Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakekaa pakettinne lokeroita!

Tonttunen
16.12.2022 |

Hei kaikki. Postien pakettilokerot ovat täynnä ja toimitukset viivästyvät. Olkaa ystävällisiä ja hakekaa pakettinne lokeroista pian, että muutkin ehtivät saada tilauksensa ennen joulua. Kiitos.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko budbeella, paketit ei tule. Siellä on kuljettajapula

Vierailija
62/92 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postilla vois olla kehitettävää tässä( kin)

Pakettijakelussa, joko niitä paketteja, joista saapumisilmoitus samana päivänä, saa hakea kolmesta eri paikasta, tai sitten jostain hevon kuusesta, kun ei tullut sinne minne tilattiin.

Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?

Samoin itse lähettäjillä.Tilasin 3x hanskat...No tulivat 3 eri pakettina...3 eri paikkaan....

Lähettäjät voisivat myös miettiä vähän sitä pakkauslaatikon kokoa. Lähetetään pari pientä tuotetta jättilaatikossa, joka vie sitten automaatista yhden niistä isoista lokeroista, joita on muutenkin vähän. Isoa laatikkoa on hankala viedä kävellen kotiinkin, ja usein niissä on ympärillä kymmenen metriä teippiä, niin ettei niitä saa edes auki ilman saksia.

Meinaatko että jos paketti olisi pienempi, niin siihen yhteen lokerikkoon laitettaisiin toisten lähetyksiä sinun lähetyksien lisäksi. Kuka on sitten vastuussa kun joku nyysii pakettisi tai ottaa henk.kohtaisia tietoja ylös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postilla vois olla kehitettävää tässä( kin)

Pakettijakelussa, joko niitä paketteja, joista saapumisilmoitus samana päivänä, saa hakea kolmesta eri paikasta, tai sitten jostain hevon kuusesta, kun ei tullut sinne minne tilattiin.

Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?

Samoin itse lähettäjillä.Tilasin 3x hanskat...No tulivat 3 eri pakettina...3 eri paikkaan....

Lähettäjät voisivat myös miettiä vähän sitä pakkauslaatikon kokoa. Lähetetään pari pientä tuotetta jättilaatikossa, joka vie sitten automaatista yhden niistä isoista lokeroista, joita on muutenkin vähän. Isoa laatikkoa on hankala viedä kävellen kotiinkin, ja usein niissä on ympärillä kymmenen metriä teippiä, niin ettei niitä saa edes auki ilman saksia.

Meinaatko että jos paketti olisi pienempi, niin siihen yhteen lokerikkoon laitettaisiin toisten lähetyksiä sinun lähetyksien lisäksi. Kuka on sitten vastuussa kun joku nyysii pakettisi tai ottaa henk.kohtaisia tietoja ylös

No ei, vaan pienempi paketti mahtuu pienempään lokeroon, jolloin iso lokero jää vapaaksi. Isoja lokeroita on vähemmän kuin pieniä.

Vierailija
64/92 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän postille ehdotuksen. Rakentakaa sellainen erillinen varasto johonkin helsinki-vantaan rajalle jossa on vain pakettiautomaatti lokeroita. Ne ketkä sitten eivät ole tyytyväisiä postin palveluun voisivat hakea lähetyksenä sieltä. Minä olen ihan tyytyväinen postin toimintaan.

Vierailija
65/92 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin itselleni muutaman kiven pakettiautomaatteihin, enkä ajatellut hakea niitä >:)

Vierailija
66/92 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa itse tuotteet suoraan kotiin.

Tämä. Älkää ruuhkauttako niitä postipisteitä ja lokeroita. Tilatkaa aina kotiin kun on mahdollista.

Tilaisin kotiinkuljetuksella, jos niitä toimitettaisiin illalla tai viikonloppuisin. Arkisin kun täytyy töissä käydä 9-17 ja melkein kaikissa on se kotiinkuljetus juuri tuolla aikavälillä.

Vierailija
67/92 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu joka kerta kun on juhlapyhiä tai alennusmyyntejä. Muistutan itseäni ettei kannata tilata nettikaupasta tai jos tilaa niin noudolla. Sitten sorrun ja olen kiroilemassa postipisteessä pitkissä jonoissa. Tällä kyllällä on vaan yksi nk. postipiste ja jostain syystä kaikkien ihmisten pitää paukata sinne klo 17.00 jonottamaan omaa pakettia. Se on ihme kun on olevinaan niin paljon vuorotyöläisiä, mutta niidenkin on pakkoa hakea paketit klo 17.00 eli pahimpaan ruuhka-aikaan.

Niin ja autottomille: Älkää tilatko isoja paketteja muuten kuin kotiinkuljetuksella. Niin ei tarvitse tuskailla kyytien järjestelyjä vaan voit mennä julkisilla hakemaan vaikka olisikin mennyt naapurikortteliin...

Vierailija
68/92 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu joka kerta kun on juhlapyhiä tai alennusmyyntejä. Muistutan itseäni ettei kannata tilata nettikaupasta tai jos tilaa niin noudolla. Sitten sorrun ja olen kiroilemassa postipisteessä pitkissä jonoissa. Tällä kyllällä on vaan yksi nk. postipiste ja jostain syystä kaikkien ihmisten pitää paukata sinne klo 17.00 jonottamaan omaa pakettia. Se on ihme kun on olevinaan niin paljon vuorotyöläisiä, mutta niidenkin on pakkoa hakea paketit klo 17.00 eli pahimpaan ruuhka-aikaan.

Niin ja autottomille: Älkää tilatko isoja paketteja muuten kuin kotiinkuljetuksella. Niin ei tarvitse tuskailla kyytien järjestelyjä vaan voit mennä julkisilla hakemaan vaikka olisikin mennyt naapurikortteliin...

