Taneli Mäkelän mainostama on yksi inhottavimmista....
Myös Iholla- sarjan mainos saa oksentamaan. Ja pari muuta. Kun kipeenä katselee kaikenmaailman sarjoja ja hömppää huomaa kuinka ala- arvoisia näiden kanavien mainoksetkin ovat.
Minua järkyttää että k-marketissa soi välillä radiosta kappale jossa hoetaan "suicidal" ja siellä käy nuoria ihmisiä asioimassa. Miksi radiokanava saa soittaa sitä. Se jää korvamatona kaikkien korvaan ja tuo alitajuisen viestin. Luulen että se on soinut muuallakin, ei vain yhdessä kaupassa.
Mikä näissä mainoksissa oikein teitä ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tätä aloin taas miettimään kun Taneli alkanut kyselemään miltä kevät maistuu. Paljon kuulee valitusta mutta itse en pysty ymmärtää mikä tuossa voi ärsyttää. Onko se jotenkin keskiluokkainen vai mitä?
Mutta tiesit kuitenkin kenestä puhutaan 😂