Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiselle Taru sormusten herrasta -kirja aikaisintaan?

Vierailija
24.08.2008 |

Poika 9v kova lukemaan, potterit luettu ja tykätty, olisko taru sormusten herrasta liian pelottavaa tekstiä, pitäisikö odottaa minkä ikäiseksi? En ole itse sitä kirjaa lukenut mutta kuulemma moni poika on tykännyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..naapurin 10v pojulla sormusten herrat luettavaksi. itse luin kyseisen opuksen suunnilleen samoihin aikoin.

Lupasin pojalle näyttää elokuvat kun kirja on luettu.

Hyviä myös ovat narniat ja Artemis fowl-kirjat jos tsh:t tuntuvat vielä liian rankoilta. :)

kivoja lukemisia!

Vierailija
2/11 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itse lukenu, joten en tiedä minkä ikäiselle. Mies on katsonut leffan ja sanoi, ettei ainakaan meidän 9v saa sitä vielä katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöt lukivat sen n. 10-vuotiaana ja yksi heistä katsoi TSH-elokuvia lähes joka päivä ollessaan 6-vuotias.

Vierailija
4/11 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos potteri ei ole pelottavaa niin ei tuo taru sormusten herrasta varmaan sen enempää pelota.

Vierailija
5/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkien ei ole ihan helppolukuisinta mitä maailmassa on

Vierailija
6/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset ollaan kaikki luettu Taru noin 10-vuotiaana. Ei se liian pelottava ole, mutta vaatii lukijalta vähän enemmän kuin Potterit... Että jos jaksaa lukea, niin siitä vaan!

Vierailija
7/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tykkäsi, eikä pelottanut.

Vierailija
8/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta ole niin rankka kuin Potterit, jotka poika on kaikki lukaissut. Teksti on raskaampaa, joten sikäli luulen, että riittävä lukutaito on ihan sopiva mittari. Ja meillä on kanssa kirjat ehtona elokuvien katselulle, kaksi elokuvaa on nyt 'lunastettu', viimeinen kesken :)

Vierailija
9/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi heistä katsoi TSH-elokuvia lähes joka päivä ollessaan 6-vuotias.

Ja sitten ihmetellään, miksi lapsista tulee ahdistuneita ym..

Vierailija
10/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aivan samaa mietin. En KOSKAAN antaisi omien lasteni katsoa tuon ikäisinä kyseisiä elokuvia. Mielestäni elokuvissa on hurjia visuaalisia efektejä ja aivan liikaa taisteluita.

Meidän 11-vuotiaskaan ei ole vielä saanut nähdä kyseisiä elokuvia.

Vierailija
11/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvien ikärajat eivät ole ohjeellisia, vaan lakisääteisiä, ja niitä pitää noudattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän