Olisitko iloinen 20 € Hesburgerin lahjakortista jouluna?
Vaikea nyt nähdä miksi lahjanantaja ajatteli että "tarvitsen" tuollaista...
Kommentit (48)
Kyllä olisin iloinen. Ruoka ei ole roskaruokaa koskaan. Hyvä lahja.
Olisin. Voisin itse päättää mitä otan.
En, olen Burger Kingin asiakkaita ja siitä ei neuvotella.
No en oikeastaan, koska en koskaan käy sellaisissa paikoissa, missä myydään jotain hiilihytraatti-rasvamössöä, missä ei ole mitään tärkeitä ravintoaineita kuten proteiinia, kuituja, hivenaineita ja vitamiineja juuri yhtään.
Mielestäni Hesen lahjakortti on kyllä enemmän sellainen mikä annetaan jollekin teinille eikä aikuiselle ihmisille, mutta kaiketi jos lahjansaaja on suuri hesefani niin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Riippuen henkilöstä tuollaisen hankinta on periaatteessa varma hankinta - menee käyttöön ja ehkä hieman ilahduttaa saajaansa.
Mielestäni ei ole varma hankinta jos ei tunne saajaa, aika moni haluaa vältellä pikaruokapaikkoja.
En saa lahjoja, joten kai mikä tahansa olisi kiva. En ole koskaan käynyt hesessä, on vähän kalliita noi ruokapaikat minulle, joten tulisipa sekin kerran koettua. Paikkakunnalta sellainen kuitenkin löytyy, muita ketjuja ei.
Kyllä.
Jos et itse käytä, lahjoita jollekin köyhälle kadulla.
Ei nyt mitään suuria tunteita herättäisi, mutta kyllä se käytettyä tulisi.
Olisin enemmänkin hämmentynyt. Luulisi lahjan antajan tuntevan mua sen verran että tietäisi etten yleensä Hesessä tms. käy.
Kiittäisin kyllä lahjasta, mutta en ilahtuisi, koska en tekisi sillä mitään. Lahjoittaisin sen heti sopivassa tilanteessa naapurihuoneen tyypille, joka siellä ilmeisesti käy.
Ilahtuisin kyllä, mikä vaan lahja on kiva kun sehän tarkottaa, että antaja on ajatellut sinua ja tullut tulokseen, että ansaitset lahjan.
Hesen lahjakortti menis mulla kyllä hyvinkin nopeesti käytöön kun välipäivinä on tullut tavaksi ostaa hampparit ruoaksi.
Olisin. Lapsen kanssa helppo käydä syömässä valmista ja lapselle se on juhlaruokaa. Kiittäisin.
Vierailija kirjoitti:
EN ! Se on liian kaukana minusta , Lähin Hesburger lisäksi olen allerginen niin monelle ruoka aineelle että menisi hukkaan!
Hesestä saa gluteenittoman hampparin ja voit ottaa sen ilman juustoa niin on maidotonkin. Mäkkäri työntää maitoa joka kastikkeeseen.
En, jäisi käyttämättä. Syy: lähtemisen vaiva (auton putsaus lumesta), parkkimaksut.
Tilaan tarvikkeet kotiin ja teen itse parempia hampurilaisia.
Ei täällä ole Hesellä parkkimaksua. Yksi Hese on kauppakeskuksessa ja toinen ilmaisen parkkipaikan vieressä. Autolla kannattaa ajaa talvella päivittäin.
Vähän riippuu, että keneltä. Ei-niin-läheiseltä ihmiseltä tai vaikka töistä tuo olisi ihan kiva pikku muistaminen. Inflaation aikana kelpaa kaikki ilmainen ruoka ;)
Jos poikaystävä tai äiti antaisi pelkästään tuollaisen lahjaksi niin ihmettelisin kyllä.
Ihme jeesustelijoita taas ketjut täynnä näin joulun alla. Kai sieltä nyt voi hakea vaikka salaatin tai vaikka sitten hitto kahvin. Ei sitä lahjakorttia tarvitse kerralla käyttää.