Kyllä se on Heinz ketsuppi vaan paaaaaljon parempaa ku joku felix
Kommentit (21)
Ei todellakaan ole, vaan ällömakeaa suorastaan syömäkelvottomalla tavalla.
Ehdottomasti, Heinzissa on paljon umamisempi maku kuin Felixissä jostain syystä.
Pirkalla on yllättävän hyvä ketsuppi. Varsinkin se pippurinen versio.
Itse tykkään ihan tavallisesta Lidl:n ketsupista. Hyvää ja halpaa.
Ei tule pahemmin ketsuppia syötyä, mutta kyllä kaikki menee! Herburgerin ketsuppi on muistaakseni vähän ällöä tavaraa, mutta kyllä sitäkin syö :D
Meillä ei ketsupin suurkuluttajan, eli tyttären, laatuseulasta mennyt Heinz läpi. Suosikki on Lidlin ketsuppi... sillä mennään, ite syön niin vähän ketsuppia, että asialla ois mulle suurta merkitystä
Syötte siis ketsuppia? Minä käytän, todella vähän, en pystyisi syömään, mutta makunsa kullakin.
Hyvä kun maistuu. Olen Heinzin ylpeä osakkeenomistaja 👍
Vierailija kirjoitti:
Syötte siis ketsuppia? Minä käytän, todella vähän, en pystyisi syömään, mutta makunsa kullakin.
Maalaat sillä tauluja, vai mihin käytät jos et syö sitä?
Kivikylän sinappi aivan parasta.Onkohan heillä ketsuppiakin ?
Yäk, Heinz on kamalaa!
Ällöä, paksua, ihan kuin tomaattipyreetä siinä pienessä metallipurkissa!
Felix on paljon raikkaampaa!
Felix uusin eli se " vähemmän sokeria" ketsuppi ampaisi välittömästi ykköseksi. Parasta maistamaani ketsuppia.
Jep. Yllättävän lähellä Heinzia on mielestäni Auran ketsuppi, mutta ainakin täällä kaupoissa kilohinta on livunnut Heinzin tasolle.
T. Ketsuppi kuuluu makaronilaatikkoon ja ananas pizzaan
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat ketsupin suuhusi ja nielaiset sen, niin kyllä sä sen syöt. Ei sillä määrällä ole väliä :D
Maistui kuinka hyvältä vaan niin en todellakaan osta kiinalaisista tomaateista valmistettua paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Maistui kuinka hyvältä vaan niin en todellakaan osta kiinalaisista tomaateista valmistettua paskaa.
Selkeesti mitalin paikka!
Kannattaa kokeilla myös Meiran Italialaista ketsuppia.
Meiran mukaan siinä on vähemmän suolaa ja sokeria ja kaiken muun hyvän lisäksi mausteina basilika, timjami ja salvia.
Nam!
Ostan vain ja ainoastaan Heinzin ketsuppia. Käytän sitä myös ruuanlaitossa.
Itse en pidä, on liian hapan makuuni.