Millaista lahjaa et halua?
Kommentit (27)
Mitään salmiakkia. Enkä lakritsia ja suklaata sotkettuna yhteen.
Aineetonta lahjaa eli lahjoitus johonkin nimissäni, haluan itse valita mihin lahjoittaisin, en myöskään halua että puolestani lahjoitetaan lehmä/vuohi/kana/kaivo tms afrikkaan.
En halua itsetehtyä ruokalahjaa enkä itsetehtyjä villasukkia.
Näkkäriä, mainoskassia, hesen lahjakorttia, "herkkukoria" jossa jotain karseaa sinappia. Suklaat, kynttilät, villasukat yms. käy sen sijaan oikein hyvin.
Kaikki lahjat käy mulle, paitsi nämä "aineettomat".
Vaatetta tai suklaata. Vaatteet on aina väärän laisia ja makea kasvattaa syöpää, eikä hampaat tykkää.
Sellasta "ostinpa ny jonkun krääsän kun en mitään keksinyt ja lahja pitää olla ". Mieluummin jättää antamatta.
En halua korua enkä muutakaan tarpeetonta. En halua suklaata, koska en sitä juuri syö. En halua hierontalahjakorttia.
Vierailija kirjoitti:
Iphone 13.
Totta, minulekkaan ei kelpaa tuollainen vanha malli! Kyllä sen pitää olla uusinta mallia, mitä lahjaksi kehtaa antaa.
Mitään koriste-esinettä. Tai mitään, mistä voi sanoa bling bling.
Mikä vaan, mutta sen on oltava henkilökohtainen. Esim. Keittiö härpäkkee, astiat yms.tulee kaikkien yhteiseksi. Rakkaudella annettu suklaalevykin on hyvä.
Lahja pitää olla tarpeeksi käytännöllinen ja tarpeellinen. Muuten sitten on sama lahjoittaa johonkin keräykseen ne krääsään käytettävät roposet.
Vierailija kirjoitti:
En halua itsetehtyä ruokalahjaa enkä itsetehtyjä villasukkia.
Itse tehdyt villasukakat ovat tosi arvokkaita kun ensinnäkin villa langat ovat järkyttävän kalliita ja mikä tuntimäärä menee niiden kutomiseen.
Naaman eteen työnnettyä lanttulaatikkokulhoa ja piimäisen suun mongertamaa "Otatko?" - sanaa.
2-laatuista, eli sekunda näkkileipää.
Koriste-esineitä, enkä myöskään mitään ISOKOKOISIA tavaroita, jotka vievät kodissa tilaa.
Aasia jonnekin kehitysmaahan