Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Senaatintorin Tuomaan markkinat mauttomuuden huipentuma

Vierailija
18.12.2022 |

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5598415

Samaa mieltä tämän miehen kanssa. Senaatintorin Tuomaan markkinat ovat suomalaisen mauttomuuden ja huonon tyylitajun huipentuma.

Jouluradion soittaminen sopii ehkä vielä jonnekin markettiin tai ostarille, mutta ei todellakaan Senaatintorin historialliseen ja arvokkaaseen miljööseen! Ja tämän takia lasten karuselli pyörii äänettömänä!

Helsinki on todella lapsivihamielinen kaupunki.

Ja tuota äänisaastetta kun tulee joka tuutista, samoja typeriä joulurenkutuksia, niin pitääkö niitä vielä Senaatintorillakin huudattaa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noista mitään ostaa? Jotain kamalia villasukkia ja savesta tehtyjä tonttuja

Esimerkiksi minä. Ostin lapaset ja sinappia.

Vähän erikoisempi joulu menyy. Lapaset sinappi kuorrutuksella. Mutta mikäs siinä.

Vierailija
22/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valitusta taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla myynnissä Brunbergin marmelaadia tai jotain marmelaadia? Kaipaan nimenomaan Brunbergin marmelaadia. Mistäköhän Helsingissä, Espoossa tai Vantaalla tuota myydään? Porvooseen en nyt pääse tuota ostamaan.

Vierailija
24/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomen joulutoreilla nuo kiskat on tuollaisia ankeita paskahuusseja? Olen nähnyt ulkomailla ihan muunlaisiakin ratkaisuja. Olen käynyt ulkomailla.

Siellä kauppiaat satsaavat, täällä niiden idea on "rahat pois rahvaalta". Eivät osaa / viitsi tippaakaan panostaa markkinointiin.

Vierailija
25/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noista mitään ostaa? Jotain kamalia villasukkia ja savesta tehtyjä tonttuja

Esimerkiksi minä. Ostin lapaset ja sinappia.

Vähän erikoisempi joulu menyy. Lapaset sinappi kuorrutuksella. Mutta mikäs siinä.

Sinäkö haet kunkin tuotteen eri reissulla kaupasta? Aika stnan yksinkertainen olet.

Vierailija
26/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla myynnissä Brunbergin marmelaadia tai jotain marmelaadia? Kaipaan nimenomaan Brunbergin marmelaadia. Mistäköhän Helsingissä, Espoossa tai Vantaalla tuota myydään? Porvooseen en nyt pääse tuota ostamaan.

https://brunberg.fi/verkkokauppa/?gclid=CjwKCAiAkfucBhBBEiwAFjbkrxI7Lyi…

Vierailija
27/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystähän noilla markkinoilla oli saada Suomeakin eurooppalaiseen kantaan, mutta ei ihan kyllä onnistunut. Keski-Euroopassa noilla markkinoilla myydään hehkuviiniä ja kivaa syötävää. Meillä jostain syystä kalakukkoja ja villasukkia. Kuka ihmeessä haluaa ostaa maalaisten matkaevästä Senaatintorilta?

Vierailija
28/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpi kulkisi luurit päässä omaa musiikkia kuunnellen jos ei muu kelpaa, mutta sultahan ei onnistu niin monimutkainen asia. Valittaa osaat.

Vierailija
29/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just mietin, että mitähän siellä myydään. Kuulostaa hyvältä. Pitää poiketa käymään.

Vierailija
30/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta taas.

Sitä sanotaan kritiikiksi. Sinun viestisi taas oli valitusta.

Vierailija
31/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritystähän noilla markkinoilla oli saada Suomeakin eurooppalaiseen kantaan, mutta ei ihan kyllä onnistunut. Keski-Euroopassa noilla markkinoilla myydään hehkuviiniä ja kivaa syötävää. Meillä jostain syystä kalakukkoja ja villasukkia. Kuka ihmeessä haluaa ostaa maalaisten matkaevästä Senaatintorilta?

Taidat vihata suomalaista kulttuuria. Ei sun ole pakko Suomessa asua.

En toisaalta usko että uskallat markkinoille, koska siellähän on ihmisiä.

Vierailija
32/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomen joulutoreilla nuo kiskat on tuollaisia ankeita paskahuusseja? Olen nähnyt ulkomailla ihan muunlaisiakin ratkaisuja. Olen käynyt ulkomailla.

Siellä kauppiaat satsaavat, täällä niiden idea on "rahat pois rahvaalta". Eivät osaa / viitsi tippaakaan panostaa markkinointiin.

Helsingin kaupunki vastaa myyntikojuista, eivätkä kauppiaat. Sinne ei saa omaa hienompaa myyntikojua viedä. Että taas haukutte väärää tahoa.

Vierailija
33/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta taas.

Sitä sanotaan kritiikiksi. Sinun viestisi taas oli valitusta.

Pyysikö joku sulta kritiikkiä? Ei.

Kiinnostaako jotakuta sun kitinä? Ei.

Muuttuuko jokin kitinäsi jälkeen? Ei.

Vierailija
34/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt noilla markkinoilla joka vuosi. Joka vuosi toivon, että oppisivat myymään sitä hehkuviiniä ja heittäisivät ne kalakukot kolera-altaaseen.

Vierailija
35/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin kaupunki vastaa myyntikojuista, eivätkä kauppiaat. Sinne ei saa omaa hienompaa myyntikojua viedä. Että taas haukutte väärää tahoa.

Sen saa ja voi koristella, vaan kun nämä mohnot maalaiskauppiaat eivät viitsi, eivät osaa. Kaupunki tarjoaa raamit, joita voi ihan itse modata.

Vierailija
36/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan. Emme ole nyt Keski-Euroopassa.

Mikset matkusta sinne?

Aiempina vuosina joulumarkkinoille on kyllä myyty hehkuviiniä. Outoa, ellei nyt ole mitään ruoka- ja juomatarjontaa. Oliko edes glögiä?

Vierailija
37/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://brunberg.fi/verkkokauppa/?gclid=CjwKCAiAkfucBhBBEiwAFjbkrxI7Lyi…

En kysynyt tätä, enkä rupea tuolla tavalla marmelaadia tilaamaan. Olisin vain halunnut tietää, onko noilla markkinoilla myynnissä marmelaadia. Ehkä ostan sitten vain Prismasta Fazerin Finlandioita rasian.

Vierailija
38/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt noilla markkinoilla joka vuosi. Joka vuosi toivon, että oppisivat myymään sitä hehkuviiniä ja heittäisivät ne kalakukot kolera-altaaseen.

Mä tykkään kalakukosta ja hehkuviiniä saat lähibaarista. Sun märinä ei muuta mitään kun kiusaat sillä ihmisiä, joilla ei ole mitään tekemistä torimyynnin kanssa. Esitä toiveesi myyjille. Ai ju, ethän sä saa suutas auki, koska ihmiset.

Olet noin 12-14-vuotias henkisesti. Varastelemassako käyt siellä?

Vierailija
39/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin arkipäivänä ennen lounasaikaa ja yhtään ei jäänyt mieleen musiikki. Ohi ajavat ratikat ja turistien mekastus ylitti kyllä taustamusiikin keveästi.

Vierailija
40/49 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista nauttii perinneruoistamme, kuten kalakukosta. Huomaahan sen siitäkin, että saksalaisperäinen markettiketju myy niitä. Käytkö sielläkin haaveilemassa niiden heitosta Kolera-altaaseen? Mitä jos vaan keskittyisit muihin myytäviin? Kalakukot muodostavat ehkä prosentin joulutorin tarjonnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi