Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Identtiset kaksoset - onko luonne samanlainen?

Tohtori Jekyll
19.12.2022 |

Onko tietoa identtisten kaksosten luonteista? Ovatko ne samanlaisia, jos kasvavat yhdessä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ovat meillä ainakin kuin yö ja päivä. Tytöt kyseessä.

Vierailija
2/5 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti perusta sama.Yleensä liimautuvat toisiinsa jo vauvana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos toisessa olisi psykopatiaa onko toisessakin?

Vierailija
4/5 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus identtisistä toinen ottaa sellaisen pomoroolin ja toinen myötäilee perässä. Se usein vahvistuu ja jatkuu aikuisenakin.

Vierailija
5/5 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja minun kaksoisveli olemme perusluonteeltamme samanlaiset. Kilttejä, toiset huomioon ottavia ja huomaavaisia, mutta veljeni joka syntyi meistä toisena on aina ollut vilkkaampi erityisesti lapsena ja myös sosiaalisempi. Hän on myös puheliaampi ja tutustuu uusiin ihmisiin nopeammin kuin minä. Minä taas olen aina ollut vähän varautunut varsinkin uusien ihmisten suhteen, jotenkin hitaampi ja enemmän sellainen mietiskelijä. Veljeni esimerkiksi lähti kävelemään jo 10 kuukauden iässä kun taas minä vasta yli 1-vuotiaana, mutta minä taas opin puhumaan aikaisemmin. Veli siis oli melko vilkas lapsi, kun taas minä saatoin keskittyä enemmän vaikka kuvakirjojen katseluun ja legoilla rakentamiseen. Vaikka minä siis opin puhumaan aikaisemmin niin silti veli on meistä yhä se joka puhuu enemmän kun taas minä puhun usein vain kun on pakko. Pysyn usein sivussa tarkkailemassa tilannetta ja mietin tarkkaan mitä sanon ja kenelle sanon.

Te olettekin sitten suuri harvinaisuus. Identtiset kaksoset kun tuppaa olemaan samaa sukupuolta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän