Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko näyttäväsi painavemmalta tai kevyemmältä kuin olet?

Vierailija
19.12.2022 |

Olen aina ajatellut että näytän 10kg hoikemmalta. Ja että painoni on oma pieni salaisuuteni. Nyt on käynyt ilmi, että ihmiset näkevät minut juuri sen painoisena kuin olen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun painoin 20 kg vähemmän minulle sanottiin, että älä laihduta enää. Olin silloin vielä lievästi ylipainoinen.

Vierailija
62/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

185/87   monet arvioi n. 70 kiloiseksi. Minulla on kyllä mahaa, mutta ehkä se ei näy. Rajusti urheilua joka tekee raskaaksi.  <- HUOM: siis painavaksi  (pian täällä olisi jokin urheiluvillitys 😂)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun painoin 20 kg vähemmän minulle sanottiin, että älä laihduta enää. Olin silloin vielä lievästi ylipainoinen.

Eli heti sitte päätit lihottaa ittees 20 kilolla.

Vierailija
64/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän näyttäväni painavammalta, mutta silti pidän itseäni pienempänä kuin olen (ylipainoa on 8 kg viralliseen normaalipainon ylärajaan ja noin 15 kiloa omaan ihannepainoon, jossa aiemmin olen voinut hyvin).

Moni tämän painoinen ei vielä ole selkeästi isokokoinen tai ylipainoinen. Minulla on suunnilleen samanpainoinen ystävä, joka treenaa tavoitteellisesti ja vaikuttaa ihan normaalikokoiselta. Hänelle tämä paino on kai luontaisempi, minä taas olen lihonut nopeasti.

Hahmotan olevani paljon isompi kuin hän, mutta silti ajattelen näyttäväni vain vähän pyöreältä... Yllätyn aina siitä kuinka leveä olen, jos näen itseni kauempana olevasta peilistä. Kuvissakin olen selkeästi isompi kuin ajattelen olevani.

Vierailija
65/67 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painavammalta, näen sen itse ja ihmisten arviotkin osoittavat samaan suuntaan. Kiitos vaan geeneille pyöreistä kasvoista ja kaksoisleuasta.

Vierailija
66/67 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut paljon ilkeitä kommentteja ulkonäöstäni sillä olen laiha. Painoni on hieman alipainon puolella ja tiedän tasan tarkkaan miltä näytän. 

Olen kuitenkin tottunut peilikuvaani ja olemukseeni joten en sitä ajattele.  Hyväksyn itseni ja jos joku muu ei hyväksy hänen päänsärkynsä.

Se on vielä ärsyttävämpää, kun vaikka on kaikenmaailman indeksien mukaan normaalipainoinen niin silti saa jatkuvasti kuulla olevansa liian laiha.

Vierailija
67/67 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainon puolella ja melko lyhyt. Käytän vaatekokoa 40 tai L. Jostain syystä minua kommentoidaan aina hoikkana ja jopa lääkäri oli kirjannut potilaskertomukseen, että "hoikka nainen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä