Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tympeää käydä kaupassa

Vierailija
16.12.2022 |

Kun saa joka päivä haistella ympärillään vanhan viinan ja tupakan lemua. Mikä ihmisiä vaivaa? Miksi pitää keskellä arkipäivää deekuilla ja roikkua Salen kassajonossa haisemassa muutaman olut- tai lonkerotölkin kanssa? Myrkytätte kanssaihmisten hengitysilman ja vielä kehtaatte lisäksi öykkäröidä kaupan työntekijöille ruuhkassa, kun jono ei vedä tms. Itse takkuatte sitten maksukorttinne tai pennosienne kanssa kassalla jonon tukkona. Kyllä tympäisee, kun väsyneenä ja nälkäisenä työpäivän päälle poikkeaa lähimarketissa, niin kaupan aula ja kassajono kuhisee näitä kalja- rööki- ja viinasieppoja. Ettekö voisi vain kadota jonnekin metsien siimeksiin pois näkyviltä ja haudutella kiljunne itse?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä olen jo jonkin aikaa Odaillut kaikki ostokseni suoraan kotiovelle. Säästyy aikaa ja vaivaa, eikä tarvitse käydä kaupassa ollenkaan, kun Odalta saa kaiken tarvittavan.

Kaikilla ei ole puolisoa maksamaan ne kotiin tilatut tuoteet!Ei se kuljetuskaan ilmaista ole!

Vierailija
22/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuinalueen valintakysymys. Oikein tajusin tätä lukiessa, että tosi harvoin on nykyään tuollaisia ongelmia, ei ole ikävä! Ja tiedän hyvin, mistä on kyse, olen jopa kaljaa ja röökiä aikoinani noille sankareille itiksessä myynyt opiskeluaikanani.

Samaa mietin. Käyn kaupassa noin 2-4 kertaa viikossa ja en ole havainnut ap:n ongelmaa oikeastaan ollenkaan.

Missä ihmeen dokulassa ap oikein asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paikallisessa kauppakeskuksessa juopot notkuvat ja päivystävät ruokakaupan viereisillä penkeillä ja käyvät sitä "kätevästi" välillä ostoksilla. Ihmettelen, että noita ei siivota pois pelottamasta ihmisiä. On epämiellyttävää. Käyn lähes päivittäin työmatkalla ko. kaupassa, koska se on kätevästi matkan varrella, mutta tämä lieveilmiö tökkii pahasti.

Vierailija
24/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen vihapuhep*skaketju kyllä saa olla täällä?????

Vierailija
25/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuinalueen valintakysymys. Oikein tajusin tätä lukiessa, että tosi harvoin on nykyään tuollaisia ongelmia, ei ole ikävä! Ja tiedän hyvin, mistä on kyse, olen jopa kaljaa ja röökiä aikoinani noille sankareille itiksessä myynyt opiskeluaikanani.

Samaa mietin. Käyn kaupassa noin 2-4 kertaa viikossa ja en ole havainnut ap:n ongelmaa oikeastaan ollenkaan.

Missä ihmeen dokulassa ap oikein asut?

Suomessa on niin paha alko-ongelma valloillaan, että ei tarvita erityistä dokulaa, näitä kaljasankareita riittää ihan joka niemeen ja notkelmaan - valitettavasti.

Vierailija
26/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap oikein asuu? En tunnista ongelmaa.

Vierailija
27/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä arkipäivää? Siis 12 aikoihin päivällä? Tuohon aikaan normaalit ihmiset ovat töissä. Taidat itse olle haiseva juoppo.

Vierailija
28/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Nykyään kassa ei juurikaan huomioi ns. "normaalia" ihmistä. Ei vastasta tervehdykseen, "kiitos" ja "ole hyvä" on todella harvinaista.

Lähes aina kassa-henkilö puhelee korvanappiinsa jotain työkaverinsa kanssa.

Nykyään tilaan verkosta lähes kaikki ruoat. Ei tarvitse sietää haisevia ja/tai sekaisin olevia ihmisiä (95% asiakkaista), ja saa rauhassa valita ostokset jotka joku toinen kerää hyvin pienellä summalla. Money well spend.

Vierailija
29/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä olen jo jonkin aikaa Odaillut kaikki ostokseni suoraan kotiovelle. Säästyy aikaa ja vaivaa, eikä tarvitse käydä kaupassa ollenkaan, kun Odalta saa kaiken tarvittavan.

Kaikilla ei ole puolisoa maksamaan ne kotiin tilatut tuoteet!Ei se kuljetuskaan ilmaista ole!

Voihan sen omasta palkasta maksaa. Ei tuollainen palvelu tietenkään ilmaista ole.

Vierailija
30/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on oikeus käydä kaupassa.

Ei pitäisi olla .

Sinäpä sen sanoit. Täysin samaa mieltä.

Taidat jutella itsesi kanssa. Mulla on  vinkki, muuta johonkin normaaliin kaupunginosaa!

Vierailija
31/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei edes notku deekuja ruokakaupoissa mutta olen silti tilannut ruokaostokset kotiinkuljetuksella kerran viikossa jo yli kahden vuoden ajan enkä nää mitään syytä palata siihen että kävisin itse kaupassa.

Vierailija
32/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista ongelmaa ole, mitä ap väittää. Missä asut? Menen Prismaan,Tokmannille tai Lidliin, ei näy tuota ap:n ongelmaa. Vika on omassa päässäsi. Valitsen itse tuotteeni, samalla tapaan tuttuja.

Vierailija
33/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sale on ainoa kauppa missä käy, niin siellä asiakaskunta on varmasti ap ja muut kaljasiepot & laitapuolen kulkijat. Kauppias ei voi nyrpistää kenellekään nenäänsä, joka tuo rahaa kassaan.

Vierailija
34/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kerran ostoksia pakatessa silmiä avaava tilanne. Mun ruokaostokset moneksi päivää oli 50€. Vieressä väsyneen/kuluneen oloinen pariskunta pakkasi noin 10-12 tölkin kaljaa ja kahta tupakkiaskia, vaimo maksoi... tadaa 50 €. Ne ei riittäneet niillä varmaan kun yhdeksi illaksi. Ulkona lähdin kävellen pussini kanssa, he pakkasi pussinsa uuteen autoon.

En mä tiedä teenkö jotain väärin, vai h ou re kaupallako nämä "rikkaat" elivät kaljoitellakseen...

Vierailija
35/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti hehkutetaan kuinka alkoholinkäyttö on huomattavasti vähentynyt Suomessa. Mistä siis näitä oluelle ja wanhalle viinalle haisevia jokaiseen kauppaan ilmestyy? 

Vierailija
36/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva se on penkeillä istua muiden janoisten kanssa. Välillä kerätään kolehti ja meno jatkuu.

Vierailija
37/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdannut tuollaista ongelmaa, käyn kaupassa pari kertaa viikossa.

Jos jotain tuollaista olisi, vaihtaisin kauppaa.

Vierailija
38/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa me kassatkin siellä haistellaan heti aamusta. Ja siihen päälle muut sekopäät, jotka eivät edes tiedä onko nyt ilta vai aamu ja ne on sitä joukkoa jotka eivät vanhalle kaljalle tai viinalle haise.

En tajua kuinka jaksatte!!

Toki itse olen turhautuneena huomannut, että kassatyöntekijöiltä ei enää riitä paukkuja meidän normaalien ihmisten huomiointiin eikä edes tervehtimiseen, kun energiat menevät näiden sekopäiden kanssa lässyttämiseen ja p-jauhantaan. On useamman kerran käynyt tämänkin viikon aikana niin, että itse en saa edes katsetta eikä tervehdystä kassatyöntekijältä, kun edessä tai takana jonossa huomion vie joku laitapuolen "vakioasiakas". Ei sillä, että oma elämä tästä menisi pilalle, mutta jotenkin surullista.

Lopeta vinkuminen! Kassaihmisetkin ovat vain ihmisiä. Ymmärrän jos eivät jaksa sanoa hei sadoille tyypeille päivässä. Samoin itse en jaksaisi tervehtiä kauppojen työntekijöitä, mutta pakko jos tervehtivät minua.

Vierailija
39/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa tulee outo fiilis kun pakkaa ruokaostoksiaan ja samalla toiseen laariin liukuu seuraavan asiakkaan ostokset: kymmenen kaljatölkkiä ja purkki suolakurkkuja. Jep jep. Siinähän sitä on viikonlopun elintarvikkeet.

Vierailija
40/47 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista eniten ärsyttää asiakkaat jotka tutkivat tuoteselosteita jopa vessapaperista. ei, siinä ei ole lisättyä sokeria, eikä se lihota. sitten nämä veikkauksen kupongipelejä harrastavat, pelatkaa netissä niinkuin kaikki normaalit tekee. kenolappuja on kolmesataa nipussa ja kaikki tarkastetaan, jonka jälkeen otetaan samanlainen satsi uusia. jonot kasvaa, ja hiki valuu toppavaatteissa. olisi ihanaa, kun muut häipyisivät kaupasta aina, kun minä sinne menen.