Olen yksin mökillä ja pakarani jäätyivät ulkohuusin pöntönreunoihin kiinni
Istuin ulkohuusiin asioilleni ja kun yritin nousta niin tunsin kuinka nahka repesi ja verta tirskahti pakaroistani. Minulla on ainoastaan tabletti mukana ja akku uhkaa loppua kesken (5%) jäljellä.
Auttakaa, miten pääsen irti, vai jäädynkö nyt tähän. Pakkanen kiristyy iltaa kohden, nyt -23 astetta.
Kommentit (68)
Meillä on tyroksi-istuin, ihmeen lämmin pakkasellakin.
Kannattiko tehdä pöntönreunat metallista?
Nyt otat vaan ittees niskasta kiinni ja nouset ylös
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
Miksi valehtelisin, olen todella peloissani.
Ap
Nyt on kyllä paha. Jos kokeilisit nuolla sitä istuin osaa niin jos se lämpenisi?
Onneks otit huussiin tabletin mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko tehdä pöntönreunat metallista?
Ne on isoisoisäni tehnyt aikoinaan.
Ap
Mitä haluat että hautakiveen kirjoitetaan?
Palstailet tässä meidän kanssa, kunnes akku loppuu, tai jäädyt sinne. Hyvää Joulua nyt kuitenkin ja muista pyyhkiä <3
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä paha. Jos kokeilisit nuolla sitä istuin osaa niin jos se lämpenisi?
Millä ihmeellä se onnistuisi? En yletä edes ottamaan suihin itseltäni.
Ap
Mikä tabletti sulla on? Näyttää toimivan aika hyvin -23 asteessa, oon miettiny että hankkisin tabletin
Olisit lähettänyt viestin häkeen ennen akun loppumista. Noo... kyllä sinut ennen juhannusta löydetään.
Akkua enää 3%, koitin repäistä oikein kunnolla ja tuntui että taju lähtee.
Jalat alkaa olla tunnottomat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneks otit huussiin tabletin mukaan!
Joo, niin mäkin aina mökillä teen! Ei koskaan huussiin ilman tablettia... eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeellä se onnistuisi? En yletä edes ottamaan suihin itseltäni.
Ap
Et sä sitten kyllä move-testissäkään pärjäisi.
"RIP ap, pöntöllä istuen hän rohkaistui taivaan kotiin astuen. Lämpimästi muistaen ja kovasti kaivaten palstalaiset"
Vierailija kirjoitti:
Mikä tabletti sulla on? Näyttää toimivan aika hyvin -23 asteessa, oon miettiny että hankkisin tabletin
Xiaomi Pad 5.
Ap
No jopas on pönttö...