Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli satakiloisen naisen aviomies luuseri ?

Vierailija
12.11.2006 |

Kunhan tässä yömyöhään pohdiskelin seuraavia liikkeitäni..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan luuseri on se, joka ei auta vaimoa laihduttamaan.

Vierailija
2/7 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen sijaan luuseri on se, joka ei auta vaimoa laihduttamaan.

Jos mun mies rupee antamaan mulle laihdutusvinkkejä niin tietää kyllä mitä vinkkejä alkaa täältä suunnalta tulla. Jos ei miellytä niin vaihtakoon akkaa. Näin ajattelen minä, muista en tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies pitää pyöreistä naisista tai lihavista. Eivät vain ystävien ja muiden arvostelun vuoksi uskalla seurustella sellaisen kanssa.

Vierailija
4/7 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 100 kilon paino on naiselle huomattava terveysriski eikä pelkästään ulkonäkökysymys. En tarkoita, että miehen pitäisi jaella vinkkejä tai huomautella painosta, vaan olla tukena laihdutusprosessissa, jos nainen tahtoo itse laihtua.

Vierailija
5/7 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tosin myös pitkä (195), mutta painoa taitaa olla noin 110 kg. Pelkkää läskiä ei tosin ole, kun on aika lihaksikas.

Itseäni ahdistaa kyllä enemmänkin keskinkertaiset ihmiset kuin ylipainoiset, rumat, lyhyet, kaljut tms. Suurin kauhukuva olisi olla tyhmänä pitämäni miehen kanssa naimissa. Jos olisin mies, olisi varmaan sama pelko...

Vierailija
6/7 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni painaa minua 10kg vähemmän ja häntä häiritsee omat läskinsä ei minun. Sen sijaan meidän 5v poika on ostamassa mulle tv-shopista vatsalihaslaitetta ja luennoi minulle terveellisestä ja hyvistä elämäntavoista, että tuntisin itseni elinvoimaisemmaksi ja virkeämmäksi. Lisäksi olisi hyvä jos olisin yhtä hoikka kun kaverin äiti : ) Erittäin huolestunut hän oli pullottavasta vatsastani kun olin viimeisilläni raskaana ja esitteli minulle tehokkaita vastalihasliikkeitä : D

Vierailija
7/7 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon perustelut ei auta. on ihan eri asia olla pyöreä (esim 10 kg ylipainoa) kuin massiivisen lihava, siinä ei ole mitään hyvää.