Tympeää käydä kaupassa
Kun saa joka päivä haistella ympärillään vanhan viinan ja tupakan lemua. Mikä ihmisiä vaivaa? Miksi pitää keskellä arkipäivää deekuilla ja roikkua Salen kassajonossa haisemassa muutaman olut- tai lonkerotölkin kanssa? Myrkytätte kanssaihmisten hengitysilman ja vielä kehtaatte lisäksi öykkäröidä kaupan työntekijöille ruuhkassa, kun jono ei vedä tms. Itse takkuatte sitten maksukorttinne tai pennosienne kanssa kassalla jonon tukkona. Kyllä tympäisee, kun väsyneenä ja nälkäisenä työpäivän päälle poikkeaa lähimarketissa, niin kaupan aula ja kassajono kuhisee näitä kalja- rööki- ja viinasieppoja. Ettekö voisi vain kadota jonnekin metsien siimeksiin pois näkyviltä ja haudutella kiljunne itse?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista ongelmaa ole, mitä ap väittää. Missä asut? Menen Prismaan,Tokmannille tai Lidliin, ei näy tuota ap:n ongelmaa. Vika on omassa päässäsi. Valitsen itse tuotteeni, samalla tapaan tuttuja.
Asun kaupungin keskustassa ja haluan myös asioida - siististi ja sivistyneesti - keskustan kaupoissa. Onko liikaa vaadittu? Ei ole autoa enkä siis ajele minnekään lähiöiden kauppakeskittymien jättimarketteihin ja lapsiperhehelvetteihin ostoksille.
Huolestuttavan suuri osa ihmisistä ei tajua huolehtia siisteydestään ja hygieniastaan nykyään. Sitten tullaan haisemaan likaisena ja viinan ja röökin huuruisena tungoksiin - kaupassa ja muualla - ja kuvitellaan, että heidän seuransa on jotenkin miellyttävää muille. Pitäisi olla joku deekuvero näille sottapekka-kakkahousuille.
Vierailija kirjoitti:
Kiva se on penkeillä istua muiden janoisten kanssa. Välillä kerätään kolehti ja meno jatkuu.
Joku kaunis päivä joku toivottavasti hivauttaa arsenikkia tms. teidän tenupulloihinne, niin maailma pelastuu ja siistiytyy. Sitä odotellessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa me kassatkin siellä haistellaan heti aamusta. Ja siihen päälle muut sekopäät, jotka eivät edes tiedä onko nyt ilta vai aamu ja ne on sitä joukkoa jotka eivät vanhalle kaljalle tai viinalle haise.
En tajua kuinka jaksatte!!
Toki itse olen turhautuneena huomannut, että kassatyöntekijöiltä ei enää riitä paukkuja meidän normaalien ihmisten huomiointiin eikä edes tervehtimiseen, kun energiat menevät näiden sekopäiden kanssa lässyttämiseen ja p-jauhantaan. On useamman kerran käynyt tämänkin viikon aikana niin, että itse en saa edes katsetta eikä tervehdystä kassatyöntekijältä, kun edessä tai takana jonossa huomion vie joku laitapuolen "vakioasiakas". Ei sillä, että oma elämä tästä menisi pilalle, mutta jotenkin surullista.
Lopeta vinkuminen! Kassaihmisetkin ovat vain ihmisiä. Ymmärrän jos eivät jaksa sanoa hei sadoille tyypeille päivässä. Samoin itse en jaksaisi tervehtiä kauppojen työntekijöitä, mutta pakko jos tervehtivät minua.
Ovat joo, mutta kannattaisi käyttää aika ja energia ennemmin normaaleihin hyväkäytöksisiin ihmisiin ja jättää juopot vähemmälle huomiolle. Tulee nimittäin tavan tallaajalle fiilis, että olette jo bestiksiä puliukkojen kanssa?!? Ei näytä hyvältä eikä anna hyvää kuvaa teistä eikä kaupan tasosta.
Minä käyn kaupassa miltei päivittäin enkä tunnista AP:n ongelmaa lainkaan.
En edes muista milloin olen viimeksi haistanut viinata haisevan ihmisen.
Missä spurgulassa AP asuu?
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn kaupassa miltei päivittäin enkä tunnista AP:n ongelmaa lainkaan.
En edes muista milloin olen viimeksi haistanut viinata haisevan ihmisen.
Missä spurgulassa AP asuu?
Taidat itse tissutella niin, että ei muiden alkoholihuurut enää ota nenään.
Viereisen laarin ostoksista ei valitettavasti voi päätellä mitään: ehkä loput ostetaan toisesta kaupasta, ehkä loput ruoat odottavat valmiiksi kotona tai naapuri syö enimmät ruokansa muualla kuin kotona.