Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi selvännäkijät eivät pysty selvittämään murhia jos ne kerran pystyy kommunikoimaan kuolleiden kanssa?

Vierailija
20.12.2022 |

Miksi ne ei kysy kuolleelta suoraan että kuka sinut tappoi jos ne pystyy hankkimaan muita tietoja kuolleelta.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa tuolla henkimaailmassa olla aika tungosta jos kaikki maailmassa kerran syntyneet ihmiset siellä henkinä vaeltaa.

Viekö sähkö tai röntgensäteet tilaa?

Vierailija
102/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkiä olisi oikeasti niin miksi ihmeessä he/ne olisivat kiinnostuneita meidän maallisesta menostamme?

Me olemme kaikki henkiä ihmiskehoissa. Keho on meille vain väline tämän maallisen elämän kokemiseen. Moni meistä haluaa auttaa toisia myös henkimaailmaan siirryttyämme.

Siis miten ne oikein ihmisiä auttaa, jos oman murh aajan nimen kertominenkin on työn ja tuskan takana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallinen tallaaja ja näen omaan ja läheisteni elämään liittyviä enneunia. Uskon että tässä maailmassa on erilaisia energiatasoja, ja jotkut meistä vaan ovat herkempi aistimaan niitä. He, jotka tähän ei pysty, ovat tietysti skeptisiä koska näitä kokemuksia ei ole. Olen myös huomannut, että nämä skeptiset ihmiset ovat jotenkin "kovia", joille oma napa on tärkein. He eivät ole vielä valmiita, vaan joutuvat tulemaan elämään useammankin elämän vielä oppiläksynä itselleen. Eivätkä ne elämät aina ole helppoja.

No tämä kommentti olikin jo odotettavissa. Ihan tavallinen tallaaja tietysti olet, mutta kuitenkin herkempänä paljon meitä loppuja pällejä edellä ja parempi. Toivot varmaan vähemmän henkisille kaikkea hyvää, mutta se on kiva fantasioida, miten ne tulevat elämät on vaikeita, kun raukat eivät ole vaan tarpeeksi kehittyneitä.

Ehkä mä sitten olen jotenkin "kova", mutta mulla nousee aina karvat pystyyn itseään parempina pitävinä tekovaatimattomista henkisistä ihmisistä.

Vierailija
104/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkiä olisi oikeasti niin miksi ihmeessä he/ne olisivat kiinnostuneita meidän maallisesta menostamme?

Me olemme kaikki henkiä ihmiskehoissa. Keho on meille vain väline tämän maallisen elämän kokemiseen. Moni meistä haluaa auttaa toisia myös henkimaailmaan siirryttyämme.

Siis miten ne oikein ihmisiä auttaa, jos oman murh aajan nimen kertominenkin on työn ja tuskan takana?

On muitakin tapoja auttaa ja antaa neuvoja, esim. erilaiset merkit, unet ym.

Kukaan meedio ei voi tilata vainajaa kertomaan vaikkapa murhaajansa nimeä, sieltä tullaan itse jos halutaan kuten joku jo aiemmin sanoi.

Vierailija
105/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallinen tallaaja ja näen omaan ja läheisteni elämään liittyviä enneunia. Uskon että tässä maailmassa on erilaisia energiatasoja, ja jotkut meistä vaan ovat herkempi aistimaan niitä. He, jotka tähän ei pysty, ovat tietysti skeptisiä koska näitä kokemuksia ei ole. Olen myös huomannut, että nämä skeptiset ihmiset ovat jotenkin "kovia", joille oma napa on tärkein. He eivät ole vielä valmiita, vaan joutuvat tulemaan elämään useammankin elämän vielä oppiläksynä itselleen. Eivätkä ne elämät aina ole helppoja.

No tämä kommentti olikin jo odotettavissa. Ihan tavallinen tallaaja tietysti olet, mutta kuitenkin herkempänä paljon meitä loppuja pällejä edellä ja parempi. Toivot varmaan vähemmän henkisille kaikkea hyvää, mutta se on kiva fantasioida, miten ne tulevat elämät on vaikeita, kun raukat eivät ole vaan tarpeeksi kehittyneitä.

Ehkä mä sitten olen jotenkin "kova", mutta mulla nousee aina karvat pystyyn itseään parempina pitävinä tekovaatimattomista henkisistä ihmisistä.

Vaikuttaa, että luet tuon kirjoittajan viestiä kuin piru Raamattua ja näet siinä merkityksiä joita siinä ei ole. Relaa vähän.

Vierailija
106/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne henget voi paljastaa kaikkea, siksi ne antaa suurpiirteisiä vastauksia ja on salamyhkäsiä. Sitä en tiedä miksi näin, ehkä se on juttu kun siirrytään tuonne jonnekkin.

Vierailija
107/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selkeästi vielä oppimassa.

Vierailija
108/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jollain tasolla tiedostat tuon alitajuisesti itsekin, sekä tunnistat itsesi, ja ymmärrät että olet näitä, joiden sielu kiertää useampaan kertaan oppiakseen. Ja se vähän pelottaa sua. Ilmeisesti nykyinenkin elämäsi on jonkin verran haasteellista.

Vierailija
109/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pysty kommunikoimaan kuolleiden kanssa.

Demonit ( pahat henget) pystyvät kuiteinkin imitomaan kuollutta läheistä, ja ns vastata.

Raamattu kieltää yrittämästä ottamaan yhteyttä kuolleisiin.

Raamattu kieltää kaikenlaisen taikauskon, noituuden, meediot, selvännäkijät y.m.

Suosittelen kääntymään Jumalan puoleen. Hän on todellinen.

Hyvää Joulua kaikille!

Vierailija
110/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pysty kommunikoimaan kuolleiden kanssa.

Demonit ( pahat henget) pystyvät kuiteinkin imitomaan kuollutta läheistä, ja ns vastata.

Raamattu kieltää yrittämästä ottamaan yhteyttä kuolleisiin.

Raamattu kieltää kaikenlaisen taikauskon, noituuden, meediot, selvännäkijät y.m.

Suosittelen kääntymään Jumalan puoleen. Hän on todellinen.

Hyvää Joulua kaikille!

Korj; imitoimaan

Vierailija
111/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
112/136 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvännäkijä on selvän näkijä. Hän näkee sellaisia asioita, jotka ovat selviä, ja jotka siten jokainen muukin näkee.

Selvänäkijä (yhdellä n-kirjaimella) on sellainen, joka näkee selvästi. Hän näkee selvästi asioita, joita muut eivät näe selvästi. Hän siis näkee paremmin kuin useimmat. Siksi hänen taidostaan on jotain hyötyä.

Tietenkään mitään selvänäkijöitä ei oikeasti ole olemassa, mutta noin nuo sanat toimivat. En ymmärrä, mikä tässä on niin vaikeaa.

Vierailija
113/136 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raamattu kieltää yrittämästä ottamaan yhteyttä kuolleisiin."

Kuolemalla tarkoitetaan Raamatussa usein henkistä kuolemaa eli eroa Jumalasta.

Kyse ei ole fyysisen kehon kuoleman kautta henkimaailmaan siirtymisestä.

On kiellettyä olla yhteydessä vain pahojen henkien kanssa eli kuolleiden kanssa. Jo ensimmäisen kerran kun sana kuolema esiintyy Raamatussa, niin sillä tarkoitettiin henkistä kuolemaa, eli eroa Jumalasta. Adam ja Eva eivät kuolleet fyysisesti kun he rikkoivat Jumalan käskyä olla syömättä hyvän ja pahan tiedon puusta, he kuolivat hengellisesti ja erosivat Jumalasta.

Meediokykyä on käytetty myös ennustamiseen ja taloudellisen hyödyn hakemiseen ja mahdollinen kielto on voinut olla kirjoittamisaikana perusteltu myös tästä näkökulmasta.

Uskovat voivat erehtyä mielipiteineen. Tulkinnat voivat olla vääriä. Pyhät kirjat ovat ihmisten kasaamia ja kirjoittamia ja voivat olla virheellisiä. Minusta ei ole ihmeellistä että elämä saattaa jatkua ja jonkinlainen yhteys toimia. Monilla on esimerkiksi yliluonnollisia kokemuksia joita sattuu ihan spontaanistikin. Sekin jo osoittaa että nämä kaksi maailmaa ovat vuorovaikutuksessa luonnollisestikin keskenään. Ilman meedioitakin.

