Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko iloinen 20 € Hesburgerin lahjakortista jouluna?

Vierailija
17.12.2022 |

Vaikea nyt nähdä miksi lahjanantaja ajatteli että "tarvitsen" tuollaista...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen? No en, mutta toki otttaisin vastaan ja lahjoittaisin jollekin tarvitsevalle.

En syö roskaruokaa joten hukkaan menisi minulla.

Ihme jeesustelijoita taas ketjut täynnä näin joulun alla. Kai sieltä nyt voi hakea vaikka salaatin tai vaikka sitten hitto kahvin. Ei sitä lahjakorttia tarvitse kerralla käyttää.

Vierailija
22/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella iloinen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin iloinen. Ruoka ei ole roskaruokaa koskaan. Hyvä lahja.

Vierailija
24/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Voisin itse päättää mitä otan.

Vierailija
25/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen Burger Kingin asiakkaita ja siitä ei neuvotella.

Vierailija
26/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikeastaan, koska en koskaan käy sellaisissa paikoissa, missä myydään jotain hiilihytraatti-rasvamössöä, missä ei ole mitään tärkeitä ravintoaineita kuten proteiinia, kuituja, hivenaineita ja vitamiineja juuri yhtään.

Vierailija
27/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Hesen lahjakortti on kyllä enemmän sellainen mikä annetaan jollekin teinille eikä aikuiselle ihmisille, mutta kaiketi jos lahjansaaja on suuri hesefani niin ihan ok.  

Vierailija
28/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuen henkilöstä tuollaisen hankinta on periaatteessa varma hankinta - menee käyttöön ja ehkä hieman ilahduttaa saajaansa.

Mielestäni ei ole varma hankinta jos ei tunne saajaa, aika moni haluaa vältellä pikaruokapaikkoja.

Vierailija
29/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lahjoja, joten kai mikä tahansa olisi kiva. En ole koskaan käynyt hesessä, on vähän kalliita noi ruokapaikat minulle, joten tulisipa sekin kerran koettua. Paikkakunnalta sellainen kuitenkin löytyy, muita ketjuja ei.

Vierailija
30/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Jos et itse käytä, lahjoita jollekin köyhälle kadulla.

Vierailija
31/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään suuria tunteita herättäisi, mutta kyllä se käytettyä tulisi.

Vierailija
32/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmänkin hämmentynyt. Luulisi lahjan antajan tuntevan mua sen verran että tietäisi etten yleensä Hesessä tms. käy.

Vierailija
33/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin kyllä lahjasta, mutta en ilahtuisi, koska en tekisi sillä mitään. Lahjoittaisin sen heti sopivassa tilanteessa naapurihuoneen tyypille, joka siellä ilmeisesti käy.

Vierailija
34/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin kyllä, mikä vaan lahja on kiva kun sehän tarkottaa, että antaja on ajatellut sinua ja tullut tulokseen, että ansaitset lahjan.

Hesen lahjakortti menis mulla kyllä hyvinkin nopeesti käytöön kun välipäivinä on tullut tavaksi ostaa hampparit ruoaksi.

Vierailija
35/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Lapsen kanssa helppo käydä syömässä valmista ja lapselle se on juhlaruokaa. Kiittäisin.

Vierailija
36/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo!! N35

Vierailija
37/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN ! Se on liian kaukana minusta , Lähin Hesburger lisäksi olen allerginen niin monelle ruoka aineelle että menisi hukkaan!

Hesestä saa gluteenittoman hampparin ja voit ottaa sen ilman juustoa niin on maidotonkin. Mäkkäri työntää maitoa joka kastikkeeseen.

Vierailija
38/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jäisi käyttämättä. Syy: lähtemisen vaiva (auton putsaus lumesta), parkkimaksut.

Tilaan tarvikkeet kotiin ja teen itse parempia hampurilaisia.

Vierailija
39/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole Hesellä parkkimaksua. Yksi Hese on kauppakeskuksessa ja toinen ilmaisen parkkipaikan vieressä. Autolla kannattaa ajaa talvella päivittäin.

Vierailija
40/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu, että keneltä. Ei-niin-läheiseltä ihmiseltä tai vaikka töistä tuo olisi ihan kiva pikku muistaminen. Inflaation aikana kelpaa kaikki ilmainen ruoka ;)

Jos poikaystävä tai äiti antaisi pelkästään tuollaisen lahjaksi niin ihmettelisin kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi