Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhtaudun positiivisemmin niihin oppilaisiis, jotka muistavat minua jouluna ja keväällä.

Vierailija
12.11.2006 |

Olen siis ope alaluokilla. Mielestäni on tosi kivaa, että saan pieniä lahjoja lukukauden päätteeksi. Ne oppilaat, jotka minua muistavat, ovat toki mieluisampia kuin muut. Sanon tämän aivan rehellisesti. Kenellekään en kyllä kehtaisi myöntää...

T:ope

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutaito on matematiikan kirjan nimi...

Vierailija
2/37 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olipa tuo ap:n paljastus aivan järkyttävä! HUI!

Minä voin paljastaa omia ajatuksiani, jotka ovat miljardi kertaa kauheampia kuin tuo ap:n ajatus.

Pipoko kiristää joillakin?

ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerrankin sanoo ääneen, mitä ajattelee. Olisi minulla paljon muutakin sanomista, mutta jääköön nyt sanomatta.

Iltoja!

T:ap

Ps. En ole provo, vaan oikea ope, joka lähtee nyt korjaamaan ykkösluokan matematiikan kokeita Laskutaidosta.

Vierailija
4/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olisi kuulemma heti ollut mielistelyn ja lahjomisen makua.

Vierailija
5/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat elää ap 1800-luvulla... Hahhah!!

Vierailija
6/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjalta tuntuu lukea ap:n tekstiä! Toki minäkin ilahdun, jos kortin tai pienen lahjan teineiltä saan mutta että antaisin sen vaikuttaa oppilaan kohteluun... Huhhuh! Ei opettaja saisi antaa tuollaisten vaikuttaa asenteisiinsa! Henkilökohtaisesti ilahdun eniten opettajana kivoista ilmeistä, katseista ja sanallisista myönteisistä kommenteista. Siitäkin jos huomaan, että joku tulee juttelemaan, kiusoittelee, koskettaa... Ei minua lahjoa tarvitse!

Vierailija
7/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltämättä ajattelee ihan samoin. Toiset kodit haluavat huomioida myös opea pari kertaa vuodessa, mikä kyllä ilahduttaa. Minua muistavat oppilaat ovat kyllä muutenkin sellaisia söpöliinejä, joten heistä on helppo pitää. Kerran yksi kauhuoppilas antoi minulle keväällä muumimukin ja lautasen, kyllä sen jälkeen yhteisyömme parani. Tuntui, että hän haluaakin oppia. Hassua, näitä ei kyllä ääneen sanottaisi!

Vierailija
8/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen saa viinipullon ja suklaata, toinen marimekon pikkupyyhkeitä. Arvostan opejen rankkaa työtä ja haluan myös et ope tykkää meidän lapsista.

Vierailija
9/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan anna lahjaa postinkantajalle tai terveydenhoitajalle tai kaupan kassalle tai kantaravintolan tarjoilijalle jne...

Vierailija
10/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lasten kanssa enempi kuin te itse, siksi. Ja koska jouluna muutenkin ostetaan lahjoja. Se kuuluu tapoihin. Ope vaikuttaa lastenne elämään enempi ku arvaattekaan. Lähikaupanmyyjä tai postimies ei merkitse mitään sun lapsille. Ope merkitsee. Ja lapsihan sitä opea toivottavasti muistaa. Mun lapset vie opeilleen kirjat.

Vierailija
11/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne lahjat ihania, mutta jos oikeesti suhtautuu lapsiin eri tavalla riippuen, saako lahja vai ei, niin silloin on pahasti väärällä alalla. Sorry ap, mutta sulla on pahoja ongelmia tai sitten olet provo.

Muistamiset ovat ihania ja joka joulu/kevät sitä ilahtuu niistä ihan yhtä paljon, mutta ei ne vaikuta lasten kohteluun, hyvänen aika! Toki välillisesti yleinen hyvä fiilis tietenkin välittyy lapsiin, mutta ei vain tiettyihin lahjan antajiin.

Anna mun kaikki kestää!

Vierailija
12/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa ketään tai olla muutenkaan ystävällinen kenellekään, mutta päiväkodin hoitajat ovat päivittäin lasteni kanssa ja huolehtivat heidän hyvinvoinnistaan niin en oikein keksi kuka mieluummin ansaitsisi minulta lahjan.

Tottakai on olemassa toive että positiivinen vuorovaikutus tulisi lapsille etuna takaisin, mutta toivon myös itse läheisiä välejä näin merkittävien ihmisten kanssa, siksi mielellään vien ne viinipullot jouluna ja kuoharit kesällä.

Vierailija
13/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en ole provo, vaan pitkästä aikaa vain rehellinen. Useimmiten kyllä kierrätän kaikki saamani lahjat, säästän siinä pitkän pennin. Lahjalaatikkoni saa täydennystä piakkoin, toisin kuin surkea palkkapussini...

Vierailija
14/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että näillä tarha/ope -lahjoilla voi kertoa arvostavansa open työtä, hyväksyvänsä ja kiittävänsä siitä. On kai ymmärrettävää, että tällainen ele voi hieman vähentää openkin varautuneisuutta ja auttaa suhteiden luomisessa.

Vierailija
15/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa on peräisin lapsuudenkodistamme. Joulun alle laatikoon laitetaan hyvän joulun toivotuksena pieni paketti posteljoonia varten (Hesari ja päiväpostin jakaja)

Vierailija
16/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hänen makunsa. Sanokaa mitä sanotte, hän on lahjansa ansainnut.

Vierailija
17/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se lahjan tms tarkoitus ole nuoleskella. Opettaja tai vaikka se postinjakaja varmasti ilahtuu kun muistetaan jollain pikkulahjalla. Eiköhän jokaiselle tule hyvä mieli, jos huomaa että arvostetaan.

Vierailija
18/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään suurta mutta ehkä kahvipaketti, suklaarasia tms. Opettajaa ja päiväkodin hoitajia muistamme myös. Yleensä ostamme jotain mikä " kuluu" , itse emme pidä mistään muistoesineistä tms. sillä niitä on äkkiä joka paikka täynnä eikä niitä oikein kehtaa poiskaan heittää. Mielummin jotain syötävää, juotavaa tai vaikka joku kynttilä tai saunasetti tms. Nuo pyyhkeetkin voisi olla ihan ok idea.

Vierailija
19/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se roskakuski muka on teille tehnyt?! Me ostetaan opelle pitkähihanen paita espritistä, tai oikeesti ostin se jo kesällä alesta kun tiedän koon. Minusta on kiva ku joku ope myöntää että se lahja vaikuttaa kohteluun. Haluan et mun lapsesta tykätään!

Vierailija
20/37 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuu positiivisemmin lahjan antajiin... Mitä se on jos ei kohtelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä