Peniksen tärkein mitta ja naisen nautinto. Miten teillä?
Naisen nautinnon kannalta peniksen tärkein ulkoinen ominaisuus on varren ympärysmitta. Kuinka tukevaa makkaraa teillä nautitaan?
Kommentit (11)
19/14 on ollut tarjolla. Hyvin on kelvannut, ei voi valittaa.
Vaimo saa orgasmin mun 30-senttisellä
Vierailija kirjoitti:
19/14 on ollut tarjolla. Hyvin on kelvannut, ei voi valittaa.
Liian ohut ns. sukkapuikko!
Miksi te miehet aina vaan tätä syötätte ns. totuutena. Totuus on sormissa, kielessä ja taidoissa, ei kalun koolla.
Miehelläni on suunnilleen lyijykynän kokoinen. Eli pituutta mukavasti, mutta ohut kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on suunnilleen lyijykynän kokoinen. Eli pituutta mukavasti, mutta ohut kuin mikä.
Mun miehellä nupinaulan kokoinen. Pituutta ei juurikaan ole eikä liiemmälti paksuuttakaan. Ilman laseja hankala nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä nupinaulan kokoinen. Pituutta ei juurikaan ole eikä liiemmälti paksuuttakaan. Ilman laseja hankala nähdä
Ihan riittävä pihtarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasit on kyllä seksikkäät naisella sänkyhommissa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasit on kyllä seksikkäät naisella sänkyhommissa:)
Kyllä. Tulee vähän sellaista tuhmaa "sihteeri" vibaa :)
En ole samaa mieltä. Jos olen työntänyt paksun kaluni vain puolisääreen se ei ole riittänyt tuomaan vaimolle nautintoa. Aina on pitänyt työntyä pillunnpohjaan asti, jotta vaimoni on saanut orgasmeja. Eli riippuu aina naisesta itsestään.