Hakekaa pakettinne lokeroita!
Hei kaikki. Postien pakettilokerot ovat täynnä ja toimitukset viivästyvät. Olkaa ystävällisiä ja hakekaa pakettinne lokeroista pian, että muutkin ehtivät saada tilauksensa ennen joulua. Kiitos.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla kestää se paketin haku juuri siksi, että se on viety jonnekin... wäääwäää. Jos ei omista autoa ja paketti on iso ja painava, niin täytyy järjestää kyyti. Itse ainakin haen paketit heti, jos ne tulevat siihen automaattiin, johon olen ne tilannut, mutta usein ne ovat kilometrien päässä eivätkä tuossa sadan metrin päässä.
Wääwäää..... Kiinan rihkama ei saapunut ajoissa kun paha paha posti kuljetti muualle.
Jos tavaran haluaa HETI on se yksinkertaisinta käydä ostamassa kaupasta. Jos asuu kauempana kaupoista, ei auta muuta kuin tehdä shoppailureissu. Eipähän tarvitse sitten mäkättää lokeroiden täyttymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postilla vois olla kehitettävää tässä( kin)
Pakettijakelussa, joko niitä paketteja, joista saapumisilmoitus samana päivänä, saa hakea kolmesta eri paikasta, tai sitten jostain hevon kuusesta, kun ei tullut sinne minne tilattiin.
Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?Ne paketit ohjautuu muualle joskus siksi, kun ei ole tilaa siellä mihin ne on tilattu. Se on asiakkaiden vika jotka ei hae pakettejansa. Ei postin.
Monilla kestää se paketin haku juuri siksi, että se on viety jonnekin kauas. Jos ei omista autoa ja paketti on iso ja painava, niin täytyy järjestää kyyti. Itse ainakin haen paketit heti, jos ne tulevat siihen automaattiin, johon olen ne tilannut, mutta usein ne ovat kilometrien päässä eivätkä tuossa sadan metrin päässä.
Mitä tilaatte sitten kauas? Uskallan väittää että Posti vie kyllä ne sinne missä on lähinnä vapaata. Onko käynyt känkkäränkässä ikinä mielessä että ehkä vaan siinä lähellä ei sitten vaan ole missään automaatissa vapaana paikkaa.
En ymmärrä, miksi minun pakettini ei voi odottaa siellä missä se odottaa automaattiin viemistä niin kauan, että juuri siinä automaatissa olisi tilaa.
Varmaan siksi, että ei se posti ole mikään varastointipalvelu. Jos kaikkien postia alettaisiin säilöä kuvailemallasi tavalla. Se paketti olisi käsissäsi ehkä vuonna 2090.
No siinä tapauksessa niitä automaatteja on ihan liian vähän. Kyllä se on Postin asia kehittää tähän jokin ratkaisu, eikä jatkuvasti ulista, että yhyy kun ihmiset eivät hae pakettejaan heti sieltä kymmenen kilometrin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa itse tuotteet suoraan kotiin.
Tämä. Älkää ruuhkauttako niitä postipisteitä ja lokeroita. Tilatkaa aina kotiin kun on mahdollista.
Tilaan sitten kun kotiinkuljetuksen saa samalla hinnalla kuin lokeroon kuljetuksen.
Hui, mitä se maksaa...kaksi euroa enemmän?
Yleensä vähintään 2 kertaa sen mitä lokeroon/toimipaikkaan tilaaminen.
Varmasti jokainen tilaisi kotiin jos se olisi edes lähelle saman hintaista kuin muualle tilaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Älkää ruuhkauttako niitä postipisteitä ja lokeroita. Tilatkaa aina kotiin kun on mahdollista.
Tilaan sitten kun kotiinkuljetuksen saa samalla hinnalla kuin lokeroon kuljetuksen.
Hui, mitä se maksaa...kaksi euroa enemmän?
Yleensä vähintään 2 kertaa sen mitä lokeroon/toimipaikkaan tilaaminen.
Varmasti jokainen tilaisi kotiin jos se olisi edes lähelle saman hintaista kuin muualle tilaaminen.
Tärkeämpää olisi, että se tilaus oikeasti tuotaisiin kotiin, jos kotiinkuljetuksesta on maksettu. Nythän voit olla koko päivän kotona odottamassa kotiinkuljetusta ja silti tulee vain lappu, että emme voineet toimittaa pakettiasi. Eikä rahoja saa takaisin.
Palvelu ei toimi, mutta tästä syytetään palvelun käyttäjiä.
Minulla Matkahuolto on toiminut moitteettomasti, samoin Budbee. Vain Postin kanssa saa jatkuvasti miettiä että jaahas, millä ajalla minä tämänkin haen (yleensä paketin, johon on saanut kotiinkuljetuksen, mutta jota ei edes tuoda kotiin tai väitetään, että on yritetty).
Linkki tietoon siitä että ihmiset eivät hakisi pakettejaan muutaman tunnin sisällä saapumisilmoituksesta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minulla Matkahuolto on toiminut moitteettomasti, samoin Budbee. Vain Postin kanssa saa jatkuvasti miettiä että jaahas, millä ajalla minä tämänkin haen (yleensä paketin, johon on saanut kotiinkuljetuksen, mutta jota ei edes tuoda kotiin tai väitetään, että on yritetty).
Kyllä mulla vaan toimii postin palvelut. Juuri hain muualta Euroopasta tulleen lähetyksen. Oli alleviikossa täällä ja posti toimitti seuraavana päivänä. Olisivat jopa toimittaneet kotiin, mutta muutin sen että vievät automaattiin ja sieltä sen sitten hain heti kun sain viestin. Kiitos Posti!
