"S-market on vähän keventänut "miltäs, se teidän joulu maistuu" - mainosta, lisäämällä "hyvältä tietysti" tanelin sanomana
Lukivat varmaan tätä palstaa lun mielensäpahottajat taas pääsi loukkaantumaan ja näkivät viattomassa mainoksessa ylimielisyyttä.
Kyllä minä ainaki heti tajusin että se kyselee mitä hyvää me on ostettu joulun aikaan S-marketista.. Mutta kun joillekin pitää kaikki rautalangasta vääntää, niin nyt on tehty lisämainos jossa väännetään.
Kommentit (27)
Mäkelän naaman irvistys ja sanojen sävy kyllä tekevät siitä mainoksesta vittuilevan oloisen. Onneksi on Lidl
Vierailija kirjoitti:
Mäkelän naaman irvistys ja sanojen sävy kyllä tekevät siitä mainoksesta vittuilevan oloisen. Onneksi on Lidl
Onneks Lidlillä ei oo enää sitä rumaa mainospoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan noita mainoksia! Harmittaa myös Taneli Mäkelän puolesta, sillä olen pitänyt hänesta aiemmin näyttelijänä, mutta nyt en voi näiden mainosten myötä sietää enää häntäkään.
S-ryhmän mainokset on nykyään todella ala-arvoisia pskoja. Jos mainoksen perusteella pitäisi kauppa valita, CM voittaisi mennen tullen.
Eihän niillä ees oo mitään mainoksia. Tarjouksia luetellaan.
Luotan edelleen Kiss My Kinkku -kampanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se oli symppis. Ei kaikkien tarvitse aina olla jotain kiiltokuvia, pieni särmä on hyväksi.
S-marketin ja k-kauppojen joulumainokset ärsyttää koska niissä ei ole muita kuin vaaleita ihmisiä, toivotaan että muutkin on antaneet siitä palautetta!
Tää alkaa tulla korvistakin.... 😖 Monta viikkoa samaa ja nut 'miltäs se teidän uusi vuosi maistuu". Jotain rajaa hei. Itselleni tulee olo että tasan kierrän s-marketit nyt kaukaa. 😡
Tikulla silmään ruokajonossa palelijoille
Vierailija kirjoitti:
Tää alkaa tulla korvistakin.... 😖 Monta viikkoa samaa ja nut 'miltäs se teidän uusi vuosi maistuu". Jotain rajaa hei. Itselleni tulee olo että tasan kierrän s-marketit nyt kaukaa. 😡
Sen jälkeen tulee "miltäs se teidän laskiainen maistuu?",
Vai tuleeko loppiainen ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän turhan tiuhaan tätä mainosta näytetään mutta kaipa sieltä silti voisi käydä ostamassa nakkeja uudeksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kassoilla montakin, jotka vetävät tavarat moneen kertaan. Jos sinulla on kolme sämpylää pussissa, kuitissa voi olla vaikka seitsemän, yksi suklaalevy muuttuu kahdeksi jne. En ole käynyt syyskuun jälkeen, kun maksoin paljon liikaa. Ei siellä ruuhkassa voi ruveta kuittia tarkistamaan, mutta kun kotiin tultua katsoin ja oikein laskimella laskin, olin maksanut 13 % loppusummasta liikaa eli tyhjästä! Ja kuinka moni ei ota sitä kuittia ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävänpäivä!
Melkein kaikissa tv-mainoksissa on jokin tummaihoinen tai aasialainen mukana. Kun näen tällaisen mainoksen teen sisäisen päätöksen että tämä tuote/kauppa boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästöä tuokin. 🤣 Sana vaan vaihtuu. Loppiainen, laskiainen, pääsiäinen, helluntai, juhannus....jne. hyvässä lykyssä ens jouluna vielä saadaan samaa tuubaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tuleeko loppiainen ensin.Säästöä tuokin. 🤣 Sana vaan vaihtuu. Loppiainen, laskiainen, pääsiäinen, helluntai, juhannus....jne. hyvässä lykyssä ens jouluna vielä saadaan samaa tuubaa kuunnella.
Ja kuvassa näkyvät joulujutut oitää photoshopata kauden mukaisiksi. Esim kynttelikkö taitaa siellä ainakin näkyä, se vaihdetaan jne.
No sieltä se loppiainenkin jo tuli. 🙈🙈🙈
Mä vihaan noita mainoksia! Harmittaa myös Taneli Mäkelän puolesta, sillä olen pitänyt hänesta aiemmin näyttelijänä, mutta nyt en voi näiden mainosten myötä sietää enää häntäkään.
S-ryhmän mainokset on nykyään todella ala-arvoisia pskoja. Jos mainoksen perusteella pitäisi kauppa valita, CM voittaisi mennen tullen.