Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Instagram mysteeri

Vierailija
18.12.2022 |

Yksi tyyppi oli käynyt katsomassa mun instastoorit (mulla julkinen tili) hieman sen jälkeen, kun olin sattumalta käväissyt hänen profiilissaan (joka on yksityinen). Hän ei tiedä minua nimeltä mitään kautta, mutta meillä on 1 yhteinen ystävä instassa. Miten ihmeessä hän on osunut minun profiiliini, onko törmännyt minuun esim. ehdotetuissa sivuissa? Eihän hän voi mitenkään tietää, että olen käynyt hänen sivullaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin insta ehdottelee mun seuraajien seuraajia ja ihmisiä joiden kanssa mulla on yhteisiä fb-kavereita

Vierailija
2/5 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä

Elämässähän on juuri silloin asiat hyvin, kun tää on viikonlopun isoin murhe. En haluais tulla nolatuksi, että kyseiselle ihmiselle kävisi ilmi, että olen käynyt hänen profiilissaan. Se olisi ns. liian outoa.

Vierailija
4/5 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mäkin näen ketä mun instastooryt kattoo, miksei hän olisi sua voinut nähdä?

Vierailija
5/5 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mäkin näen ketä mun instastooryt kattoo, miksei hän olisi sua voinut nähdä?

Siis hänellä yksityinen profiili, ei oo näkynyt stoorit mulle. Mutta heti kun olin avannut hänen profiilinsa, hän oli katsonut mun stoorit. Asia on kiusallinen minun kannaltani, en halua leimautua stalkkeriksi.