Hakekaa pakettinne lokeroita!
Hei kaikki. Postien pakettilokerot ovat täynnä ja toimitukset viivästyvät. Olkaa ystävällisiä ja hakekaa pakettinne lokeroista pian, että muutkin ehtivät saada tilauksensa ennen joulua. Kiitos.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa itse tuotteet suoraan kotiin.
Tämä. Älkää ruuhkauttako niitä postipisteitä ja lokeroita. Tilatkaa aina kotiin kun on mahdollista.
Tilaan sitten kun kotiinkuljetuksen saa samalla hinnalla kuin lokeroon kuljetuksen.
Se ei maksa mitään kun haet sen paketin sieltä automaatista tai mahdollisesti kauempaakin, jos automaatti on täynnä?
No se maksaa sen kuljetusmaksun verran, joka on pienempi kuin kotiinkuljetuksessa. Mulle ei tule mitään kuluja paketin hakemisesta.
Eilen tuli ilmoitus puoli viisi että mun paketti saapunu eli uusi läppäri jonka tilasin. Lähdin välittömästi hakemaan sitä ja poljin fillarilla kahta sataa s marketin pakettiautomaatille. Sitten poljin vielä powerille ostamaan adapter johtoa ja sieltä kotiin. Nyt on uusiläppäri käytössä ollut jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Älkää ruuhkauttako niitä postipisteitä ja lokeroita. Tilatkaa aina kotiin kun on mahdollista.
Tilaan sitten kun kotiinkuljetuksen saa samalla hinnalla kuin lokeroon kuljetuksen.
Hui, mitä se maksaa...kaksi euroa enemmän?
Helposti voi maksaa kympin enemmän.
Hakekaa! Pienet ärrät ja lähikaupat hukkuvat verkkokauppaostoksiin ja joutuvat ohjaamaan ne muualle kuin omaan noutopisteeseen, koska paketit eivät yksinkertaisesti mahdu minnekään. On se kumma kun tilattu tavara ei kiinnostakaan niin paljon että sen viitsisi käydä hakemassa heti (ja palauttaa seuraavana päivänä).
Vierailija kirjoitti:
Postilla vois olla kehitettävää tässä( kin)
Pakettijakelussa, joko niitä paketteja, joista saapumisilmoitus samana päivänä, saa hakea kolmesta eri paikasta, tai sitten jostain hevon kuusesta, kun ei tullut sinne minne tilattiin.
Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?
Ne paketit ohjautuu muualle joskus siksi, kun ei ole tilaa siellä mihin ne on tilattu. Se on asiakkaiden vika jotka ei hae pakettejansa. Ei postin.
Kohta on sit Postikin kriisissä päivystyksen lisäksi. Ambulanssit jonottaa sairaaloiden edessä ja ihmiset jonottaa pakettiautomaateilla. Jonojen luvattu maa.
Vierailija kirjoitti:
Pakettijakelussa, joko niitä paketteja, joista saapumisilmoitus samana päivänä, saa hakea kolmesta eri paikasta, tai sitten jostain hevon kuusesta, kun ei tullut sinne minne tilattiin.
Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?
Keijon kuljetuksen Keijo alkaa selaamaan jostain mihin lokeroon Pasin kuljetuksen Pasi on laittanut av-mamma Pirjon paketin? Saaran kuljetuksen Saarakin alkaa siellä automaatilla pohtimaan onkohan se av-mamma Pirjo saanut tähän automaatiin muitakin paketteja?
Jotkut firmat tarjoaa ilmaisen kotiinkuljetuksen kun summa ylittää tietyn ja/tai painoraja, tuotteen koko jää alle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?Ne paketit ohjautuu muualle joskus siksi, kun ei ole tilaa siellä mihin ne on tilattu. Se on asiakkaiden vika jotka ei hae pakettejansa. Ei postin.
Monilla kestää se paketin haku juuri siksi, että se on viety jonnekin kauas. Jos ei omista autoa ja paketti on iso ja painava, niin täytyy järjestää kyyti. Itse ainakin haen paketit heti, jos ne tulevat siihen automaattiin, johon olen ne tilannut, mutta usein ne ovat kilometrien päässä eivätkä tuossa sadan metrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä pakettaja, joista postin oma saapumisilmoitus tulee, saa samaan lokeroon laitettua?Ne paketit ohjautuu muualle joskus siksi, kun ei ole tilaa siellä mihin ne on tilattu. Se on asiakkaiden vika jotka ei hae pakettejansa. Ei postin.
Monilla kestää se paketin haku juuri siksi, että se on viety jonnekin kauas. Jos ei omista autoa ja paketti on iso ja painava, niin täytyy järjestää kyyti. Itse ainakin haen paketit heti, jos ne tulevat siihen automaattiin, johon olen ne tilannut, mutta usein ne ovat kilometrien päässä eivätkä tuossa sadan metrin päässä.
Mitä tilaatte sitten kauas? Uskallan väittää että Posti vie kyllä ne sinne missä on lähinnä vapaata. Onko käynyt känkkäränkässä ikinä mielessä että ehkä vaan siinä lähellä ei sitten vaan ole missään automaatissa vapaana paikkaa.
Nyt ei ole paketteja missään, toissapäivänä hain postin hyllyyn tilatun paketin. Jos posti kuskaa paketin tuonne naapurikaupunginosaan, niin saa olla siellä kauan, ei ole mitään muuta asiaa sinne. Yleensä vie sinne, kun vieressä oleva automaatti on täynnä. Postistakin kävisin hakemassa paljon aikaisemmin, se on ihan vastakkaisessa suunnassa, mutta sinnepäin on muutakin asiaa.
Puolison paketti oli viimeksi kauan yhdessä automaatissa. Ilmoitus siitä oli tullut juuri sen jälkeen, kun oltiin lähdetty kyseisestä paikasta ja tarkistettu viestit.
En hae samana päivänä, jos ilmoitus tulee siinä vaiheessa kun olen jo kotona eikä ole tarkoitus lähteä enää asioille. Enkä myöskään hae samana päivänä, enkä välttämättä ehdi seuraavanakaan, jos paketti ei tule sinne minne se on tilattu. Täällä on kahden ison marketin auloissa automaatit, samoin kuin sellainen on R-Kioskilla.
Jos Posti laittaa paketin kauemmas kuin mihin sen tilasin, en kerta kaikkiaan välttämättä ehdi sitä autottamana heti hakea.
Mitä, jos siellä minun lähimarkettien automaateissa on sellaisten ihmisten paketteja, ketkä ei asu tällä alueella? En minä heitä siitä syytä, että eivät pääse heti hakemaan. Syytän Postia, joka ei saa hommaa toimimaan. Kyllä varmasti löytyisi joku logistiikkainsinööri suunnittelemaan tämän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tilaatte sitten kauas? Uskallan väittää että Posti vie kyllä ne sinne missä on lähinnä vapaata. Onko käynyt känkkäränkässä ikinä mielessä että ehkä vaan siinä lähellä ei sitten vaan ole missään automaatissa vapaana paikkaa.
Tilaan aina lähimpään automaattiin. Kyllä minä sen ymmärrän, että jos ei lähellä ole tilaa, pitää viedä kauemmas, mutta se ei muuta sitä asiaa, että kaukaa en pääse yhtä nopeasti pakettiani hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi minun pakettini ei voi odottaa siellä missä se odottaa automaattiin viemistä niin kauan, että juuri siinä automaatissa olisi tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Monilla kestää se paketin haku juuri siksi, että se on viety jonnekin... wäääwäää. Jos ei omista autoa ja paketti on iso ja painava, niin täytyy järjestää kyyti. Itse ainakin haen paketit heti, jos ne tulevat siihen automaattiin, johon olen ne tilannut, mutta usein ne ovat kilometrien päässä eivätkä tuossa sadan metrin päässä.
Wääwäää..... Kiinan rihkama ei saapunut ajoissa kun paha paha posti kuljetti muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi minun pakettini ei voi odottaa siellä missä se odottaa automaattiin viemistä niin kauan, että juuri siinä automaatissa olisi tilaa.
Varmaan siksi, että ei se posti ole mikään varastointipalvelu. Jos kaikkien postia alettaisiin säilöä kuvailemallasi tavalla. Se paketti olisi käsissäsi ehkä vuonna 2090.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan yleensä niin paljon, että saa ilmaisen kotiinkuljetuksen.
Onko minulle muka paketteja tulossa? En usko.
Vierailija kirjoitti:
En hae samana päivänä, jos ilmoitus tulee siinä vaiheessa kun olen jo kotona eikä ole tarkoitus lähteä enää asioille. Enkä myöskään hae samana päivänä, enkä välttämättä ehdi seuraavanakaan, jos paketti ei tule sinne minne se on tilattu. Täällä on kahden ison marketin auloissa automaatit, samoin kuin sellainen on R-Kioskilla.
Jos Posti laittaa paketin kauemmas kuin mihin sen tilasin, en kerta kaikkiaan välttämättä ehdi sitä autottamana heti hakea.
Mitä, jos siellä minun lähimarkettien automaateissa on sellaisten ihmisten paketteja, ketkä ei asu tällä alueella? En minä heitä siitä syytä, että eivät pääse heti hakemaan. Syytän Postia, joka ei saa hommaa toimimaan. Kyllä varmasti löytyisi joku logistiikkainsinööri suunnittelemaan tämän paremmin.
Tuo on loputon kierre, joka päättyy vasta kun Posti tarjoaa ihmisille vaihtoehdon jäädä odottamaan, että valitusta automaatista vapautuu tilaa. Minä ainakin odottaisin mieluummin vaikka kuukauden kuin ryhtyisin järjestämään autokyytiä jonnekin hevonkuuseen yhden paketin takia.
Halpaa kuin mikä nyt, kun polttoaineet maksaa alle 2 euroa ja sähkökin on lähes ilmaista.