Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!
Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html
Kommentit (1304)
Hyvät naiset, älkää ruokkiko näitä trolleja, antaa niiden trollailla keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse en ole saanut naisilta yhtään mitään tässä elämässä paitsi rahalla..maksakoot he nyt mulle vaihteeksi jos haluavat jotakin.M46
Paitsi elämän äidiltäsi. Isääs tarvittiin vain pieni hetki, ehkä muutama minuutti.
Mielenkiintoinen suhde sinulla miehiin ja isyyteen. Oletko mahdollisesti kokenut seksuaalista väkivaltaa isäsi taholta pienenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehet sai päähänsä, että tästä tilanteesta syytetään miehiä..?
Koska siinä syytetään miehiä
Missä siinä? Uutisessa? Missä kohtaa muka? Ei syytetty miehiä vaan matkustajia
Yksikään nainen ei tee yhtään mitään.
Siis herranjumala, olen 16 ja pystyn silti parempaan keskusteluun kuin sinä. Yksikään nainen ei tee mitään, missä?? Missä nainen ei tee mitään? Usein se on nainen, joka puuttuu tilanteeseen jos näkee ahdistelua. Naisilta vaaditaan yhtä paljon väliintuloa. Oon ite ainakin auttanut muita vastaavissa tilanteissa ja autan edelleen, jopa sua, mies.
Näytö yksikin tapaus missä nainen menee fyysisesti tappelemaan miehen puolesta?
Eikö sinun piätisi olla jo nukkumassa? Vai eikö äiti ole vielä lämmittänyt maitoa?
Pitäisi varmaan, koska huomenna on koe, se on totta mut tän vielä sanon: mies on vahvempi fyysisesti, mies kuuntelee miestä SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ uutisen kaltaisessa tilanteessa.
Jos mä näkisin, että joku nainen hakkaa miestä, totta kai mä puuttuisin koska olen ns. Sen naisen tasolla
Mä en oo vaatinut mitää tasa-arvoa että naisten pitäis nyt pärjätä omillaan. Kostatko sä kaikille naisille vaan muutaman, äänekkään ja vihamielisen naisen takia?
Sieltä se taas tuli. Etuoikeuksia naisille.
Se ei ole miesten ongelma että naiset on heikompia. Se että nainen on heikompi, EI MISSÄÄN tapauksessa tarkoita että naista pitäisi kohdella mitenkään eri tavalla kuin miestä tai että naiselta missään asiassa vaaditaan vähempää kuin mieheltä.
Tasa-arvo on juuri sitä että pystyy samaan ja häneltä vaaditaan sama.
Miten sait ymmärrettyä ton noin pieleen? Nainen on fyysisesti heikompi, se on fakta. En pyytänyt mitään etuoikeuksia, ainoastaan maalaisjärkeä. Sä luet sen, mitä haluat lukea jotta voit uhriutua. Mä meen nyt valmistautumaan kokeeseen, moido
Jos haluat että sinulta vaaditaan vähemmän sen takia että olet heikompi, niin se on etuoikeus
Ai pitäskö sun mielestä lapset laittaa töihin jo pienestä? Pikkulapset kaupan kassoille.
Onko nainen lapsi?
Lapsi on heikompi.
Vierailija kirjoitti:
Anna billu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse en ole saanut naisilta yhtään mitään tässä elämässä paitsi rahalla..maksakoot he nyt mulle vaihteeksi jos haluavat jotakin.M46
Paitsi elämän äidiltäsi. Isääs tarvittiin vain pieni hetki, ehkä muutama minuutti.
Mielenkiintoinen suhde sinulla miehiin ja isyyteen. Oletko mahdollisesti kokenut seksuaalista väkivaltaa isäsi taholta pienenä?
Sulla on pieni muna. Mulla on iso muna, mä hakkaan sut sillä PLÄTS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivallan uhri on useimmiten mies. Sillä ei tunnu olevan väliä tämän ketjun kirjoittajille. Mies joutuu siellä paikallisjunassakin useammin väkivallan uhriksi.
Ja kuitenkin tässäkin ketjussa miehet tuntevat sellaista vihaa satunnaisia naiskirjoittajia kohtaan, että minullekin yksi toivoi r*iskausta ja m*rhaa suohon hukuttamalla.
