En oo käyny ravintoloissa sen jälkeen, kun tupakointikielto tuli. Ei huvita haistella pierun, hien, parfyymin ja huuhteluaineen sekoitusta.
Kommentit (23)
Juu, häivytti muut ikävät tuoksut. "Puhdisti" ilmaa.
Omat lapseni ovat kertoneet tuosta paskanhajusta. Luulin vitsiksi, kun itse olen sitä ikäluokkaa, jolloin haisi tupakka, sikari ja hajuvedet. :D
Vierailija kirjoitti:
Koskas se tuli, 1990-luvun lopussa?
Olikohan v. 2007.
Juu muistan kuinka mukavaa oli kömpiä puhtaisiin lakanoihin tunkkaisessa tupakan tuoksussa.
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan, että ainakin 2004 sai vielä tupakoida baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Ensin tuli se ns fiksu sääntö, että vain tiskillä sai polttaa. Voi miten huomaavaista työntekijöille. :D
Tupakka-aikoina oli ikävä käydä tupakoimattomana ja vesilinjalla ravintoloissa, kun aamulla oli krapulamainen jyske päässä tupakansavun (ja melun?) takia,vaikkei ollut juonut pisaraakaan alkoa.
Eivätkö ihmiset enää peseydy kun menevät ravintolaan?
Sama täällä, vedän nykyään röökit olohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tuli se ns fiksu sääntö, että vain tiskillä sai polttaa. Voi miten huomaavaista työntekijöille. :D
Ei tuollaista tiskitupakointisääntöä ole ainakaan meilläpäin koskaan ollut missään baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ihmiset enää peseydy kun menevät ravintolaan?
Luultavasti, mutta olut ja muu alkoholi tuottaa kaasuja. Niitä päästellään pitkin iltaa ja silloin kun viimeinenkin savukone on sammunut, niin pieruhan siellä haisee.
En myöskään koska aatellut että mennyt lakien takia touhu ihan sekoiluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista tiskitupakointisääntöä ole ainakaan meilläpäin koskaan ollut missään baarissa.
Todennäköisesti liittyi siihen, että ravintola sai rajata alueet, missä voi polttaa. Täällä moni ravintola päätti rajata sen ensin tiskille. Myöhemmin tuli toki ne tupakkakopit.
Vierailija kirjoitti:
Juu muistan kuinka mukavaa oli kömpiä puhtaisiin lakanoihin tunkkaisessa tupakan tuoksussa.
Itsekin tupakoin, mutta baari-illan jälkeen oli ihan automaatio laittaa takki henkariin ja ulos tuulettumaan. Hiukset haisi myös tosi vahvasti röökiltä. Aamulla suihkuun ja puhtaat lakanat.
Tanssilattian ympärillä aina leijuu pierunhaju.
En ole baarissa kyllä paskan hajua haistanut
Ne on nämä African-Arabian Nights -mestat joissa paska haisee.
No kyllähän se paska joskus baareissa vähän haiskahtaa (kun jengi piereskelee), mutta ei se haju sentään hiuksiin ja vaatteisiin tartu. Vanhaan "hyvään" aikaan sai palata baari-illan jälkeen kotiin aina yltäpäältä tuhkakupilta haisten. Mieluummin siedän satunnaista paskanhajua.
Ei tarvitse käydä, ellei tykkää. Itse en kävisi, jos olisi tupakansavua.