Mikä pakkomielle joillain työnantajilla on lähitöihin?
Tänään taas soiteltiin jostain rekryfirmasta ja tarjottiin töitä. Kuukaudessa vähintään 75% työpäivistä pitäisi olla toimistolla ja palkka samaa luokkaa kuin nyt. Ei oikein tullut selväksi miksi siellä toimistolla pitäisi olla, kun tiimi on kansainvälinen ja jäsenet ympäri maailmaa. Selittivät vain miten lähitöiden suosio on kasvussa ja etätyöt jäämässä pois pikkuhiljaa. Joopajoo, ei tullut kauppoja kun nykyisessä työssä 100% etätyö eikä mitään hinkua toimistolle.
Kommentit (87)
Ylempää tulee määräys hommata toimistotilat ja alempi porras keksii kaikenlaisia sääntöjä, että kalliille toimistotiloille on käyttöä. Itse ryhdyin yrittäjäksi ja teen työni kotoa käsin. Asiakaskäynnit työmailla yms on toki.
Autistivammaiset kuten Ap ei halua olla samassa huoneessa muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Etätyössä saadaan vähemmän aikaa tuntia kohden.
Etätyössä vähemmän aikaa tuntia kohden? Tarkoitat varmaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Autistivammaiset kuten Ap ei halua olla samassa huoneessa muiden kanssa.
Miksi olet noin epäkohtelias? Ei kukaan voi luonteelleen mitään. Ethän sinäkään idiotismillesi.
Hauska otsikko, kun ajattelee kuinka lyhyen aikaa etätyömahdollisuus on ollut.
Nimenomaan. Samat paltsut mulla on olin sitten kotona tai toimistossa. Istun luurit päässä avokonttorissa kuten muutkin tai teen saman kotoota. Kyllä oma valinta on siinä kotityöskentely. Ja ei, ei olla samassa palaverissa ollenkaan. Lisäksi osa keskusteluista on luottamuksellisia eikä niitä saisi käydä muiden kuullen. Neukkareita ei ole tarpeeksi eikä niitä saa meillä varata yhdelle.