Mutta kun se kotiinkuljetus ei toimi. Postininja vain sujauttaa hiirenhiljaa postiluukusta lapun, jossa lukee, ettet ollut kotona.

Vierailija
69/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa itse tuotteet suoraan kotiin.

Tämä. Älkää ruuhkauttako niitä postipisteitä ja lokeroita. Tilatkaa aina kotiin kun on mahdollista.

Jos postista on kyse, niin ne menee kuitenkin toimipisteeseen. Rahan hukkaa.

Vierailija
70/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 cm pitkä, halkaisiltaan 8 cm putkilopakkausts ei posti saanut automaattilokeroon mahtumaan. Ainakin isoimpaan olisi pitänyt mahtua, kun olisivat sovittaneet.

Vierailija
71/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokero olisi puolentoista kilometrin päässä, johon tilaan jos ei ole muuta vaihtoehtoa kuin posti. Viimeksi meni taas postiin, joka on viiden kilometrin päässä. Niin että todellakin hakekaa ne paketit, älkää jättäkö lojumaan sinne lokerikkoon, kun meitäkin on joilla tulee matkaa postiin. Ja kyllä siellä postissa on sitten jono, mutta ehdin viimeksi käydä odotellessa apteekissa, mutta kun lokero on kävelymatkan päässä hakisin mieluusti siitä.

Vierailija
72/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa juuri ongelmia ole muuten, kuin näin joulun alla. Marraskuussa tilasin joululahjat ja aina oli lokeropaikka löytynyt.

Vierailija
73/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä postin kuuluisaa palvelua. Ihan surkeaksi mennyt, palvele itse itseäsi ja maksa. Jos eivät pysty toimittamaan siihen pisteeseen mihin on tilattu, tuokoot sitten kotiin. Ensin lopetetaan hyvin toimineet postikonttorit ja sitten vedetään koko homma riman alta. Nyt syytetään ihmisiä, että lokerot on täynnä. Entäs,, oisko niitä lokeroita liian vähän, jos ongelma toistuu vuodesta toiseen?

Jos maksan kotiinkuljetuksesta, on näiden firmojen yleinen käytäntö nykyisin väittää, että on yritetty tavoittaa mutta ei ole ollu kotona. Voin vakuuttaa, että olin 40 asteen kuumeessa tai jalka paketissa kotona koko viikon. Törkeästi käytetään ihmisten aikaa odottamiseen ja sitten ilmoitetaan, että kotiin maksettu paketti on noutopisteessä 5 km päässä kotoa.Ei edes yritetty toimittaa. Kehtaavat vielä valehdella.

Vierailija
74/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä postin kuuluisaa palvelua. Ihan surkeaksi mennyt, palvele itse itseäsi ja maksa. Jos eivät pysty toimittamaan siihen pisteeseen mihin on tilattu, tuokoot sitten kotiin. Ensin lopetetaan hyvin toimineet postikonttorit ja sitten vedetään koko homma riman alta. Nyt syytetään ihmisiä, että lokerot on täynnä. Entäs,, oisko niitä lokeroita liian vähän, jos ongelma toistuu vuodesta toiseen?

Jos maksan kotiinkuljetuksesta, on näiden firmojen yleinen käytäntö nykyisin väittää, että on yritetty tavoittaa mutta ei ole ollu kotona. Voin vakuuttaa, että olin 40 asteen kuumeessa tai jalka paketissa kotona koko viikon. Törkeästi käytetään ihmisten aikaa odottamiseen ja sitten ilmoitetaan, että kotiin maksettu paketti on noutopisteessä 5 km päässä kotoa.Ei edes yritetty toimittaa. Kehtaavat vielä valehdella.

Tilaan uuden kotiinkuljetuksen, se pitää maksaa vasta vastaanottaessa.

Vierailija
75/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut enää aikoihin pakettia lokeroon ja on kokeiltu niin S-Market, Tokmanni, VeikonKone, K-Market, Prisma jne. Aina menee sinne hemmetin Ärrälle ja ei muuta kuin jonottamaan sinne. Itse sijainti on vielä kunnon sosiaalitapausten suosimalla alueella. Melkein helpointa tilata kotiin ja maksaa vähän enemmän.

Vierailija
76/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa enää kotiinkuljetuksella kun niitä ei toimiteta kuitenkaan kotiin. Ihan tyhjästä maksamista.

Vierailija
77/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua, miten Posti voi toimia noin, että ei edes yritä saada pakettia ovelle, mutta laskuttaa siitä silti!!! Miksi kukaan ei tee tälle mitään?

Vierailija
78/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin pitäisi ottaa joku lisähinta käyttöön jos haluaa 7vrk noutoajan, normihinnalla pitäisi hakea 3vrk sisällä, jos haluaa 7vrk noutoajan niin joutuisi ottamaan kalliimman lähetysvaihtoehdon. Eipä tule mieleen yhtäkään tapausta missä en olisi 3vrk sisällä ehtinyt hakea.

Vierailija
79/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M verkkokaupasta tulee tilailtua Budbeella Kampin Supermarketin lokeroille. Hyvin toimii kunhan paketti mahtuu pienimpään lokeroon, joita on usein vapaana. Jos liian iso paketti / lokerot täynnä, niin paketti menee kotiinkuljetukseen. Kaikilla kuljetuspalveluilla pitäisi olla max. viikon noutoaika ruuhkaisina aikoina, esim. joulukuussa. Jos haluaa pidemmän noutoajan, niin sitten vaikka tuplahinta lähetykselle!

Vierailija
80/92 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kun tykkään. Paketin toimitusehdot sitoo palvelun tarjoavaa yritystä ja minä olen siitä maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme