Ajatteletko näyttäväsi painavemmalta tai kevyemmältä kuin olet?
Olen aina ajatellut että näytän 10kg hoikemmalta. Ja että painoni on oma pieni salaisuuteni. Nyt on käynyt ilmi, että ihmiset näkevät minut juuri sen painoisena kuin olen.
Kommentit (67)
Minä näytän painavammalta kuin olen. Näytän ihan sopusuhtaiselta ja normaalin hoikalta, mutta kun painoni laitetaan bmi-laskuriin, niin siitä alkaa kauhistelu.
Ihan jäätävä kasa olen. Sellainen muumien mörkö. Reilusti alipainoisena näytin normaalilta. Suora vartalo ja leveät hartiat.
En tiedä. Pieneksi on kommentoitu koko ikäni. 159cm. ja 56kg. Muutama kilo pitäisi saada pois.
En ole ikinä ajatellut koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran lihoin 11 kiloa ja luulin, ettei kukaan huomaa sitä. Sitten työkaveri yhtäkkiä töksäytti että olet lihonut ainakin kymmenen kiloa. Se tuntui pahalta. Ei pitäisi koskaan kommentoida toisen painoa.
Se oli silti aivan täysin totuudenmukainen kommentti.
Mä luulen olevani painavampi kuin olen. Johtunee siitä, että laihduin hiljattain 65 kilosta 52 kiloon (pituus 167 cm).
Kävin uimahallissa kaverin nähden vaa'alla. Se näytti 102 kg. Olen toki ylipainoinen, mutta myös pitkä ja tiimalasivartaloinen. Kaveri ei meinannut uskoa vaan päivitteli asiaa miten voin painaa NOIN paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran lihoin 11 kiloa ja luulin, ettei kukaan huomaa sitä. Sitten työkaveri yhtäkkiä töksäytti että olet lihonut ainakin kymmenen kiloa. Se tuntui pahalta. Ei pitäisi koskaan kommentoida toisen painoa.
Se oli silti aivan täysin totuudenmukainen kommentti.
Niinpä. Ymmärrän kyllä, että kommentti on tökerö eikä tuota pitäisi kommentoida, mutta ongelma on ylläolevan henkilön. Ei faktasta pitäisi suuttua.
Eri
Herranen aika en todellakaan ole miettinyt!
Siis oikeesti, haloo... 🙈
Olen normaalipainoinen - kuitenkin lähempänä ylärajaa kuin alarajaa ja minuakin sanotaan hoikaksi mitä pidän vähän outona. Varmaan johtuu siitä kun enemmistä kansasta on ylipainoisia.
Tietyissä vaatteissa näytän anorektisen laihalta. Mulla kaikki "läski" on alavatsassa ja reisien yläosassa. Jos laitan vaikka mustan tiukan paidan ja kellohelmaisen polvipituisen hameen, näytän todella laihalta.
Pillifarkuissa näytän normaalipainoiselta, joka siis olenkin.
170cm/59kg
Kuvittelen näyttäväni normaalipainoiselta, koska normaalipainoisena ihmiset valitti päin naamaa, että syönkö mitään (söin, ja paljon söinkin) ja miten olen liian laiha. En ottanut sitä kohteliaisuutena ja olenkin saanut olla nykyään rauhassa, koska olen varmaan jo läski.
Mutta todennäköisesti näytän sellaiselta pulskalta, mulla on siro luusto ja siksi se ei varmaan näy ihan niin paljon ulospäin. Olo on kuitenkin huono ja ylipainoa on joku 10kg.
Näytän just siltä mitä vaaka näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tietyissä vaatteissa näytän anorektisen laihalta. Mulla kaikki "läski" on alavatsassa ja reisien yläosassa. Jos laitan vaikka mustan tiukan paidan ja kellohelmaisen polvipituisen hameen, näytän todella laihalta.
Pillifarkuissa näytän normaalipainoiselta, joka siis olenkin.
170cm/59kg
Toi on totta. Minä olen bmi 23, mutta rinnat ovat I70. Jos laitan löysän t-paidan pienellä pääntiellä, näytän satakiloiselta. Mutta jos korostan vyötäröä, niin näytän ihan hoikalta.
Näytän varmaan kevyemmältä kuin olen ihan saamistani oot niin laiha -kommenteista päätellen. Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen mies, M40/172cm/71kg.
Lihavana näen itseni laihana ja laihana lihavana. Vaaka on ainoa, mikä pitää kiinni todellisuudessa.
Pidin itseäni nättinä kun olin lapsi. Kouluun mentyäni mun päähän taottiin, että olen kaikkea muuta, nyt en halua katsoa itseäni peilistä tai tulla kuvatuksi. Onni oli tuo maskiaika kun pystyin peittämään vastenmieliset kasvoni.
Vierailija kirjoitti:
Röh röh, kehopositiivista joulua ap:lle.
Sinulle toivon terapeuttia tuohon pahaan oloon.
Eri
Kyllä. Kuvia en pahemmin itsestäni ota. Mies otti kaksi viikkoa sitten kuvan ja vatsa oli sellainen tynnyri ja kiva kaksoisleuka. Aloin oikeasti itkemään. Mä en tiedä mitä pitäisi tehdä, että saan itseni taas hoikaksi. Varsinkin tuo kaksoisleuka on aivan kamala. Ihan tosissani suunnittelen kirurgille menoa, että saan edes sen pois.
Pitkään luulin näyttäväni hoikemmalta, koska olin nuorena pieni ja hoikka, niin että ihmiset usein oikein kauhistelivat miten laiha olin, miten pienet sormetkin ja hartiat jne. Jotnekin vaikka keski-ikään mennessä tuli 20 kg painoa lisää, luulin edelleen olevani pieni, siro nainen. Valokuvissa sitten näkyi että on kyllä mahaa ja kaksoisleukaa ja enemmän leveä kuljetus -mallia nykyään.