Eipä tunnu tällaisten kommenttien jälkeen kivalta tulla myöhään illalla pimeällä iltavuorosta kotiin kun tietää, kuinka silmittömän sadistisesti monet miehet vihaavat naisia.
Vali vali. Ihan itse feministit ovat saaneet asian aikaiseksi.
Naisia on vihattu, raiskattu ja tapettu kautta historian, joten miten tämä voi olla feministien aikaansaannosta?
Ryömi vihatrolli takaisin sinne kiven alle mistä esiin luikertelitkin.
Ja kerro tukos vielä miten sun elämää on koskettanut joku torpparin tyttären kohtalo? Historiasta voi kaivaa vaikka minkälaisia kauheuksia, mutta ne ei anna mitään oikeutuksia sulle tänä päivänä.
Ja kenenkäs vika se sitten on, että miehet ei auta naisia, kun feministit itse huutaa että ei tarvi miehiä mihinkään? Vai eikö miesten sovi kuunnella teidän sotahuutoja?
Sitä paitsi miksi auttaa tilanteessa jonka nainen itse aloittaa, varsinkaan jos tilanne ei ole väkivaltainen?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ihan itse nainen ja sanoisin että myös trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Haluaisin vaan sanoa, että oon kirjottanut tähän ketjuun lukuisia kommentteja niin miehenä kuin naisenakin ja niin eri kirjoitustyyleissä että niitä on mahdoton erottaa toisistaan
Nyt vain katson, kuinka maailma palaa
Sama. Olen vain trollaillut näitä miehiä ajan kuluksi
Selittäkää poliisille. Olen laittanut aika monta nettivinkkiä menemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Haluaisin vaan sanoa, että oon kirjottanut tähän ketjuun lukuisia kommentteja niin miehenä kuin naisenakin ja niin eri kirjoitustyyleissä että niitä on mahdoton erottaa toisistaan
XDDDDD NAURAN, poliiseilla on jo aikaa tähän
Missä kuplassa elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehet sai päähänsä, että tästä tilanteesta syytetään miehiä..?
Koska siinä syytetään miehiä
Missä siinä? Uutisessa? Missä kohtaa muka? Ei syytetty miehiä vaan matkustajia
Yksikään nainen ei tee yhtään mitään.
Siis herranjumala, olen 16 ja pystyn silti parempaan keskusteluun kuin sinä. Yksikään nainen ei tee mitään, missä?? Missä nainen ei tee mitään? Usein se on nainen, joka puuttuu tilanteeseen jos näkee ahdistelua. Naisilta vaaditaan yhtä paljon väliintuloa. Oon ite ainakin auttanut muita vastaavissa tilanteissa ja autan edelleen, jopa sua, mies.
Näytö yksikin tapaus missä nainen menee fyysisesti tappelemaan miehen puolesta?
Eikö sinun piätisi olla jo nukkumassa? Vai eikö äiti ole vielä lämmittänyt maitoa?
Pitäisi varmaan, koska huomenna on koe, se on totta mut tän vielä sanon: mies on vahvempi fyysisesti, mies kuuntelee miestä SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ uutisen kaltaisessa tilanteessa.
Jos mä näkisin, että joku nainen hakkaa miestä, totta kai mä puuttuisin koska olen ns. Sen naisen tasolla
Mä en oo vaatinut mitää tasa-arvoa että naisten pitäis nyt pärjätä omillaan. Kostatko sä kaikille naisille vaan muutaman, äänekkään ja vihamielisen naisen takia?
Sieltä se taas tuli. Etuoikeuksia naisille.
Se ei ole miesten ongelma että naiset on heikompia. Se että nainen on heikompi, EI MISSÄÄN tapauksessa tarkoita että naista pitäisi kohdella mitenkään eri tavalla kuin miestä tai että naiselta missään asiassa vaaditaan vähempää kuin mieheltä.
Tasa-arvo on juuri sitä että pystyy samaan ja häneltä vaaditaan sama.
😂😂 Ei saat- voin kuvitella millanen ukko siel kiehuu ihan naama punasena: EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!!!1
Onko sun elämä jotenkin epäonnistunut?
No tarvitseeko tuota edes kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Niillä on kyllä ihan oikeitakin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihan ilmeisesti olet, kun ajatus kokoa ajan kaihertaa mielessä.
