Mieheni väittää minua alkoholistiksi - muutama lasi viiniä.
Mieheni kehtaa väittää minulla olevan ongelma, sillä juon muutaman punkkulasin joka ilta. Sehän on vaan viiniä ja määrä ei ole suuri. Punkku on muutenkin terveellistä.
Kommentit (32)
No paljonko kertyy viikossa annoksia? Rypälemehussa olisi muuten sama määrä flavonoideja.
Max. kaksi lasillista -yritä päästä siihen määrään jos et voi olla ilman.
muutama pullo on sopiva annos illassa
Tule tänne naapuriin tissuttelemaan, tylsä se miehesi kun tuollainen kyttääjä.
Minun vaimoni väittää minua retkuksi kun juon päivittäin tenttua, vaikka eihän se vielä retkuksi tee jos vähän renttuillaan.
Pystytkö olemaan yhden illan juomatta ilman että menee kiemurteluksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, missä menee raja?
Mikään määrä ei ole turvallista eikä suositeltavaa. Lasillisen terveyshyödyt saa alkoholittomastakin.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni väittää minua retkuksi kun juon päivittäin tenttua, vaikka eihän se vielä retkuksi tee jos vähän renttuillaan.
Kiellä sanan retku käyttö ja vaadi että käyttää sanaa renttu. Asia ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin.
Ap
Viinin juonti naisella on red flag.
Vierailija kirjoitti:
Max. kaksi lasillista -yritä päästä siihen määrään jos et voi olla ilman.
Minä ja mieheni juomme vain lasillisen viiniä jouluaterialla. Muuten emme juo, vain lasillinen viiniä jouluaterialla.
Vierailija kirjoitti:
No paljonko kertyy viikossa annoksia? Rypälemehussa olisi muuten sama määrä flavonoideja.
Yksi annos 12 cl eli vain noin 1 dl. Eli ei lasillistakaan. Opiskelukaverini veti viinipullon illassa ja turposi. Naiset alkoholisoituvat helpommin ja nopeammin.
Ei kai tuossa ongelmaa ole jos on koko ajan kännissä.
Tuu mun luo.
Juodaan yhdessä pari lasii viinii.
Täällä epsanjassa näkyy osa kiskovan jo aamiaisella vinkkua ja sitte siestalle kurvataan järkiään juomaan kaljaa autolla. Nyt tuolla vasta juomingit alkaaki, ku on viikonloppu. Tämänki kerrostalokompleksin ympärillä kolme yökerhoa ja kaikkiin jonot sisälle parin-kolmen tunni päästä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että kuukausi tai pari.
Niin no. Miksi miehesi on sitten kanssasi jos se on hänelle ongelma ja se on liikaa? Oletko kysynyt.