Vierailija
114/136 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne henget voi paljastaa kaikkea, siksi ne antaa suurpiirteisiä vastauksia ja on salamyhkäsiä. Sitä en tiedä miksi näin, ehkä se on juttu kun siirrytään tuonne jonnekkin.

Isäni tapasi sanoa ilmavaivoista: "Henget puhuvat."

Sama tosiaan on, kumpi pää meediolla räpättää, saman arvoista.

Vierailija
115/136 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lottonumerot ovat täysin sattumaa. Hankala kuvitella että mikään yliaistillinenkaan havainnointi niitä voisi nähdä.

Ainakin ulkomailla on ollut useampikin tapaus, jossa henkilö on nähnyt lottonumerot unessa, kirjoittanut ne ylös ja tehnyt rivin niitä käyttäen voittaen päävoiton. Ihan samaa yliaistillisuutta kuin esim. enneunet, joissa nähdään tulevat tapahtumat.

Onkohan tämä nyt mutu-tietoa?

Sittenhän meitä on huijattu jos tulevaisuus on jo ennalta määrätty ja me vain ikäänkuin toteutamme sitä kuin näyttelijät näytelmässä. Mitä järkeä siinä olisi?

Meillä on jo ennalta laadittu elämänsuunnitelma tänne syntyessämme. Pääasiat on itse valittu oman henkisen kasvamisemme vuoksi. Kaikki muu elämässämme on vapaata valintaa ja sen seurauksia.

Kvanttifysiikka tätä selvittelee tavallaan.

En kyllä muista mitään valinneeni ennen syntymääni tai sitten olisi kyllä pitänyt valita ihan joku muu elämä.

Vierailija
116/136 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lottonumerot ovat täysin sattumaa. Hankala kuvitella että mikään yliaistillinenkaan havainnointi niitä voisi nähdä.

Ainakin ulkomailla on ollut useampikin tapaus, jossa henkilö on nähnyt lottonumerot unessa, kirjoittanut ne ylös ja tehnyt rivin niitä käyttäen voittaen päävoiton. Ihan samaa yliaistillisuutta kuin esim. enneunet, joissa nähdään tulevat tapahtumat.

Sittenhän meitä on huijattu jos tulevaisuus on jo ennalta määrätty ja me vain ikäänkuin toteutamme sitä kuin näyttelijät näytelmässä. Mitä järkeä siinä olisi?

Meillä on jo ennalta laadittu elämänsuunnitelma tänne syntyessämme. Pääasiat on itse valittu oman henkisen kasvamisemme vuoksi. Kaikki muu elämässämme on vapaata valintaa ja sen seurauksia.

Onko murhaaja valinnut itselleen murhaajan elämän, että joutuu tuomituksi tai syntyä köyhäksi johonkin kehitysmaahan?

Vierailija
117/136 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muista mitään valinneeni ennen syntymääni tai sitten olisi kyllä pitänyt valita ihan joku muu elämä.

Seuraava elämä onkin varmaan jo astetta helpompi, jos osaat tehdä parempia valintoja tässä elämässä. Ja mikä tärkeintä, tässä elämässä paremmin niin läheisiä kuin tuntemattomia, sekä otat huomioon koko maapallon tilan yleisestikin.

Vierailija
118/136 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava elämä onkin varmaan jo astetta helpompi, jos osaat tehdä parempia valintoja tässä elämässä. Ja mikä tärkeintä, tässä elämässä paremmin niin läheisiä kuin tuntemattomia, sekä otat huomioon koko maapallon tilan yleisestikin.

**Siis huomioit läheisiäsi

Vierailija
119/136 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ole tarkoituskaan muistaa. Tietenkään. Me olemme täällä oppimassa, moni kovimman ja vaikeimman kautta.

Vierailija
120/136 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhia pystytään selvittämään huolellisella ja puolueettomalla tutkimisella

Siitä meedioihmiset pysykööt kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi