Melkoinen muodonmuutos tässä jäbällä 4 vuodessa nörtistä adonikseksi...
https://www.instagram.com/p/Cc_NfVDOwfk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Hyvinmuodostuneet on kyllä lihakset. Yleensä bodarit näyttää pumpatulta ahvenelta
Kommentit (23)
Samaa mieltä kuin 1. Naiset eivät tykkää jos kundi on noin "ripped" kuin jälkimmäisessä. Äijä saa jatkossa enää vain fitnessbimmboja.
Ensimmäinen kuva paljon parempi, oli siinä jo ihan hyvässä kunnossa. Söpö nörttilook miellyttää naisia paljon enemmän kuin tuo bodybuilder pullistelu.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kuin 1. Naiset eivät tykkää jos kundi on noin "ripped" kuin jälkimmäisessä. Äijä saa jatkossa enää vain fitnessbimmboja.
Mikä vika on "fitnessbimboissa"? Tekevät kovaa duunia, pitävät terveydestään huolta ja näyttävät hyvältä. Yleensä ihminen, joka pitää terveydestään huolta on myös henkiseltä puoleltaan paremmassa kunnossa. Kuulostat vain katkeralta...
Luonnollinen muutos jep jep heh! Kun katsoo noita laajentuneita käsien verisuonia niin on ilmiselvää, että vetää anabolisia steroideja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on "fitnessbimboissa"? Tekevät kovaa duunia, pitävät terveydestään huolta ja näyttävät hyvältä. Yleensä ihminen, joka pitää terveydestään huolta on myös henkiseltä puoleltaan paremmassa kunnossa. Kuulostat vain katkeralta...
Mielestäni terveydestään ja kunnostaan huolehtimisessa ei ole mitään vikaa ja on ihan toivottaa. Monilla fitnessihmisillä tärkeintä vaan tuntuu olevan se kropan ulkonäkö eikä niinkään se terveys. Kyllä itsekin haluan henkilön, joka pitää huolta itsestään, mutta en missään nimessä sellaista, että koko ajan postataan selfieitä omasta kropasta johonkin Instagramiin.
T.Eri
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kuva paljon parempi, oli siinä jo ihan hyvässä kunnossa. Söpö nörttilook miellyttää naisia paljon enemmän kuin tuo bodybuilder pullistelu.
Sekoitat kaksi asiaa; esiintymisen ja kropan. Pullistettu kroppa miellyttää paljon enemmän, mutta ei pullistelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni terveydestään ja kunnostaan huolehtimisessa ei ole mitään vikaa ja on ihan toivottaa. Monilla fitnessihmisillä tärkeintä vaan tuntuu olevan se kropan ulkonäkö eikä niinkään se terveys. Kyllä itsekin haluan henkilön, joka pitää huolta itsestään, mutta en missään nimessä sellaista, että koko ajan postataan selfieitä omasta kropasta johonkin Instagramiin.
T.Eri
Voi olla, että en tiedä mitä fitnessbimbo tarkoittaa... Olen 28v, enkä käytä ig:tä, tiktakkeja enkä facebookkeja (tännekkin eksyin ihan työpäivän tylsyyttä karkuun tänään). Oletin, että se meinaa vain ihan tavallista hyvin treenattua naista, ja kommentoija jolle vastasin on vain laiska sohvaperuna joka katkerana haukkuu muita. Ei mulla oo hajuakaan miltä tä postauksen kundi ees näyttää kun tarvii ig käyttäjän.
Siinä vaiheessa kun verisuoneet alkavat näkyä noin selvästi alkaa minun mielestäni näyttämään rumalta.
Onkohan kukaan nähnyt bodarin muuttuvan full stack developeriksi samassa ajassa?
Minä tykkäsin enemmän ennen-kuvasta. Söötti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisadieetit ovat äärimmäisen epäterveellisiä, ja aika monen ura tyssää kilpirauhasongelmiin.
Muutenkin pidän vieraana sitä ajatusta, että treenataan että saisi pyllistellä tuomaristolle. Henkisesti normaali ihminen treenaa siksi, että rakastaa lajia.
Nämä muuten itkeskelee salilla ihan uskomattoman pienien painojen kanssa, varsinkin bikini fitness- tytöt. Kyllä niistä on hyvä kunto kaukana -lihaserottuvuus kun ei korreloi kunnon ja terveyden kanssa juurikaan.
Itse teen toisinaan oheisharjoittelua salilla, ja aina ihan naurattaa ne niiden satujumppapainot, aikuisviihdeparahtelut kun on niin rankkaa treeniä ja pitkä tekoripset -treenatessa.
Kuivattu orava-metodilla pärjännee pitkälle, vrt. MEH
Söpömpi ekassa kuvassa. Mutta olen itekin nörttityttö, niin semmosista tykkään.
Nimimerkin KILTTIYS advicet otettu käytännön toteutukseen. Petersonii, salii, parturii, you know the deal.
Hyvä olisi jossain noiden kahden puolivälissä.
Mun mielestä kumpikaan noista ei ole hyvä, varsinkin tuossa after-kuvassa epämiellyttävän näköinen. Paras olisi sellainen välimuoto, aktiivisen hyvinvointiliikkujan hoikka kroppa.
Tuo kaveri kertoo saaneensa voimaa muutokseen Jeesuksesta.........
Eka oli parempi. Olisi vain leikkauttanut hiukset paremmin ja hankkinut kivemmat lasit tai piilarit.