Vierailija kirjoitti:
Linkki tietoon siitä että ihmiset eivät hakisi pakettejaan muutaman tunnin sisällä saapumisilmoituksesta, kiitos.
Eikö kukaan muu käy töissä, tai jopa vuorotyössä kuten minä? Eikö ole lapselle mitään menoja koskaan, tai itsellä harrastusta tai muuta? Kaikki vain istuu kotona odottamassa pakettiaan ja sitten HETI menoksi hakemaan se. Ihan sama, vaikka ei olisi autoa, tai paketti on toisella puolella kaupunkia minne ei ole muuten mitään asiaa?
Eikö ketään muuta ärsytä, että tavallaan saa syyt niskoilleen huonosti toimivasta logistiikasta ja liian vähistä automaateista vain siksi, että minulla on muutakin elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla vaan toimii postin palvelut. Juuri hain muualta Euroopasta tulleen lähetyksen. Oli alleviikossa täällä ja posti toimitti seuraavana päivänä. Olisivat jopa toimittaneet kotiin, mutta muutin sen että vievät automaattiin ja sieltä sen sitten hain heti kun sain viestin. Kiitos Posti!
Sinulla toimii, joten kaikilla muillakin toimii, tai he eivät vaan tajua että kyllä se toimii?
Vierailija kirjoitti:
Pakettijakelussa, joko niitä paketteja, joista saapumisilmoitus samana päivänä, saa hakea kolmesta eri paikasta, tai sitten jostain hevon kuusesta, kun ei tullut sinne minne tilattiin.
Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?
Samoin itse lähettäjillä.Tilasin 3x hanskat...No tulivat 3 eri pakettina...3 eri paikkaan....
Älkää tilatko mitään että minulle riittää ja on tilaa lokerossa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla toimii, joten kaikilla muillakin toimii, tai he eivät vaan tajua että kyllä se toimii?
Niin tai kun ei jollain toimi niin se on heti täysin susi firma ja itsessä ei mitään vikaa eikä muissa. 🙄😉
Mua on lakannut ajat sitten kiinnostamasta ruuhkat. Jos yritän tilata paketin automaattiin, että pystyy joku muukin hakemaan, menee tiskin taakse. Viimeksi sitten ajattelin, että en edes yritä tilata automaattiin, koska ei ikinä onnistu. Nyt sitten menikin automaattiin. Siitä ei sentä haittaa ollut, kun oli samassa paikassa. Näin hyvin ei käy joka kerta ja hakua kyllä nopeuttaisi, kun tietäisi, meneekö työpaikan vai kodin lähelle. Ei tiedä, vaikka kuinka yrittää ennakoida.
Todettakoon nyt vielä, että kaikesta kapinahengestä huolimatta haen yleensä paketin samoin tein; viimeksi eilen kahdesta eri pisteestä, muutama tunti ilmoitusten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu käy töissä, tai jopa vuorotyössä kuten minä? Eikö ole lapselle mitään menoja koskaan, tai itsellä harrastusta tai muuta? Kaikki vain istuu kotona odottamassa pakettiaan ja sitten HETI menoksi hakemaan se. Ihan sama, vaikka ei olisi autoa, tai paketti on toisella puolella kaupunkia minne ei ole muuten mitään asiaa?
Eikö ketään muuta ärsytä, että tavallaan saa syyt niskoilleen huonosti toimivasta logistiikasta ja liian vähistä automaateista vain siksi, että minulla on muutakin elämää?
Eikö ketään ärsytä se, että esm. minäkin jolla arjessa työn ja opiskelujen lisäksi paljon asioita löydän aikaa silti hakea pakettini vaikka olisi kuinka kiireistä ja rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla on mahdollisuutta. Kotiinkuljetuksen voi valita vain jos tietää että on seuraavat pari viikkoa kaiket päivät kotona. Työssäkäyvälle se ei onnistu. Eikä paketti siltikään aina tule kotiin. Vaikka olet kotona niin saat vaan ilmoituksen että on muka yritetty toimittaa ja viedään nyt jonnekin hevonkuuseen.
Väitän silti, että yli 90% paketeista haetaan muutaman tunnin sisällä. Toki huomioiden työajat, harva voi sännätä töistä hakemaan pakettia kesken työpäivän, eikä se ole järkevääkään ennen kuin kotimatkalla.
Minulla jää harvemmin kuin kerran vuodessa paketti yli yön asiamiespostiin tai automaattiin. Viimeksi sen vuoksi koska olin jo menossa nukkumaan kun ilmoitus tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?Samoin itse lähettäjillä.Tilasin 3x hanskat...No tulivat 3 eri pakettina...3 eri paikkaan....
Lähettäjät voisivat myös miettiä vähän sitä pakkauslaatikon kokoa. Lähetetään pari pientä tuotetta jättilaatikossa, joka vie sitten automaatista yhden niistä isoista lokeroista, joita on muutenkin vähän. Isoa laatikkoa on hankala viedä kävellen kotiinkin, ja usein niissä on ympärillä kymmenen metriä teippiä, niin ettei niitä saa edes auki ilman saksia.
Mulla on yksi paketti lokerossa tällä hetkellä. Olen koronassa, joten haen paketin kun karanteeniaika on ohi, eli ylihuomenna.
Ihan hyvin mahtui 3 tänään lokeroihin. Ei viivästyksiä. Lähden piakkoin hakemaan ja haen aina paketit joko samana tai seur päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amazonin pakettien toimitus toimii kyllä juuri kuten sanoit, muu ei välttämättä.
Eikä edes automaattiin vaan kaukaisimpaan postiin. En enää edes kokeile, automaatti on lähellä.