Ei, se ei ole normaalia. Voit lakata kuvittelemasta niin. Sinua on kohdeltu väärin.
jos minä 40 vuotiaana setämiehenä olisin koittanut päästä rappusilla istuvien teinityttöjen ohi niin olisiko naiset tai miehet auttaneet ??? tuskin. ihan itse olisin joutunut kömpimään toiselle ovelle. Toki väkivaltatilanteisiin tulisi sitten puuttua, mutta harvalla on siihen kykyä ja taitoa ja tuskin puhumalla saa raivoavaa pahoinpitelijää lopettamaan ellei ole joku toni halmeen kokoinen .
Vierailija kirjoitti:
jos minä 40 vuotiaana setämiehenä olisin koittanut päästä rappusilla istuvien teinityttöjen ohi niin olisiko naiset tai miehet auttaneet ??? tuskin. ihan itse olisin joutunut kömpimään toiselle ovelle. Toki väkivaltatilanteisiin tulisi sitten puuttua, mutta harvalla on siihen kykyä ja taitoa ja tuskin puhumalla saa raivoavaa pahoinpitelijää lopettamaan ellei ole joku toni halmeen kokoinen .
Teinityttönä sanon, että VIHAAN teinityttöjä ja varmasti olisin mulkaissut portaita tukkivaa teiniporukkaa ilkeästi.
Naisilla hankala tilanne kun yhtäältä väkivallan uhka kasvanut mult1kult1miljöössä mutta toisaalta patukkaa niin koukuttavasti tarjolla m0kkap1ntaisten kaverien toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Sama ohje fiksuille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Nämä ovat kyllä ihan oikeita töitä. Aiheesta on tutkimusta ja se otetaan vakavasti myös viranomaistaholla. Toimintaa laajennetaan ja tehostetaan kaiken aikaa.
Vähän netin naisvihasta ja naisvihaajists:
https://www.norden.org/fi/news/raportti-naisviha-kukoistaa-nettifoorume…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivallan uhri on useimmiten mies. Sillä ei tunnu olevan väliä tämän ketjun kirjoittajille. Mies joutuu siellä paikallisjunassakin useammin väkivallan uhriksi.
Ja kuitenkin tässäkin ketjussa miehet tuntevat sellaista vihaa satunnaisia naiskirjoittajia kohtaan, että minullekin yksi toivoi r*iskausta ja m*rhaa suohon hukuttamalla.
Eipä tunnu tällaisten kommenttien jälkeen kivalta tulla myöhään illalla pimeällä iltavuorosta kotiin kun tietää, kuinka silmittömän sadistisesti monet miehet vihaavat naisia.
Vali vali. Ihan itse feministit ovat saaneet asian aikaiseksi.
Niin, kun ovat röyhkeydessään ihan vaatineet sitä, että miehet lopettaisivat naisiin kohdistuvan väkivallan. Sen takia meidät kaikki pitäisi nyt näköjään t*ppaa.
Ja tuon kommentin laillahan naisia kohdellaan monissa maissa ihan yleisesti, otetaan nyt esimerkiksi vailkka Intia jossa tehdään jatkuvasti todella raakoja naisiin kohdistuvia seksuaalimurhia. Eipä siellä feminismi missään näy, mutta silti miehet vain haluavat kiduttaa ja t*ppaa naisia.
Vali vali
Ajatelkaas, jos olisi paikka, jossa miehet ovat aggressiivisia, isoja ja vahvoja homoja, ja te tännekin kirjoittavat miehet joutuisitte elämään siinä paikassa. Miltä tuntuisi jatkuvasti kuunnella niiltä homoilta kommentteja joissa teille toivotaan kaikenlaista seksuaalista ja muuta väkivaltaa? Olisiko "vali vali" jos ne kommentit ahdistaisivat teitä?
Lopeta jo toi valitus aikuinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Nämä ovat kyllä ihan oikeita töitä. Aiheesta on tutkimusta ja se otetaan vakavasti myös viranomaistaholla. Toimintaa laajennetaan ja tehostetaan kaiken aikaa.
Vähän netin naisvihasta ja naisvihaajists:
https://www.norden.org/fi/news/raportti-naisviha-kukoistaa-nettifoorume…
Noi on noita sananvapauden vihollisia. Onneksi ne ei koskaan tule voittamaan
:3 Kiva lukee näitä muunsukupuolisena