Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkasin torkkupeittoon pään mentävän aukon

Vierailija
17.12.2022 |

se on lämmin "pontso" pitää sisällä jos kylmää. Suosittelen sinullekkin paleleva ihminen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin, kun luin otsikon :D Mutta siis miten ihanaa! Voisihan tuota oikeasti kokeilla. Nättiähän siitä ei tule, mutta...

Vierailija
22/23 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi, jos sillä saa uusiokäyttöön +60C:ssa pesukoneessa huovutetun villaviltin.

Meilläkin mies tuikkasi kalliin villaviltin koneeseen, 60 astetta on esiasetuksena ja sillä hurautti menemään. Tuloksena tosi tiivis plätty, voisi käyttää koiran petinä. 

No mut meillä saatiin selluloosa-kyllästetty viltti. Laitoin villaviltin pesukoneeseen 30 astetta ja pesukoneen päälle, villaohjelman sijaan laitoin normaali ohjelman kun halusin pestä sen kunnolla.  Kun ohjelma oli mennyt ja avasin koneen, yllätys oli melkoinen. Viltti oli turvonnut kummallisen näköiseksi ja oli oudon tuntuinen. Nostin pois ja katsoin, kun outoja vaaleanruskeita hitusia oli mennyt sinne villan sisään ja juuttunut kiinni, se näytti vanhanaikaiselta vaahtomuovipatjalta. yritin nyppiä niitä irti mutten saanut, pari lähti ja tajusin, että sehän on märkää paperia, ihan koko viltti täynnä. Samalla huomasin, että miehen vessalukemistona ollut Aku Ankan taskukirja oli hävinnyt kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jokin viitan ja pontson sekoitus joka olisi varmasti lämmin, mutta se on niin karkeaa että pistelee hirveästi jos vähänkin koskee ihoa. En ole edes herkkähipiäinen ja käytän villaa ihoa vasten. Sitä ei voi. Sain sen ja varmaan edellinen omistaja totesi myös että ei voi käyttää.

Minä käytän tuollaista kovilla pakkasilla ulkona. Koiran on päästävä kakkalenkille, niin vetäisen vielä takin päälle jättipontson, niin tarkenen paremmin. Se on sen verran iso, että ylettyy polviin asti, niin suojaa minulla pakkaselle herkät reisien etuosatkin (olen joskus palelluttanut ne, niin ottavat äkkiä ikävää pakkasessa).

No tuo ei oo kyllä mieleen tullu. Pukea se mokoma pisteliäs ulkovaatteiden päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi