Hakekaa pakettinne lokeroita!
Hei kaikki. Postien pakettilokerot ovat täynnä ja toimitukset viivästyvät. Olkaa ystävällisiä ja hakekaa pakettinne lokeroista pian, että muutkin ehtivät saada tilauksensa ennen joulua. Kiitos.
Kommentit (92)
Työnnä ne lokerosi perässreikääsi
Tilaan kaiken minkä pystyy suoraan kotiin. Muuten haen sitten siinä aikataulussa kuin pystyn. Ei ole minun vastuullani, jos posti ei pysty palvelemaan asiakkaitaan asianmukaisesti.
Posti MYY MAKSULLISIA palveluja, joita ei pysty (=halua pystyä) toteuttamaan (raha kyllä kelpaa..) ja asiakkaat on niin pölvästejä, että alkavat syytellä toisiaan, kun homma ei pelitä.
Vähänkun menis maitokauppaan ostamaan maitoa ja maito olis loppu, mutta silti siitä maksais - - ja syyttelis sitten muita asiakkaita, kun ovat ostaneet kaiken maidon...
Ei se postin kulkuun vaikuta hidastavasti vaikka lokerot olisivat täynnä, joutuu vain hakemaan sitten eri pisteestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se postin kulkuun vaikuta hidastavasti vaikka lokerot olisivat täynnä, joutuu vain hakemaan sitten eri pisteestä.
Eri pisteestä hakeminen voi olla monelle hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Asun pienellä paikkakunnalla ja aina tulee postin kotiinkuljetus kotiin. Mun teoria on, että täällä korvessa eivät kehtaa olla toimittamatta perille, kun varmaan niin paljon tuttuja. "Joonas perkele, tuo ne paketit perille asti."
Jos pakettien makuuttaminen automaateissa on ongelma, niin niiden säilytysaikaa voi lyhentää. Ongelma ratkaistu.
Ratkaisu EI ole säilytysajan lyhentäminen, vaan lokeroiden ym. lisääminen, kotiinkuljetusten sujuvoittaminen ja ylipäätään postin palvelujen palauttaminen edes kohtuulliselle tasolle.
Asiakas OSTAA palvelun.
Postin(kaan) ei pidä MYYDÄ palveluja, joiden toteuttamiseen sellaisena, kuin se asiakkaalle myydään sillä ei ole aikomustakaan pyrkiä.
Hakisin, jos olisi toimitettu lähimpään automaattiin. Mutta menikin postiin kylille. 32 km päästä ei haeta, ellei ole muutakin asioita hoidettavana.
Haen, kun huvittaa. En tilaa täksi kuukaudeksi enään mitään, joten haen, kun se minulle sopii. Adlibriksen, Verkkokaupan, Coolshopin ja Finanimen paketit ovat lokeroissa niin pitkään kuin minä haluan. M27
Vierailija kirjoitti:
Asiakas MAKSAA siitä, että saa pakettinsa tiettyyn paikkaan - ei jonnekin mihintahansa hornantuuttiin.
Postin tehtävä on huolehtia siitä, että toimittaa asiakkaalle palvelun SELLAISENA, kuin se on OSTETTU ja MAKSETTU.
Jollei pysty tuottamaan jotakin palveluja, niin niitä ei myöskään pidä MYYDÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa itse tuotteet suoraan kotiin.
Tämä. Älkää ruuhkauttako niitä postipisteitä ja lokeroita. Tilatkaa aina kotiin kun on mahdollista.
Ärsyttää kanssa, kun täällä on tällä hetkellä apteekki ihan tukossa noiden pakettien takia. Joudutaan tekemään kolmen firman työt, kun on samassa posti, matkahuolto ja apteekki.
nöökerihommat leviää jo apteekkeihin, hyvä suomi
Vierailija kirjoitti:
Joka joulu naureskelen tätä että suomalaisilla on ongelmia hakea tilaamansa paketti/paketit automaateista ja tiskiltä.. Sitten valittavat kun ei posti kulje ja kaikki on niin perseestä. Ei yllätä yhtään.
Talvi yllätti autoilijat, joulu yllätti posteilijat, ...........
Asun pienellä paikkakunnalla ja aina tulee postin kotiinkuljetus kotiin. Mun teoria on, että täällä korvessa eivät kehtaa olla toimittamatta perille, kun varmaan niin paljon tuttuja. "Joonas perkele, tuo ne paketit perille asti."
Jos pakettien makuuttaminen automaateissa on ongelma, niin niiden säilytysaikaa voi lyhentää. Ongelma ratkaistu.