Minkä ikäinen nainen ei voi enää pukeutua niin avaraan kaula-aukkoon?
Meilä tuli keskustelu aiheesta, että moni koki jossain iässä olevan mautonta sen, että nainen käyttää kovin avaria kaula-aukkoja. Toki se on kiinni tilanteesta ja naisesta itsestään, mutta onko sun mielestä joku ikä milloin ei enää esim. itse koe oloaan mukavaksi/halua käyttää niitä avarimpia kaula-aukkoja?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ääliömäistä esitellä rintavakoaan tai yleensä rintojaan.
Ole hyvä ja kerro mistä saa urheilu/kesätopin josta ei rintavako näy. Pitää olla ilmava, puuvillaa ja takapuolen peittävä pituus. Jos et pysty tähän olet ääliö.
Olen tätä aina pyytänyt näissä ketjuissa, vastaukseksi saan juuri samanlaisen topin mitä jo käytän, pitkän tank topin. Se on vaan vaikea ymmärtää että sama paita mikä pienirintaisella piilottaa rintavaon niin isompirintaisella se paita venyy niin että se ei riitä peittämään.
80G
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole iästä kiinni. Satavuotiaskin voi käyttää avaraa kaula-aukkoa, jos ukosta ei vaan näy tissivaossa yhtään ryppyä! Ensimmäinen ryppy, ja siinä se sitten on. Miehusta umpeen!
Miksi rypyt eivät saa näkyä? Ne ovat ihan luonnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naisilla on rinnat, se ei tarkoita että rasvasilmä tissipervossa olisi mitään kiinnostavaa.
Jokainen pukeutuu niinkuin huvittaa, ei kuulu ihmisten asiat pervolle yhtään.
No eihän se tietenkään kenellekään kuulu, mutta kaikille se kyllä ( ...ja usein: ikävä kyllä) näkyy.
Kyllä uuden seksilain puitteissa olisi pitänyt nostaa suojaikäraja naisten osalta sataan vuoteen, kieltää yli K12 elokuvat ja pelit naisilta ja toisaalta antaa naisten ajaa lasten lipulla julkisissa kulkuvälineissä koko ikänsä.
Yleensä 40-vuotiailla on jo iho sen näköinen ettei kannata käyttää jos ei halua näyttää mahdollisimman vanhalta.
Minä aion lopettaa rintsikoiden käytön 60 vuotiaana.
Annan tisujen roikkua vapaasti ja käytän napaan asti uurrettuja vaatteita.
Jos joku katsoo törrötän huuleni ja maiskuttelen.